Auteur Topic: Leroy Kneppers  (gelezen 5402 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Leroy Kneppers
« Gepost op: 12-11-2003, 13:13:23 »
hier alles over Leroy Kneppers.

persoonlijk verdenk ik hem van het anonieme 112-telefoontje.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Leroy Kneppers
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2003, 15:29:56 »
Leroy? neeeee, dat moet Frank Dekens geweest zijn. De stem op het bandje klinkt als Frank/Ruben van der Meer ('NU EVEN NIET' ;)). Goed geacteerd trouwens, klinkt een echte angst in de stem door.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Leroy Kneppers
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2003, 15:39:11 »
Leroy? neeeee, dat moet Frank Dekens geweest zijn. De stem op het bandje klinkt als Frank/Ruben van der Meer ('NU EVEN NIET' ;)). Goed geacteerd trouwens, klinkt een echte angst in de stem door.
ik hoor ruben er toch echt niet in terug hoor: voor al de eerste woorden: "ze is dod" en dan dat "zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrgewond" en dan als laatste dat hij niet goed kan uitleggen waar de studio is. hij zou als directeur toch zeker wel het adres moeten weten...
nee tis niet frank.  ::vergroot::

het lijkt trouwens wel of dat" drive, just drive man" door een tweede persoon gezegd wordt, en dat kan natuurlijk wel frank zijn..
« Laatst bewerkt op: 12-11-2003, 15:41:20 door Cora Bora »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Leroy Kneppers
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2003, 16:06:26 »
ik hoor ruben er toch echt niet in terug hoor: voor al de eerste woorden: "ze is dod" en dan dat "zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrgewond" en dan als laatste dat hij niet goed kan uitleggen waar de studio is. hij zou als directeur toch zeker wel het adres moeten weten...
nee tis niet frank.  ::vergroot::
Ik blijf erbij, het klinkt precies als Frank.

Citaat
het lijkt trouwens wel of dat" drive, just drive man" door een tweede persoon gezegd wordt, en dat kan natuurlijk wel frank zijn..
hmm, interessante theorie. had er nog niet aan gedacht dat het een tweede man zou kunenn zijn. Toch wordt het telefoongesprek echt even onderbroken door het engelse zinnetje, dus logischer zou denk ik toch zijn dat het dezelfde is als de voerder van het telefoongesprek.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Leroy Kneppers
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2003, 09:19:17 »
Ik blijf erbij, het klinkt precies als Frank.hmm, interessante theorie. had er nog niet aan gedacht dat het een tweede man zou kunenn zijn. Toch wordt het telefoongesprek echt even onderbroken door het engelse zinnetje, dus logischer zou denk ik toch zijn dat het dezelfde is als de voerder van het telefoongesprek.

dacht ik ook eerst..maar als je goed luistert hoor je het heel ver weg van de telefoon. niet alsof iemand even ze telefoon naar beneden doet om iets te zeggen tegen iemand anders..
ik ga nog een keer luisteren.
dit is een belangrijke aanwijzing, omdat dat mens(en) waren die ter plekke waren, en dus informatie hebben en misschien wel de daders zijn..

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Leroy Kneppers
« Reactie #5 Gepost op: 14-11-2003, 13:36:06 »
Volgens dossier 3 heeft Leroy een alibi welke ook bevestigd is. Dus valt hij af als moordenaar, toch? Of is dat te simpel gedacht  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...