Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 223697 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1040 Gepost op: 11-03-2018, 11:42:45 »
Geweldig genoten van Olcay!  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1041 Gepost op: 11-03-2018, 12:08:23 »
Tot het moment dat ze tegenover Art stond tijdens de finale. Man, wat een plaatsvervangende schaamte.

Haha, dat heb je met live-uitzendingen. Kennelijk hadden ze dit moment niet goed geoefend van tevoren. Ach ja. ;D

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1042 Gepost op: 11-03-2018, 12:17:06 »
Mag ze volgend jaar weer mee? Al is het als onderdeel van de productie ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1043 Gepost op: 11-03-2018, 14:20:21 »
Het is zo achteraf heel logisch. Olcay met haar verfrommelde papiertjes was gewoon de slechtste van alle Ruben verdenkers. Die had ik even niet aan zien komen.

Ze heeft me positief verrast, wat vond ik haar een onvriendelijk mens in aflevering 1. Maar ik ben toch blij dat ze niet de mol was

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1044 Gepost op: 11-03-2018, 17:38:57 »
Het is zo achteraf heel logisch. Olcay met haar verfrommelde papiertjes was gewoon de slechtste van alle Ruben verdenkers. Die had ik even niet aan zien komen.

Ze heeft me positief verrast, wat vond ik haar een onvriendelijk mens in aflevering 1. Maar ik ben toch blij dat ze niet de mol was

Hoezo was ze de slechtste van alle Rubenverdenkers? Simone was ook een een Rubenverdenker, maar die lag er (met molboekje) toch eerder uit.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 17:41:29 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1045 Gepost op: 11-03-2018, 17:39:58 »
Hoezo was ze de slechtste van alle Rubenverdenkers? Simone was ook een een Rubenverdenker, maar die lag er (met bolboekje) toch eerder uit.

Wel ja, dus moet Olcay slechter op Ruben ingezet hebben dan Simone. Dus ondanks dezelfde verdachte, deed Olcay het slechter op de test.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1046 Gepost op: 11-03-2018, 17:46:44 »
Wel ja, dus moet Olcay slechter op Ruben ingezet hebben dan Simone. Dus ondanks dezelfde verdachte, deed Olcay het slechter op de test.
Klopt  ::jaja::
Olcay heeft het tot in de finale geschopt omdat ze het spel juist niet snapte: geen molboekje, anderen overtuigen van je eigen mol, blind vertrouwen in de mol  ::rofl::

Maar wat was ze leuk  ::bravo:: En wat was ze ook een gedurfde mol geweest als ze het wel was geweest   ::bravo::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1047 Gepost op: 11-03-2018, 17:52:07 »
Wel ja, dus moet Olcay slechter op Ruben ingezet hebben dan Simone. Dus ondanks dezelfde verdachte, deed Olcay het slechter op de test.

Ok en in die zin had Olcay dus meer vragen per ongeluk goed ingevuld op de mol (Jan) dan b.v. Simone.

@Whiskers:
Ik zag 't ook als een rookgordijn en onderdeel van haar moltactiek: De ZV weggeven, geen molboekje bijhouden, penningmeesterschap weggeven. etc.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 17:55:23 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1048 Gepost op: 11-03-2018, 17:56:23 »
Ik ben het eens met de mensen die blij verrast zijn met Olcay. In het begin moest ik niets van haar hebben en erg negatief over haar medekandidaten. Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat zij op een vervelende manier is geëdit in het programma. Begrijp daar niet zo de reden van. Behalve het plassen-momentje in de graafmachine-opdracht was dat allemaal vermijdbaar. Dus dat had een reden denk ik. Misschien was dit verloop precies wat de makers hoopten - een ommekeer in waardering van negatief naar positief. Ik weet het niet.

Hoe dan ook is Olcay wel heel geestig en met haar een beetje impulsieve (zo lijkt het) spring-in-het-veld-achtigheid heeft ze het seizoen mede kleur gegeven, waarvoor hulde!

Maar stiekem ben ik toch blij dat Ruben heeft gewonnen, met hem had ik toch net iets meer :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1049 Gepost op: 11-03-2018, 17:58:20 »
Ok en in die zin had Olcay dus meer vragen per ongeluk goed ingevuld op de mol (Jan) dan b.v. Simone.

@Whiskers:
Ik zag 't ook als een rookgordijn en onderdeel van haar moltactiek: De ZV weggeven, geen molboekje bijhouden, penningmeesterschap weggeven. etc.
Owh, ik ook hoor  ::jaja::
Maar achteraf is het dus omdat ze er niets van snapte  ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1050 Gepost op: 11-03-2018, 18:41:18 »
Zou het echt, Whiskers? Ik dacht dit dus ook, maar ik kan het eigenlijk haast niet geloven!
Zo dom is ze toch zeker niet?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1051 Gepost op: 11-03-2018, 18:51:32 »
Zou het echt, Whiskers? Ik dacht dit dus ook, maar ik kan het eigenlijk haast niet geloven!
Zo dom is ze toch zeker niet?
Zo bracht ze het iig wel gisterenavond. Beetje jammer, het tegenovergestelde van waar ik haar van verdacht  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1052 Gepost op: 11-03-2018, 18:57:54 »
Hoezo was ze de slechtste van alle Rubenverdenkers? Simone was ook een een Rubenverdenker, maar die lag er (met molboekje) toch eerder uit.

Als Ruben de mol was geweest had ze er als eerste uitgelegen van alle Rubenverdenkers. Maar Jan was de mol en zij had door die 'fouten' dus meer vragen goed op Jan

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1053 Gepost op: 11-03-2018, 19:03:02 »
@Whiskers:
Ik denk dat dit 'dommige' misschien wel een kant van haar is, maar dat ze het heeft uitvergroot gisteravond.
Ze wilde mogelijk op die wijze heel onbaatzuchtig de slimheid en de juiste beslissing van Ruben en de bijzonder gedurfde en schrandere acties van Jan nog wat meer glans geven.

Ze heeft toch meerdere malen, ook in de serie, laten zien dat ze niet van gisteren is en over humor beschikt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1054 Gepost op: 11-03-2018, 19:12:50 »
Ik ben het eens met de mensen die blij verrast zijn met Olcay. In het begin moest ik niets van haar hebben en erg negatief over haar medekandidaten. Wat dat betreft vind ik eigenlijk dat zij op een vervelende manier is geëdit in het programma. Begrijp daar niet zo de reden van. Behalve het plassen-momentje in de graafmachine-opdracht was dat allemaal vermijdbaar. Dus dat had een reden denk ik. Misschien was dit verloop precies wat de makers hoopten - een ommekeer in waardering van negatief naar positief. Ik weet het niet.


Ja, misschien. Ron werd ook gebruikt om een bepaald verhaal neer te zetten.

het gaat niet om de mensen achter de poppetjes in de media industrie. harde business. Maar BN'ers kunnen normaal tegen een stootje en dat geldt zeker voor deze twee. Die kraak je niet zo maar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1055 Gepost op: 11-03-2018, 22:11:06 »
Heeft iemand een theorie hoe Olcay zo ver heeft kunnen komen als ze Jan niet als verdachte had?

Olcay zelf heeft een theorie waarom ze nooit als slechtste de test maakte. Zie het tweede filmpje op deze pagina. (Ze denkt dat ze min of meer onbewust persoonlijke vragen in de test op Jan beantwoord heeft omdat ze doordat ze maatjes waren veel over hem wist.)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1056 Gepost op: 11-03-2018, 23:56:22 »
Oh Olcay, never change ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1057 Gepost op: 12-03-2018, 17:23:40 »
DAGBOEK VAN DE VERLIEZEND FINALIST

Maandenlang was ik net als het gros van Nederland gespannen voor de finale! Hoe ik überhaupt in de finale was terechtgekomen was voor mij nog steeds een groot raadsel waarop ik maar een zinnig antwoord kon geven, simpelweg omdat ik op de goede Mol zat!

Na al die maanden wachten was het dan eindelijk zover in een overvol Vondelpark zou de Mol zich blootgeven. De dag waar ik sinds 8 juni 2017 op zat te wachten, dat was de laatste dag van het spel in Georgië waarop Art enigszins laconiek via een tv scherm liet weten dat ik na 3 strijdlustige weken vol adrenaline nog steeds niet te weten zou komen wie nou de moedwillige saboteur was waar ik zo enthousiast op had gejaagd tijdens het spel. Een enorme teleurstelling weet iedereen die mij een beetje kent. De ongeduldige controlefreak die altijd wil winnen.

Terugkijkend op het spel zit ik hier met een grote glimlach dit dagboekje te tikken. Niemand inclusief ikzelf had kunnen vermoeden dat ik zonder molboekje en zonder duidelijke strategie een finale kandidaat zou worden. Sterker nog ik begon dit spel als de outcast waar niet eens iemand mee op de kamer wilde slapen, een moeilijke en keiharde kandidaat die allesbehalve leuk of lief was in het begin van dit spel. Het duurde dan ook even voor ik het spel en de kandidaten in mijn hart sloot maar toen het eenmaal zo ver was genoot ik met volle teugen en waren het de meest bijzondere weken van mijn leven.
Mijn Mol was vanaf dag 5 de klos en ik deed er alles aan om hem te ontmaskeren! De klunzige Ruben kreeg dag na dag de volle laag van mij. Dit terwijl achteraf mijn beste maatje, de persoon die ik 1000% vertrouwde en waar ik alles mee deelde de Mol bleek te zijn.

Lieve Jan, jij bent de grootste oplichter die ik ooit ben tegengekomen in mijn leven en ik wil je hierbij nogmaals laten weten dat je mij compleet voor de gek hebt gehouden. Jij bent een meester Mol en deze leerling doet haar petje af.

Until we meet again.

X Olcay


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1058 Gepost op: 12-03-2018, 17:55:32 »
DAGBOEK VAN DE VERLIEZEND FINALIST

-knip-

Until we meet again.

X Olcay


Leuk stukje Olcay!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 12-03-2018, 21:29:00 door Whiskers »

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1059 Gepost op: 12-03-2018, 20:40:59 »
DAGBOEK VAN DE VERLIEZEND FINALIST
....
Until we meet again.

X Olcay


Sluit ik me bij aan. Leuke tekst Olcay ::ok::!

Ik weet nu ook eindelijk waar de "O"-vormen (van rotondes, vijvers etc.) in alle afleveringen voor stonden:
Namelijk voor: O O O O O O, het is toch Jan!  ::regenboog::
Winnaar Klassiekers Pool 2023