Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53006 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Ron Boszhard
« Gepost op: 12-12-2017, 21:12:57 »
In dit topic kun je al je verdenkingen kwijt over Ron Boszhard.

naam Ron Boszhard
beroep TV Presentator
geboorte datum   12 november 1963





Meer informatie over deze kandidaat
« Laatst bewerkt op: 16-12-2017, 13:34:44 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2018, 14:44:57 »
Ik denk dat we Ron niet moeten onderschatten....

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2018, 17:01:57 »
Ron noemt zichzelf een kat-uit-de-boom-kijker, een introvert. Dat staat volgens mij haaks op het beeld dat iedereen van hem heeft als de guitige opgewekte kinderpresentator. Ik denk dat hij daarom gelijk verdacht gaat worden door de rest, omdat ze denken dat hij niet lekker in z'n vel zit of of gespannen is voor zijn molschap. Daarom wordt hij niet uitgekozen als Mol ::ohno::

Al denk wel dat hij zeker gesolliciteerd heeft als Mol, aangezien hij zo'n groot fan is. De Mol zijn is dan de ultieme eer.
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2018, 17:07:46 »
Ik dacht zelf eerder, Ron is zo fanatiek en weet zo veel over wie is de mol.. Die wil gewoon heel erg graag de mol ontmaskeren. Ik denk juist dat hij de mol niet wil zijn.
Maar streep nooit iemand af vanwege zijn fanatisme heb ik wel geleerd in het verleden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2018, 18:47:42 »
Ron zou als krasse knar (ik mag het zeggen, want van dezelfde generatie) best wel eens ver kunnen komen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2018, 13:49:53 »
Ik lees net een interview met Ron in de Volkskrant van vandaag (ik zal het zo in in het mediatopic plaatsen) en dan denk ik dat hij heel graag de Mol zou willen zijn en dus vast gemolliciteerd heeft. Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

Natuurlijk roept dit meteen de vraag op of je zulke dingen zou zeggen als je daadwerkelijk de Mol bent. Houdt die zich niet wat meer op de vlakte in de media?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2018, 21:04:10 »
Ik lees net een interview met Ron in de Volkskrant van vandaag (ik zal het zo in in het mediatopic plaatsen) en dan denk ik dat hij heel graag de Mol zou willen zijn en dus vast gemolliciteerd heeft. Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

Natuurlijk roept dit meteen de vraag op of je zulke dingen zou zeggen als je daadwerkelijk de Mol bent. Houdt die zich niet wat meer op de vlakte in de media?
Ja begrijpelijke gedachte Heinz. Aan de andere kant kan dat ook weer deel zijn van zijn plan buiten het spel om natuurlijk, aangezien alle kandidaten wel media-aandacht krijgen maar hij als iets bekendere persoonlijkheid ook wat meer.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2018, 21:13:40 »
Ik zou het zelf iig wel tof vinden als ze hem de Mol hebben gemaakt. Met zulke uitspraken in de Volkskrant, maar bv ook de openbare zinspeling op zijn deelname tijdens de Televizier-Ring, zou hij wel echt een Mol zijn die uitdaagt en dat lijkt mij wel tof voor een keer. Die zijn er iig vrijwel niet geweest volgens mij.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2018, 21:22:32 »
Hij wil namelijk heel graag laten zien dat hij - ondanks zijn beperkingen - meer in zijn mars heeft dan mensen van hem denken én hij zegt heel erg van valsspelen te houden.

dat herken ik nog wel uit de pelgrimscode. daar was hij hmmmmmm niet de meest sympathieke speler.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2018, 21:24:06 »
Ik zou het zelf iig wel tof vinden als ze hem de Mol hebben gemaakt. Met zulke uitspraken in de Volkskrant, maar bv ook de openbare zinspeling op zijn deelname tijdens de Televizier-Ring, zou hij wel echt een Mol zijn die uitdaagt en dat lijkt mij wel tof voor een keer. Die zijn er iig vrijwel niet geweest volgens mij.
Lijkt mij toch onwaarschijnlijk. Het programma wordt voor de 'normale' kijker gemaakt. Ze zetten misschien wel de molloot op de verkeerde voet, maar door deze handelingen wordt Ron door het publiek sneller als mol aangewezen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2018, 21:29:41 »
dat herken ik nog wel uit de pelgrimscode. daar was hij hmmmmmm niet de meest sympathieke speler.

Bedoel je niet Atlas?
Maar over het algemeen kan ik het wel waarderen als er wat gezeur in de groep komt. Het is ja geen schoolreisje. Al speelde de hitte daar misschien ook wat mee. Maar ik verheug me op zijn deelname.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2018, 21:32:05 »
ja sorry je hebt gelijk. Het was Atlas
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2018, 22:50:45 »
Het lag inderdaad niet alleen aan de temperatuur denk ik.  :P


Zie o.a. de posts van ArnieAlberts in dit draadje op FOK.nl:

http://forum.fok.nl/topic/2409023/1/25#p175034833

http://forum.fok.nl/topic/2409023/1/25#p175051512



wat Ron over zijn moeder zegt in het interview dat Heinz hierboven linkte is ook veelzeggend.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2018, 21:51:19 »
Wat ik ineens bedenk...

in de quiz van de Moltalk "kick-off" zat de vraag "welke kandidaat kreeg als enige een rood scherm maar behaalde daarna toch de finale". Ik weet natuurlijk niet wie die quizvragen maakt, maar zou daar een hint naar seizoen 18 in zitten? Dat Ron nog terugkomt? (Of die nou de finale haalt of niet.) Een beetje hetzelfde als de quizvraag over hoeveel landen de mol aangedaan heeft, die je zou kunnen zien als aanwijzing naar de landen-opdracht?

Vergezocht, maar toch. Het lijkt me echt raar als dit het echt definitief was eigenlijk... Als dat zo is zou dat echt vreselijk zijn; de bekendste (voor mij) kandidaat eruit voordat de groep überhaupt compleet is. Maar tegenover hemzelf ook mega-oneerlijk. Dus 't lijkt me bijna onmogelijk. Maar wie weet...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2018, 21:54:41 »
In de app kan je geen punten meer inzetten op Ron. Lijkt er toch op te wijzen dat hij definitief niet meer meedoet.

Offline javaso

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #15 Gepost op: 6-01-2018, 21:58:54 »
Je kan het ook andersom bekijken. Als je nog wel punten op hem kon inzetten, wisten wij meteen zeker dat hij wél terugkomt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2018, 22:01:03 »
Je kan het ook andersom bekijken. Als je nog wel punten op hem kon inzetten, wisten wij meteen zeker dat hij wél terugkomt.

Daar heb jij weer gelijk in.

Ron is morgen te horen bij Annemieke op de radio. Dat zal een hoop duidelijk maken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2018, 22:01:51 »
Of Ron keert terug, maar we kunnen op onze beide oren slapen dat hij de Mol niet is (wat tot nu toe altijd al wel het geval was in vergelijkbare situaties).

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2018, 22:02:15 »
Iemand met een rood scherm kan niet de mol zijn. In dat opzicht is het niet raar dat op Ron geen punten ingezet kunnen worden

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2018, 22:06:18 »
Ik krijg toch een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gevoel hierbij.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17