Auteur Topic: okee, dan maar een test  (gelezen 1202 keer)

richardversluis (Gast)

  • Gast
okee, dan maar een test
« Gepost op: 18-08-2001, 17:38:47 »
hallo allemaal,[/b]

doet www.wieisdemol.nl het niet meer?? Jammer, want ik ben namelijk naar Schotland op vakantie geweest en ik wilde even kijken of er nog iets te herkennen viel. Het weer kan er wel beter moet ik zeggen, maar dat wist ik van te voren.

Overigens een heel leuk forum dit, dat deze mogelijkheden bestonden wist ik niet.

Even mijn mening over de nieuwe wieisdemol.com site: i.i.g. VEEL beter dan de vorige. Deze is veel overzichtelijker en netter. zeker heel wat cursussen dhtml, shtml etc achter de rug?  ;)

Gegroet,

[shadow=red,left,300]Gegroet, een nieuw lid[/shadow]







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Compuart (Gast)

  • Gast
Re: okee, dan maar een test
« Reactie #1 Gepost op: 18-08-2001, 18:43:54 »
Tsja, de officiële wieisdemol.nl site is uit de lucht gehaald (overigens: World Online is ook niet meer, zou er een verband zijn? :P).

Het forum is inderdaad helemaal vernieuwd. De vele mogelijkheden die erbij zijn gekomen en de verbeterde bedienbaarheid zal hopelijk dit forum een nog drukkere plaats maken dan vorig jaar.

Aan de site is nu al een grotere voorbereidingstijd besteed  dan vorig seizoen. Toen kwam ik woensdag er achter dat de vrijdag erna de serie zou starten :) En toegegeven, het is zeker leerzaam, daar ik naast dhtml en shtml ook nog eens wijzer ben geworden op de gebieden van XSD, XML, XSL en CGI. Overigens meer door trail and error en naslagwerken op het internet dan door cursussen (bestaan er cursusen voor integrale siteontwerp? :))








« Laatst bewerkt op: 18-05-2002, 10:04:23 door Compuart »

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:okee, dan maar een test
« Reactie #2 Gepost op: 11-05-2002, 21:45:12 »
Oude tijden herleven  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner