Auteur Topic: Ranking the Forummers  (gelezen 87804 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #680 Gepost op: 26-03-2018, 09:04:16 »
Voor de voorstelronde hebben we een vraag die luidt:
Welke forummer wil je dit jaar beter leren kennen? Licht dit toe in het topic op maandag :)
Laat ik dan maar eens beginnen. Sowieso is dit een erg lastige vraag. Sommigen heb ik al leren kennen, dus die vallen af. Maar verder? Voor iedereen valt het nodige te zeggen. De een lijkt me leuk om over de jaren 70 en 80 te praten (die goede oude tijd), de ander over voetbal of wielrennen, en weer een ander over Schiphol. Maar aangezien ik iemand moet kiezen zeg ik nu: Robbieazerty. Ik ben zelf ook gek op het spelen van bordspelletjes, en daarom ben ik benieuwd welke spellen ik toch echt zou moeten gaan spelen, en welke ik toch niet zou moeten spelen. Verder lijkt 'ie me ook erg gezellig!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #681 Gepost op: 26-03-2018, 09:47:51 »
Van dit lijstje zijn er maar drie die ik nog nooit ontmoet heb :o dus daar kies ik er 1 van.

Ik wil Fabiann wel beter leren kennen. Al jaren 'ken' ik hem oppervlakkig, en ik vind het erg leuk dat hij steeds meer van zich laat zien hier, ook op het persoonlijke vlak. Hoop dat je ook naar de spelletjesdagen gaat komen Fabiann :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #682 Gepost op: 26-03-2018, 10:29:10 »
Het merendeel van de mensen die nu meedoen heb ik al ontmoet op een spelletjesdag.
Met de andere die ik nog niet ontmoet heb, heb ik wel al regelmatig een samenwerking gehad in een spel
(Ldh) of elkaar heerlijk tegengewerkt (Bjorrn).

Er is 1 iemand met wie ik nog niet veel contact gehad heb, en dat is Fabiann. Ik zou het zeker tof vinden om je op een volgende spelletjesdag te ontmoeten.

Daarnaast wil ik graag zeggen dat ik iedere deelnemer hier (en zelfs de presentator)echt enorm tof vind en apprecieer als persoon.

Ik vind dit forum, en wat er allemaal te doen valt echt  ::ok::
klaar voor de strijd

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #683 Gepost op: 26-03-2018, 10:35:12 »
Welke forummer wil je dit jaar beter leren kennen.

Indien het alleen deelnemers van Ranking de Forummers betreft, zal ik nog iemand beschrijven.
Echter zou ik graag Mollenvanger-art beter willen leren kennen.
Door WIDMO heb ik al veel contact met hem gehad, maar goed ken ik hem nog niet.
Daarom zou ik graag MV dit jaar beter willen leren kennen. ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #684 Gepost op: 26-03-2018, 11:16:05 »
Ik dacht ook aan mensen uit dit spel die ik nog niet zou kennen. Dan zou het LDH of Fabiann zijn (en eventueel Bjorrn, want hoe goed ken je iemand na één keer gezien/gesproken te hebben?).
Moeilijke keuze. Maar ik heb LDH ook al wel in hoogs eigen persoon op een fandag gezien (en volgens mij niet meer dan hoi gezegd  ::schaam:: ) dus ga ik voor degene die ik nog nooit gezien heb: Fabiann. Ook omdat ik in hem in dit spel al wat beter leer kennen en de persoon achter de nickname best leuk vindt. Net zoals alle anderen, zoals wouterv al zei.


En LDH: hangt ervan af wat je graag speelt. :) Als molfan zijn Weerwolven (gewoon en één nacht), Deception en Timebomb II wel aan te raden! Het voorbije weekend op de beurs vond ik Berenpark heel leuk. Je eigen berenpark bouwen met panda's, koala',s bruine beren, etc.  ::love::
Oh en Harvest Dice was ook leuk. Dobbelstenen gooien en dan bepalen of je tomaten/sla/wortelen plant of aan je biggetje voert. Als je plant, teken je je eigen mini worteltjes/tomatje/sla op een papiertje. Dat alleen was al leuk.
En als je zwaar en lang wil: Mansions of Madness, Zombicide Black Plague en Lobotomy.  ;D

*zwijgt weer en kruipt terug in z'n donker spelhol*

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #685 Gepost op: 26-03-2018, 12:15:22 »
Het was idd niet mijn beste ronde D*N, maar volgens mij heb ik er toch echt 3 goed. ::vergroot::
Klopt! ::sorry:: Is aangepast in het overzicht
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #686 Gepost op: 26-03-2018, 13:59:42 »
Ik wil iedereen leren kennen :D
Van alle forummers is me te ingewikkeld dus ga eens kijken bij de deelnemers...

Bjorn ken ik al te goed, dat hoeft echt niet nog meer hoor
Alle spelletjesdagmensen ken ik op zich ook best wel goed (beter is altijd leuk, maar...)

Wouter! 1x gezien op spelletjesdag bij Swifty en daar was ie supergezellig en ook nog eens superlief door support kaartje te kopen voor de musical ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #687 Gepost op: 26-03-2018, 14:00:19 »
Ik zou meerdere mensen hier graag beter leren kennen, zeker aangezien ik de meeste van jullie niet of nauwelijks ken  ::rofl::

Ik heb Niek en Robbie slechts 1x ontmoet en dit zijn beide hele gezellige mensen, dus die zou ik graag beter leren kennen.
Daarnaast schijnt Wouter een hele toffe kerel te zijn als je geen survivor met hem speelt, dus hem zou ik ook graag ontmoeten.
Ook Swifty wil ik graag ontmoeten, deels ook omdat ze dan waarschijnlijk een positiever beeld van me zou krijgen dan ze nu heeft  ::jaja::

Als ik er dan een moet kiezen, dan wordt het Wouter denk ik
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #688 Gepost op: 26-03-2018, 14:03:05 »
Bjorn ken ik al te goed, dat hoeft echt niet nog meer hoor

Insgelijks  :-X
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #689 Gepost op: 26-03-2018, 14:05:33 »

Op nummer 4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Behalve dat ik toen niet eens alcohol op had ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #690 Gepost op: 26-03-2018, 14:09:20 »
Behalve dat ik toen niet eens alcohol op had ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #691 Gepost op: 26-03-2018, 14:12:21 »
Joke's on you dat je geen actual grap kon verzinnen over mijn alcoholgebruik en dan maar iets pakt wat er niks mee te maken heeft :-*
Hmm, misschien kon je niks verzinnen omdat ik helemaal niet zoveel drink... Waarom sta ik zo hoog? ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #692 Gepost op: 26-03-2018, 14:16:39 »
Joke's on you dat je geen actual grap kon verzinnen over mijn alcoholgebruik en dan maar iets pakt wat er niks mee te maken heeft :-*
Don't try me, want ik heb er nog wel één hoor :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #693 Gepost op: 26-03-2018, 14:33:41 »

Daarnaast schijnt Wouter een hele toffe kerel te zijn als je geen survivor met hem speelt, dus hem zou ik ook graag ontmoeten.

insgelijk Bjorrn. Ik hoop op een volgende spelletjesdag/WIDM-weekend ;)

en hey, ik wou met je samenwerken tijdens WIDMO. Helaas was jij niet geselecteerd.

Wouter! 1x gezien op spelletjesdag bij Swifty en daar was ie supergezellig en ook nog eens superlief door support kaartje te kopen voor de musical ::love::

met heel veel plezier gedaan. Bedankt voor het compliment  :)
klaar voor de strijd

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #694 Gepost op: 26-03-2018, 15:43:06 »
Ook Swifty wil ik graag ontmoeten, deels ook omdat ze dan waarschijnlijk een positiever beeld van me zou krijgen dan ze nu heeft  ::jaja::

 ::rofl::

In het echt is ie een tof persoon hoor Swifty ::jaja::

en hey, ik wou met je samenwerken tijdens WIDMO. Helaas was jij niet geselecteerd.

Tijdens Survivor kan ie ook gekke moves maken :P
2024: wie is de Mol?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #695 Gepost op: 26-03-2018, 17:21:51 »
insgelijk Bjorrn. Ik hoop op een volgende spelletjesdag/WIDM-weekend ;)

Dan gaat dat sowieso goedkomen  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #696 Gepost op: 26-03-2018, 19:12:10 »
Ik ga heel origineel doen (ahum) en Fabiann zeggen, aangezien ik die als enige nog nooit IRL heb gezien. En hij kan nooit saaier zijn dan ik.  ;)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #697 Gepost op: 26-03-2018, 19:29:12 »
Nou dan zeg ik LdHmolletje. Heb hem nog nooit ontmoet (net als Fabiann) maar die laatste is al druk met ontmoetingen zo te lezen ;).

Ik moet LdH toch kunnen overtuigen van PSV als mooiste club? ;)
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #698 Gepost op: 26-03-2018, 19:56:27 »
Wat leuk om te lezen dat jullie mij beter willen leren kennen! :o Insgelijks natuurlijk! ::bravo::

Eigenlijk best gek idee dat ik 3 van jullie (Daisy, Robbie en Swifty) al meer dan tien jaar 'ken', maar we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. :-[

Als ik 1 iemand van dit spel zou moeten noemen, dan zou ik Wouter graag wat beter willen leren kennen. ::ok::
Ik ken jou het minst goed. Je staat ook vaak op plek 5-6 in mijn lijstjes.
🜃

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ranking the Forummers
« Reactie #699 Gepost op: 26-03-2018, 19:57:47 »
Oh ik wil Bjorrn en LdHmolletje ook heel graag eens ontmoeten :D Bjorrn, ik denk niet negatief over je, maar waarschijnlijk te clichématig, heb ik ontdekt in dit spel. Ik vind het tof hoe jij er gewoon vol ingaat in forumspellen, en ik wil zeker eens de persoon ontmoeten die achter de forummer Bjorrn schuilgaat.

Ik heb de vraag iets anders opgevat denk ik, ik las het vooral als 'beter leren kennen' en niet perse irl, en daarom kwam ik bij Fabiann uit. Hijj is het meest mysterieus van de deelnemers aan het spel, ik kan hem vaak het minst goed plaatsen in de ranking. Ik vind het leuk dat Fabiann steeds een tikje persoonlijker wordt op dit forum en ik hoop dat hij zich meer wil laten zien, want hij lijkt me, net als de anderen, tof.
Keep calm and eat chocolates!