Auteur Topic: Aanwijzingen?  (gelezen 7439 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aanwijzingen?
« Gepost op: 12-11-2003, 21:27:30 »
In Cappels reconstructie staat dat om 21.09u Sascha arriveert bij Studio W'bach. Maar in het alarmlogboek staat dat om 21.09u het alarm aangaat in zone 1 (is de hoofdingang) en op ditzelfde tijdstip gaat het alarm in zone 4 weer uit. Terwijl je volgens mij toch door de hoofdingang moet om naar zone 4 te gaan. Ik weet niet echt of hier wat in zit, maar ik vond het wel opvallend. Misschien iemand een andere kijk hierop?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2003, 09:16:29 »
ik snap sowiezo niks van dat alarm.... ???
focus jij je op het alarm, ga ik wat anders onderzoeken... ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2003, 14:50:29 »
ok, ik het alarm, jij de rest ;D (volgens mij zijn we de enige hier samen met compuart....)
Maar goed, het alarm blijft vreemd. Ik heb het ff op een rijtje gezet, waarbij zone 3 de montageruimte is en zone 1 de hoofdingang
19:38u alarm aan in zone 3
19:44u alarm aan in zone 1 (volgens mij is er nu dus niemand meer in het pand aangezien overal het alarm aanstaat...)
21:04u alarm uit in zone 1 (er komt dus weer iemand binnen, Sacha?)
21:09u alarm uit in zone 3 (degene die zojuist is binnengekomen bij 1 komt nu bij zone 3 binnen)
Maar tegelijkertijd
21:09u alarm aan in zone 1?? Zou Sacha het alarm meteen weer aangezet hebben bij binnekomst en toen naar zone 3 zijn gegaan?
21:49u alarm uit in zone 1. Er komt dus iemand anders binnen, terwijl Sacha in zone 3 aan het werk is.
21:51u alarm gaat weer aan in zone 1 (zou sacha eten besteld hebben ofzo wat zojuist bezorgd werd?)
22:22u alarm gaat weer uit in zone 1
22:24u alarm gaat weer aan in zone 1 (weer eten, of zou ze iemand hebben binnengelaten?)
23:12u alarm gaat uit in zone 1 (de moordenaar loopt naar buiten?)
23:46u error (frank dekens probeert het alarm uit te zetten, terwijl deze al uit was.)

Conclusie:  ??? dat Frank niet de moordenaar is??
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2003, 14:54:44 »
ok, ik het alarm, jij de rest ;D (volgens mij zijn we de enige hier samen met compuart....)
gezelli.. ;D



Conclusie:  ??? dat Frank niet de moordenaar is??
das geen foute conclusie denk ik dan. en dan daaropvolgend: toen was ze dus al dood (maar dat wisten we al..)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2003, 15:15:06 »
ok, ik het alarm, jij de rest ;D (volgens mij zijn we de enige hier samen met compuart....)
*Daan heeft het sterke gevoel vergeten te worden... :(
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #5 Gepost op: 13-11-2003, 15:17:50 »
*Daan heeft het sterke gevoel vergeten te worden... :(
welnee!!! doe mee, des te meer zielen des te meer vreugd!  :-*

maar laten we idd een soort taakverdeling maken, anders doet iedereen alles dubbel...  ;D

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #6 Gepost op: 13-11-2003, 15:28:48 »
*Daan heeft het sterke gevoel vergeten te worden... :(
:-[
bloemetje?  ;) (met m´n opmerking krijgen we wel eindelijk eens reacties  ;D )

Maar goed,  D**n, wat heb jij allemaal al ontdekt?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #7 Gepost op: 14-11-2003, 17:23:45 »
Ik zit zelf nog steeds te puzzelen over de motieven....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2003, 01:33:09 »
ok, ik het alarm, jij de rest ;D (volgens mij zijn we de enige hier samen met compuart....)
Maar goed, het alarm blijft vreemd. Ik heb het ff op een rijtje gezet, waarbij zone 3 de montageruimte is en zone 1 de hoofdingang
19:38u alarm aan in zone 3
19:44u alarm aan in zone 1 (volgens mij is er nu dus niemand meer in het pand aangezien overal het alarm aanstaat...)
21:04u alarm uit in zone 1 (er komt dus weer iemand binnen, Sacha?)
21:09u alarm uit in zone 3 (degene die zojuist is binnengekomen bij 1 komt nu bij zone 3 binnen)
Maar tegelijkertijd
21:09u alarm aan in zone 1?? Zou Sacha het alarm meteen weer aangezet hebben bij binnekomst en toen naar zone 3 zijn gegaan?
21:49u alarm uit in zone 1. Er komt dus iemand anders binnen, terwijl Sacha in zone 3 aan het werk is.
21:51u alarm gaat weer aan in zone 1 (zou sacha eten besteld hebben ofzo wat zojuist bezorgd werd?)
22:22u alarm gaat weer uit in zone 1
22:24u alarm gaat weer aan in zone 1 (weer eten, of zou ze iemand hebben binnengelaten?)
23:12u alarm gaat uit in zone 1 (de moordenaar loopt naar buiten?)
23:46u error (frank dekens probeert het alarm uit te zetten, terwijl deze al uit was.)

Conclusie:  ??? dat Frank niet de moordenaar is??
Of net niet ?
Om 21.47 krijgt Sasha een telefoontje van Willemijn. Stond Willemijn voor de deur ?
Feit is dat om 21.49 het alarm zone 1 gedurende 2 minuten uitging.En dat dat een half uur later opnieuw gebeurde...
We weten dat de kandidaten de code niet kennen, enkel de crewleden. De technici zaten echter allemaal gezellig in de kroeg, de Cotton Club,dus die vallen af.
Blijven Frank en Robert Engel.
Robert beweert thuis te zijn geweest.
Van Frank weten we niks, tenzij de anonieme oproep 112 die sterk lijkt op zijn stem volgens de politie.
Ook vertrekt hij een uur na de moord naar Cannes...
Wie van de 2 ?? Of is het toch Willemijn ?
En niets lijkt wat het is...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #9 Gepost op: 15-11-2003, 11:57:42 »
Overigens, een onderzoek van de vluchtschema's van Air France leert ons dat er geen vluchten van deze firma zijn rond middernacht of later.
Ofwel liegt de Paparazzia daar dan over, ofwel is Dekens met een andere maatschappij of voertuig vertrokken.
Of hij is ondergedoken...
En niets lijkt wat het is...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen?
« Reactie #10 Gepost op: 15-11-2003, 13:43:23 »
Of net niet ?
Of je bent het of niet, maar net niet  ???  ;D
We weten dat de kandidaten de code niet kennen, enkel de crewleden. De technici zaten echter allemaal gezellig in de kroeg, de Cotton Club,dus die vallen af.

Wie zegt dat Frank, Robert of Sascha niet de kode aan 1 van de kandidaten heeft gegeven? Ik las dat de vingerafdrukken van Leroy op het mengpaneel zaten, misschien hielp hij (of meerdere kandidaten) wel mee met het monteren en had hij dan toch de code van het alarm.

Wat me verder opviel, ik zag toevallig bij "castverdeling" staan:
Advocaat - Mr. Rupert van Heijningen
Rolf Kroeske - Hanro Smitsman
Oma Van Strien - Maroesja Lacunes
Leroy Medrano - Sameer Farooq
Hans Ebbinge - Casper Wijers
Dakloze - Cees Aloserij
Uitsmijter - Farhat Abbas Syed
Monique Dekens-Verlaan - Angenita Nolten
Er staan ons dus nog een aantal mensen te wachten....die Monique Dekens vind ik ook wel interessant.

En ik zag een roos op de monitor, van wie zou deze zijn?

(En ook hoor ik de hele tijd een irritant klokje tikken  >:( )

Kortom het wordt tijd voor dossier 4 n@ncy wordt er kippig van (om maar eens met Cora Bora te spreken  ;D )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...