Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 242758 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #860 Gepost op: 24-02-2018, 23:05:24 »
Daarnaast vind ik het overigens ontzettend jammer dat ze eruit ligt, want wat een fantastische kandidate was zij! Ontzettend grappig en sympathiek  ::bravo::

Mee eens! En wie weet als Art er genoeg van krijgt dat zij het van hem kan overnemen. Ze heeft er wel een goede uitstraling voor. 8)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #861 Gepost op: 24-02-2018, 23:06:26 »
Mee eens! En wie weet als Art er genoeg van krijgt dat zij het van hem kan overnemen. Ze heeft er wel een goede uitstraling voor. 8)

Ja leuk idee.
Daarnaast vind ik Art, hoe leuk ik hem ook als presentator vind, een beetje saai worden. Te voorspelbaar als persoonlijkheid zegmaar

desalniettemin wil ik nu weer on-topic zijn:
Jammer dat mijn mol weg is maar was ook te mooi om waar te zijn:
Eindelijk een jaar waar ik vanaf aflevering 1 op de juiste zou zitten.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 23:08:08 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #862 Gepost op: 24-02-2018, 23:09:03 »
Nou ik niet hoor. Ik heb haar nooit verdacht.

Ik ook niet, zag het nooit bij haar.
Kon haar niet goed peilen maar zag haar niet als Mol. Vind ook dat de leukste drie over gebleven zijn. Had niks met Simone. 
« Laatst bewerkt op: 24-02-2018, 23:11:03 door Rogue »
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #863 Gepost op: 24-02-2018, 23:12:14 »

En iedereen wist het toch... Bella zette notabene 10 van de 20 vragen op Ruben in! En Loes/Emilio hebben ook Ruben gezegd.

Is dat zo? Loes zei bij haar exit dat ze zich Ruben niet voor kon stellen als mol. Wat meteen verklaart waarom dat in beeld gekomen is als Ruben de mol is. Gouden uitspraken zijn dat.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #864 Gepost op: 24-02-2018, 23:12:54 »
Mee eens! En wie weet als Art er genoeg van krijgt dat zij het van hem kan overnemen. Ze heeft er wel een goede uitstraling voor. 8)

Oh dat vind ik helemaal niet, zou eerder Jan als presentator neerzetten. Vind Simone echt nul uitstraling hebben. Vond haar zo'n saaie kandidaat.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #865 Gepost op: 24-02-2018, 23:16:17 »
Ik lig nog onder het puin geloof ik...... ::oink::

Kan nu al wachten wat vriendlief hier van gaat maken. ;D

Bedank Simone voor 8 weken vermaak ::bravo::
En idd, heel knap die M18

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #866 Gepost op: 24-02-2018, 23:25:23 »
Wat een geniaal programma is dit toch.

Die M18 ... man wat knap.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #867 Gepost op: 24-02-2018, 23:26:50 »
Die M18 ... man wat knap.

Enige kandidaat die zonder te bellen voor 1000 euro wist hoe je bij de kluis moest komen en wat het wachtwoord was.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #868 Gepost op: 24-02-2018, 23:28:07 »
Zoeken is dus echter niet haar grootste talent :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #869 Gepost op: 24-02-2018, 23:41:51 »
Ja meer mensen verdachten Liesbeth dan Annemarie, maar dat ging nog een beetje richting 50/50 (heb toevallig gisteren wat pooloverzichten van dr laatste jaren bekeken, vraag me niet waarom). Dit jaar is toch wel echt anders. We gaan de finale en 80% moet op zoek naar een nieuwe mol  ::bravo:: ::bravo::

Klopt zelfs na die AM-hint (vond ik geen overtuigende hint, die Jungens wel maar daar hoorde ik niemand over) bleef ik volharden in Liesbeth. Zoals ik ook deed met Anniek ipv Jon :P

Enfin... dacht ik noodgedwongen door Stine haar exit in Simone een reservemol gevonden te hebben, mag ik en velen met mij molloos de finale in. Heerlijk  ::bravo::
Het viel mij ook op bij het raften. Jan maakte een snoekduik het water in en dat vertraagde de boel want ze konden nooit op tijd meer bij de volgende lijn de raftboot keren. Ruben deed helemaal geen moeite om welke koker dan ook te pakken. En dan had je nog Olcay die gewoon dubbele kokers meepakt. Stuk voor stuk valide moltactieken. En wat deed Simone? Ehm, ja.. niks van dat alles. Toen iedereen vervolgens in de test vol op Ruben ging zitten zat ik al voldaan met de gedachte: en nu krijgt hun mol een rood scherm en blijft o.a. Simone in  ::oink:: achter  >:D

Nee dus. Ik vond op veel momenten de reacties van Simone ook te natuurlijk overkomen, verre van iets wat je van een mol verwacht. Van iemand die voorkennis heeft heb je niet zulke verrassingsreacties als Simone ze prijsgaf. Maar ja na Stine vorige week zag ik toch in Simone nog het meest molpotentie. Blijkt het dus ook Simone niet te zijn. Lang geleden dat vlak voor de finale nog zo'n groot gedeelte van het forum hier zich moet herbezinnen. Waaronder ikzelf. Door Stine en Simone om de tuin geleid. Leuk dat Simone meedeed, net zoals met Rik zie je toch een heel andere kant dan de strak geregisseerde rol van presentatrice. ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #870 Gepost op: 24-02-2018, 23:49:06 »
...........................................

......

Ik........ echt....... ik......... maar..................

:o

Ik.......... wat............. hoe.............

 ::oink:: ::oink::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #871 Gepost op: 24-02-2018, 23:59:08 »
De productie zei dat deze ze in deze serie aan de fundamenten van WIDM zouden sleutelen; voor de kandidaten zou niets meer zeker zijn. In de volgende aflevering komt Simone dus terug. In de vooruitblik van volgende week zien we ook niet het traditionele molonthullingsmoment waarbij de drie finalisten voor Art staan.

Oh, haal me a.u.b. uit m'n ontkenningsfase! ::schaam::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #872 Gepost op: 25-02-2018, 00:00:07 »
De productie zei dat deze ze in deze serie aan de fundamenten van WIDM zouden sleutelen; voor de kandidaten zou niets meer zeker zijn. In de volgende aflevering komt Simone dus terug. In de vooruitblik van volgende week zien we ook niet het traditionele molonthullingsmoment waarbij de drie finalisten voor Art staan.

Oh, haal me a.u.b. uit m'n ontkenningsfase! ::schaam::

Het geeft niet Bob. Arjen denkt ook nog steeds dat Erik van der Hoff de mol is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #873 Gepost op: 25-02-2018, 00:01:13 »
Het geeft niet Bob. Arjen denkt ook nog steeds dat Erik van der Hoff de mol is.

En ik denk nog steeds dat Anniek de enige echte mol is van 2009, ze heeft nooit meegekregen dat ze zich zo moet onthullen  ::fluit:: ::oordoppen::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #874 Gepost op: 25-02-2018, 00:08:32 »
Wat heb ik gelachen toen Simone een rood scherm kreeg.Ik hoop dat iedereen op Ruben gaat nu en dat het Olcay blijkt te zijn..(het is Olcay)Het is in ieder geval een behoorlijke aardschok..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #875 Gepost op: 25-02-2018, 00:10:54 »
En ik denk nog steeds dat Anniek de enige echte mol is van 2009, ze heeft nooit meegekregen dat ze zich zo moet onthullen  ::fluit:: ::oordoppen::
Anniek, Anniek ::) ::ok:: ::love:: ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #876 Gepost op: 25-02-2018, 00:23:53 »
Ik heb vaker ingestorte tunnels gehad, maar dit... Ik vraag me af of ik deze shock ooit nog te boven kom. Het is alsof de grond onder mijn voeten vandaan is getrokken, en ik nu maar zien hoe ik me verder voortbeweeg, zonder iets dat ik altijd als vanzelfsprekend heb beschouwd.

Ik ben écht... ik geloof het nog steeds niet. Hoe kan iemand mij nou ooit nog serieus nemen? Hoe kan ik mezelf nog serieus nemen?

Is er een noodlijn, slachtofferhulp? Loopt er hier een dokter rond die mij kan helpen? Een psychiater, wellicht? :\'(

Simone, Simone, Simone... hoe heb je dit toch gedaan? Waarom ben ik er zo hard ingetuind? Zó hard? Hoe heb ik zó blind kunnen zijn? Vragen... vragen... elke zekerheid die ik had is voor mij nu in een raadsel veranderd.

Echt... wie de mol ook is... ik zie het wel, ik heb geen ruimte meer in mijn hoofd om er nog over na te denken. Ik ben verslagen. Ik kan alleen nog maar afwachten, maar wie van jullie het ook is; Jan, Olcay of Ruben... bravo. Bravo met de hoofdletter B.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #877 Gepost op: 25-02-2018, 01:19:32 »
WAT. Ik moet m'n kaak even van de grond oprapen...

Al vroeg in het seizoen was Simone mijn hoofdverdachte. Ze haalde weinig geld binnen en deed raar. Net als Stine. Die ook niet de mol was.  ::)
Dit voelt als een Freek 2.0
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #878 Gepost op: 25-02-2018, 01:29:46 »
Ik dacht dat de mol niet naar huis kon? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #879 Gepost op: 25-02-2018, 01:35:23 »
Ze komt volgende aflevering gewoon terug. Dit is een publiciteitsstunt...