Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 53278 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #260 Gepost op: 12-01-2018, 12:10:28 »
Ik zie daar niet zozeer een hint in. Immers weet je niet wanneer ze geschoten hebben. Loes vertrekt naar Tblisi, komt daar al als laatste aan want het is de verste afstand. Ze schieten de leader met de 9.

Maar Ron, vergeet niet, komt een vliegtuig later. Dan wordt het al donker, en hij moet het theater in, zich omkleden. De leader shooten staat gepland voor de volgende dag bij hem, maar ja, helaas helaas, hij faalt in zijn terugkeer want het wordt een dubbele moord. Dus dan plakken ze hem maar even in. Zou kunnen. Ze gaan echt niet nog een keertje NA zijn 2e exit hem shooten. Het is dan echt: vertrek, weg bij de camera's, de crew, je bent weg.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #261 Gepost op: 12-01-2018, 12:14:12 »
Maar ook Stine en Jean-Marc bewegen niet. Bij Jean-Marc zie ik wel een haartje op en neer dansen, maar dat kan bij Ron niet.

Ik hoop van harte dat dit niet betekent dat Ron Tiblisi nooit heeft gehaald.


Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #262 Gepost op: 12-01-2018, 12:18:16 »
Daar heb je zeker een punt. Ron beweegt - in tegenstelling tot alle andere kandidaten - helemaal niet. Lijkt me een zeer plausibele verklaring.

Edit: Ook Stine staat opvallend stil.
Ik heb het zelf even geopend in premiere pro (video editing programma) en ingezoomd frame voor frame afgespeeld. Er is een kleine beweging van de wenkbrouw te zien. Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit erin gemonteerd is of niet. Al zou ik het vreemd vinden dat ze dan alleen de wenkbouw minimaal laten bewegen en niets anders.
Ik denk dat het niet ge-edit is.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 12:19:50 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #263 Gepost op: 12-01-2018, 12:22:39 »
Bij Jean-Marc zie ik wel een haartje op en neer dansen, maar dat kan bij Ron niet.
:P ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #264 Gepost op: 12-01-2018, 12:23:58 »
Sowieso kan je met videobewerking toch elke realiteit scheppen op tv die je wil. Als het productieteam wil, kunnen ze van ons allemaal 5 seconden aan beeldmateriaal op een achtergrond in Tbilisi plakken zonder dat het vreemd lijkt.

Dan wordt het al donker, en hij moet het theater in, zich omkleden. De leader shooten staat gepland voor de volgende dag bij hem, maar ja, helaas helaas, hij faalt in zijn terugkeer want het wordt een dubbele moord. Dus dan plakken ze hem maar even in. Zou kunnen. Ze gaan echt niet nog een keertje NA zijn 2e exit hem shooten. Het is dan echt: vertrek, weg bij de camera's, de crew, je bent weg.

Dus de productie ging er vanuit dat geen enkel vliegtuig een vertraging zou hebben en dat ze om 23u nog even een opdracht konden doen met 9 mensen die er een slopende dag op hebben zitten?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #265 Gepost op: 12-01-2018, 12:30:39 »
Sowieso kan je met videobewerking toch elke realiteit scheppen op tv die je wil. Als het productieteam wil, kunnen ze van ons allemaal 5 seconden aan beeldmateriaal op een achtergrond in Tbilisi plakken zonder dat het vreemd lijkt.


daarom.. ik blijf erbij. Het is photoshop. Ron = Gone. En ik zou ook willen dat hij terug komt maar geloof t niet  ::ohno::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #266 Gepost op: 12-01-2018, 12:34:19 »
daarom.. ik blijf erbij. Het is photoshop. Ron = Gone. En ik zou ook willen dat hij terug komt maar geloof t niet  ::ohno::

Idem. Tot de promo was ik meer overtuigd van zijn terugkomst, maar nu zijn er 3 opdrachten waar hij bij de uitleg niet bij staat. Dan is hij weg.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #267 Gepost op: 12-01-2018, 12:36:13 »
of bij de uitleg weggephotoshopt
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #268 Gepost op: 12-01-2018, 12:39:15 »
of bij de uitleg weggephotoshopt

Juist, in dat geval kan je van alles zeggen dat het photoshop is.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #269 Gepost op: 12-01-2018, 12:43:44 »
Iemand uit beelden halen zonder het vreemd te laten lijken is toch een pak moeilijker dan iemand in een beeld bijzetten.

Maar goed, we komen er niet uit en ik snap dat de wens het overneemt van de ratio. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #270 Gepost op: 12-01-2018, 12:44:43 »
 ::rofl:: idd

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #271 Gepost op: 12-01-2018, 12:49:31 »
Iemand uit beelden halen zonder het vreemd te laten lijken is toch een pak moeilijker dan iemand in een beeld bijzetten.

Maar goed, we komen er niet uit en ik snap dat de wens het overneemt van de ratio. ;)

Het is nog makkelijker om in beide gevallen niet digitaal te manipuleren. Als we toch bezig zijn. ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #272 Gepost op: 12-01-2018, 12:52:42 »
Het is nog makkelijker om in beide gevallen niet digitaal te manipuleren. Als we toch bezig zijn. ;)

Daar ga ik je 100% gelijk in geven. Mijn punt is ook niet dát het gebeurd is, maar dat het binnen de grenzen van het aannemelijke past. Ron kan inderdaad langs Tbilisi gereisd zijn om promomateriaal te schieten, hij kan zelfs in de theateropdracht (die als 2e of 3e gaat komen) nog als acteur fungeren, maar zijn grijze bolletje op de site zie ik niet meer verkleuren.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #273 Gepost op: 12-01-2018, 13:00:23 »
Het is nog makkelijker om in beide gevallen niet digitaal te manipuleren. Als we toch bezig zijn. ;)
daar ben ik het niet mee eens. Als Ron in Moskou weg moet is het makkelijker om hem te photoshoppen in de leader dan die arme man nog even naar Tblisi te vliegen voor alleen de leader  ::) En vooraf is geen optie aangezien de locatie een geheim was.   ::zwaai::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #274 Gepost op: 12-01-2018, 13:47:17 »
dat ze om 23u nog even een opdracht konden doen met 9 mensen die er een slopende dag op hebben zitten?
Wat is er slopend aan een dagje niets doen dan?

Ik heb vanaf begin af aan steeds gesteld dat het theater de eerstvolgende opdracht is, dus het enige wat ze tot dan toe gedaan hebben is reizen naar Tblisi en photoshoots voor de leader, meer niet. Beetje elkaar leren kennen want het is de eerste kennismaking.

Voor Ron is het eerst een dagdeel wachten op dat volgende vliegtuig. Voor de rest ook niks slopends aan want die theaterrol voorbereiden kan in Moskou plus in het vliegtuig nog, en dan stopt hij in Tblisis b.w.v. spreken direct het podium op, zonder verder iets vermoeiends.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #275 Gepost op: 12-01-2018, 13:47:34 »
Ron kán simpelweg niet zijn afgevallen en dit is mijn redenering daarvoor.

Kijk, denk even met mij mee. Stel je voor; Jan en Jean waren op tijd bij hun kluis. Dan zouden enkel Loes en Ron de test hebben moeten maken. Stel je voor dat Loes dan de mol is. In dat scenario, zou Ron 0% kans op een groen scherm hebben gehad! Dus zelfs al zou hij de test dan perfect maken, dan zou hij alsnog naar huis moeten, enkel en alleen omdat hij de opdracht niet heeft gehaald! En dat zou dan waarschijnlijk ook nog door toedoen zijn door Loes, die dan als mol zou zorgen dat hij geen kans had om de opdracht te halen.

En stel dat Loes niet de mol is, dan was Ron alsnog kansloos om de test goed te kunnen maken want hij kon onmogelijk iets zeggen over de andere kandidaten omdat hij die nog niet ontmoet had.

Mocht het zo zijn dat Ron écht niet meer terugkeert, zou ik deze opzet oprecht een grote misstap van de productie vinden. Sowieso vind ik dat, ook in vorige seizoenen, het programma wel eens te ver doorsloeg met het strooien van jokers en vrijstellingen; vooral in de eerste paar afleveringen waarin één joker in feit al als vrijstelling fungeert.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #276 Gepost op: 12-01-2018, 13:50:09 »
Wat is er slopend aan een dagje niets doen dan?

Ik heb vanaf begin af aan steeds gesteld dat het theater de eerstvolgende opdracht is, dus het enige wat ze tot dan toe gedaan hebben is reizen naar Tblisi en photoshoots voor de leader, meer niet. Beetje elkaar leren kennen want het is de eerste kennismaking.

Voor Ron is het eerst een dagdeel wachten op dat volgende vliegtuig. Voor de rest ook niks slopends aan want die theaterrol voorbereiden kan in Moskou plus in het vliegtuig nog, en dan stopt hij in Tblisis b.w.v. spreken direct het podium op, zonder verder iets vermoeiends.

Aha, nu snap ik het. Jij plaatst de theateropdracht de dag na aankomst. Dat is uiteraard wel mogelijk, maar dan blijf ik nog zitten met Art die bij de opdracht op de markt iedereen welkom heet in Tbilisi.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #277 Gepost op: 12-01-2018, 13:52:09 »
Ron kán simpelweg niet zijn afgevallen en dit is mijn redenering daarvoor
Helemaal mee eens. De productie zal overal zekerheden inbouwen, tot aan vliegtuigvertragingen aan toe. Dus er een lekker makkelijk dagje van maken, om op te starten. Beetje fotootjes schieten, wat eten, misschien een struintje rond die markt dan. En dan lekker poederen en badderen, en dan 's avonds gezellig uit, naar het theater ::hug::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #278 Gepost op: 12-01-2018, 13:56:13 »
Aha, nu snap ik het. Jij plaatst de theateropdracht de dag na aankomst. Dat is uiteraard wel mogelijk, maar dan blijf ik nog zitten met Art die bij de opdracht op de markt iedereen welkom heet in Tbilisi.
Nee zelfde dag. Jerevan-Tblisi is een half uurtje wellicht? Rest ook summier, Moskou is het verste, maar Ron heeft de hele dag. Het is duidelijk dat ze in de ochtend vertrekken dus prima, dan doen ze die markt als eerste bij jouw scenario, zonder Ron ('zijn straf' voor het rode scherm) en dan dus 's avonds alle tijd om plaats te nemen in de loges.

*Heb net de twee vooruitblikken herbezien maar Art zegt nergens welkom. In de eerste staat hij op het plein, de mensen aan te bieden of ze de mol weten willen (wanneer dat nou precies is, is onduidelijk, maar Ruben heeft daar de gestreepte trui aan). En de tweede hoor je Ruben zeggen dat het begonnen is, maar in de biecht met diezelfde trui, en de eerste beelden ervan zijn het theater.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 14:06:41 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #279 Gepost op: 12-01-2018, 14:13:42 »
Ron kán simpelweg niet zijn afgevallen en dit is mijn redenering daarvoor.

Kijk, denk even met mij mee. Stel je voor; Jan en Jean waren op tijd bij hun kluis. Dan zouden enkel Loes en Ron de test hebben moeten maken. Stel je voor dat Loes dan de mol is. In dat scenario, zou Ron 0% kans op een groen scherm hebben gehad! Dus zelfs al zou hij de test dan perfect maken, dan zou hij alsnog naar huis moeten, enkel en alleen omdat hij de opdracht niet heeft gehaald! En dat zou dan waarschijnlijk ook nog door toedoen zijn door Loes, die dan als mol zou zorgen dat hij geen kans had om de opdracht te halen.

En stel dat Loes niet de mol is, dan was Ron alsnog kansloos om de test goed te kunnen maken want hij kon onmogelijk iets zeggen over de andere kandidaten omdat hij die nog niet ontmoet had.

Mocht het zo zijn dat Ron écht niet meer terugkeert, zou ik deze opzet oprecht een grote misstap van de productie vinden. Sowieso vind ik dat, ook in vorige seizoenen, het programma wel eens te ver doorsloeg met het strooien van jokers en vrijstellingen; vooral in de eerste paar afleveringen waarin één joker in feit al als vrijstelling fungeert.

Dat het misschien niet zo fair is, daar kan iedereen het mee eens zijn, maar de eerste afvaller wordt altijd bepaald door een loterij. Toen ze in 2016 aan een topito moesten sleuren die dan ging bepalen wie zijn scherm ging zien, was dat ook mogelijk uitgedraaid op een rood scherm voor iemand die Klaas (die niet in de metro zat in de eerste opdracht) nog niet had kunnen opsporen.

De manier waarop nu bepaald werd wie zijn scherm ging zien is veel harder en strikter, maar vooraf was wel gezegd wat de voorwaarde was om geen scherm te hoeven zien.