Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 223711 keer)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #900 Gepost op: 7-03-2018, 22:55:38 »
Eens. Maar dat waren we al. Ze moest rijden om het antwoord te krijgen. Het paaltje omrijden is pure opzet, dat ontkennen pure onzin.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #901 Gepost op: 7-03-2018, 22:55:46 »
Ik heb weer een rare Olcay uitspraak gevonden in de laatste aflevering 32:05

Ze staat met de auto voor het bordje die ze later gaat overrijden. Ze wil 'ons' overtuigen dat ze geleerd heeft tijdens haar rijlessen, dat wanneer je de handrem aantrekt, je gas geeft, je niet vooruit gaat, en dat je kunt zien wat je 25km per uur doet met je toeren. Oke dan ga ik wel even gassen, ze ik hem even in zijn 2 en dan kan ik mijn toeren vanzelf wel zien.

Dat is natuurlijk de grootste onzin, de kilometerteller is gebaseerd op het ronddraaien van de wielen. En heeft niks met de toerental van de motor te maken. Je kunt deze opdracht dus alleen beantwoorden door 25km te gaan rijden in zijn 2.

Nu wil ze de handrem -die ze dan zgn stuk heeft gemaakt- de schuld geven.
Dat wisten we (mensen met een rijbewijs) al sinds zaterdag hoor  :P ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #902 Gepost op: 7-03-2018, 22:57:11 »
Ik vind het helemaal niet kunnen dat nog geen enkele molloot haar rij-instructeur is gaan opzoeken om te vragen of ie dat gezegd heeft. We zijn aan het verslappen. ::ohno::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #903 Gepost op: 7-03-2018, 23:03:07 »
Ik vind het helemaal niet kunnen dat nog geen enkele molloot haar rij-instructeur is gaan opzoeken om te vragen of ie dat gezegd heeft. We zijn aan het verslappen. ::ohno::
Verdorie, nu je het zegt. We zijn aan het verzaken...  ::rofl::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #904 Gepost op: 7-03-2018, 23:26:46 »
De volgende speuropdracht  ::vergroot:: ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #905 Gepost op: 7-03-2018, 23:27:54 »
Ik vind dat je een punt hebt hoor, maar dit soort tegenspraak is niet eens nodig.. Jan duwde de verdubbelaar over de finish bijvoorbeeld, niet erg mols. En zo is er meer  ::jaja::

Voor elke huidige molkandidaat zijn er molse en onmolse acties te vinden dit seizoen. Het gaat om welk totaalbeeld je overtuigt  ;)

Dat klopt ja, is eigenlijk niet nodig maar wel leuk om te melden.  ;) Er is inmiddels een hele Tatort Olcay te vullen met molacties  :D. Ruben en Jan hebben ook lopen mollen maar puur om zichzelf verdacht te maken.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #906 Gepost op: 7-03-2018, 23:32:31 »
Misschien moest Olcay dat paaltje omver rijden van de produktie ...om het nog een beetje spannend te houden. >:D

De auto was er in ieder geval voor neergezet. Die stond op minder dan een halve meter ofzo. Camera stond ook in positie om die faal actie vast te leggen.  :P



ik vraag me ook af of haar vreemde wandeling door het kasteel gescript was. Ga ik er even vanuit dat Jan de mol is.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #907 Gepost op: 7-03-2018, 23:35:24 »
Misschien moest Olcay dat paaltje omver rijden van de produktie ...om het nog een beetje spannend te houden. >:D

De auto was er in ieder geval voor neergezet. Die stond op minder dan een halve meter ofzo. Camera stond ook in positie om die faal actie vast te leggen.  :P



ik vraag me ook af of haar vreemde wandeling door het kasteel gescript was. Ga ik er even vanuit dat Jan de mol is.
Ben je weer geswitched?  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #908 Gepost op: 8-03-2018, 07:09:46 »
Ben je weer geswitched?  ::rofl::

Nog niet. Ik heb nog een paar dagen. ;)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #909 Gepost op: 8-03-2018, 08:03:25 »
Voor de andere (tegen-beter-weten-in) Olcay verdenkers. De biecht die onder de finale opdracht/test is geplakt is een beetje vreemd. Olcay zegt uiteindelijk voor zekerheid te hebben gekozen, maar vervolgens gaat ze niet langs de mol, maar 'direct' naar de test.

Art zei tegen Jan nog specifiek het woord zekerheid bij de laatste ('Meet the Mole') optie, dus dat zal hij ook tegen Olcay hebben gezegd. Niet dat dat nodig was, natuurlijk.


Olcay: "Mijn hele hoofd sloeg werkelijk waar op hol. Ik zat te twijfelen: zal ik de kortste weg nemen, zal ik het geld nemen, zal ik voor de mol gaan? Ik kan misschien de mol zien? Misschien heb ik een verkeerde mol?

Kortom, het was echt complete chaos in mijn hoofd. Maar uiteindelijk besloot ik om voor zekerheid te gaan ...dat ik voor de test zou gaan.

Ik liet me niet verleiden om alsnog op zoek te gaan naar de mol, want ik weet toch wie de mol is?!"


:P

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #910 Gepost op: 8-03-2018, 09:02:31 »
Met andere woorden: Olcay loopt door het kasteel. Ze twijfelt nog steeds. Loopt wat te dralen, zal ik nou wel zal ik nou niet langs de mol gaan. En achteraf moet daar in de biecht weer een verhaaltje aan geplakt worden. Je kan die biechten ook gewoon overslaan, kijk puur naar wat er in een opdracht gebeurt en laat die biecht voor wat het is. Dan is het toch duidelijk?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #911 Gepost op: 8-03-2018, 10:52:10 »
De route die Olcay bij de test nam is anders dan Ruben en Jan. Het eerste deel van de route lijkt me wel hetzelfde.
Haar biecht onder de test is inderdaad vreemd.

Wat mij opviel is dat er een moment is dat je kunt kiezen tussen " de test" of ' de mol". Bij Jan zie je dat shot in het begin, bij Olcay veel later of mogelijk 2x.


Misschien is ze toch voor zekerheid gegaan?
Als mol om een molbiecht op te nemen of als kandidaat waarbij de stress de overhand kreeg bij deze keuzes? Zoals het in beeld gebracht is moet het iig lijken alsof ze verward is.

Als er nog iemand zin heeft om de gelopen routes.op locatie te analyseren......

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #912 Gepost op: 8-03-2018, 11:31:34 »
Ik denk ook dat Olcay nog even langs de mol is gelopen, om wat voor reden dan ook (als MOL of KANDIDAAT zijnde). Gaan we hopelijk zaterdag zien.
Meer L

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #913 Gepost op: 8-03-2018, 13:34:30 »
Op Instagram zijn filmpjes voor elke mol kandidaat. Olcay legt hier uit welke tactiek zij zou gebruiken als mol. Klopt als een bus  ::ok::
https://www.instagram.com/p/Bf_OB6jHHfK/

Opvallend, zowel Ruben als Olcay beginnen hier met 'Als ik de mol..". Alleen Jan begint met 'IK....'
« Laatst bewerkt op: 8-03-2018, 15:51:54 door Juuls247 »
Meer L

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #914 Gepost op: 8-03-2018, 15:36:37 »
Dat klopt inderdaad mooi Juuls  ::ok::

Offline Beagle

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #915 Gepost op: 8-03-2018, 16:16:00 »
De route die Olcay bij de test nam is anders dan Ruben en Jan. Het eerste deel van de route lijkt me wel hetzelfde.
Haar biecht onder de test is inderdaad vreemd.

Wat mij opviel is dat er een moment is dat je kunt kiezen tussen " de test" of ' de mol". Bij Jan zie je dat shot in het begin, bij Olcay veel later of mogelijk 2x.
Als ik me goed herinner, wijzen de bordjes bij Olcay wel in dezelfde richting. ::jaja::


« Laatst bewerkt op: 8-03-2018, 20:44:54 door Daisy, Reden: Citaat gefixed »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #916 Gepost op: 8-03-2018, 16:53:25 »
Ik vind het vooral bijzonder hoe snel Olcay de test heeft gemaakt. ze kwam rond 10 minuten aan en was vervolgens 3 minuten later al klaar. Jan en Ruben hebben beide ongeveer 6 minuten over de test gedaan.

3 minuten voor 40 vragen. Dat is per vraag nog geen eens 5 seconden. Normaal gesproken zou ik verwachten dat de mol de snelste tijd neerzet bij de eindtest. Niemand vraagt je achteraf nog naar de vragen en wat je invult boeit al helemaal niet.

Het is voor mij nu wel te laat om na al die tijd nog te wisselen van mol, maar ik hoop het stiekem toch wel een beetje.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #917 Gepost op: 8-03-2018, 17:09:19 »
Ik vind Olcay wel het type om de test snel te maken. Niet te veel twijfelen, gewoon gaan.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #918 Gepost op: 8-03-2018, 17:15:28 »
Ik vind Olcay wel het type om de test snel te maken. Niet te veel twijfelen, gewoon gaan.
Je moet ook lezen en nadenken he? Kost ook allemaal tijd  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #919 Gepost op: 8-03-2018, 17:16:46 »
Je moet ook lezen en nadenken he? Kost ook allemaal tijd  ;)

Het menselijk brein werkt soms snel onder druk hoor. ;)