Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Berlin 2018  (gelezen 84848 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Gepost op: 28-02-2018, 23:00:15 »


::confettie::

Gute Nacht!
Welkom, bij alweer de 15e editie van het RN Songfestival!
Welkom in Berlijn, waar alles kan en alles mag, de stad van de Muur en onze laatste winnaar Wincent Weiss!
Laten we nog eens een keer luisteren naar die geweldige plaat: Musik Sein!
Geef een groot applaus voor Wincent Weiss!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan nu, is het de hoogste tijd voor een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Het is tijd voor Realitynet's Song Contest Berlin 2018!

Reglement Realitynet's Song Contest Berlin 2018

1. Eenieder die mee wilt doen geeft via PM aan mij (Fabiann) een algemeen erkend land door, plus een tweede en derde keus voor het geval zijn/haar land ook door iemand anders gekozen wordt. Het is niet wie het eerst komt, het eerst maalt. Wanneer de inschrijfdatum is verstreken zal er worden geloot en geef ik via PM aan je door met welk land je deelneemt aan het songfestival.

2. Inschrijven is mogelijk tot vrijdag 23 maart om 20:00:00 uur! Voor die tijd moet je dus in ieder geval 3 landen ingestuurd hebben. Je mag op eigen risico minder dan 3 landen insturen, als je vrijwel zeker bent dat niemand anders jouw eerste (of tweede) keus heeft. Het is niet nodig om ook alvast je liedjes in te sturen.

3. De definitieve keuze van je liedje moet je vóór zondag 1 april om 20:00:00 uur aan mij doorgeven via PM. Zonder liedje wordt het land dat je is toegewezen gediskwalificeerd.

4. De uitvoerende artiest van het liedje moet geboren zijn of al zeer geruime tijd woonachtig zijn in het land dat je hebt gekozen. Als je gekozen hebt voor een duo of een groep, dan moet in ieder geval een van de leden in het land zijn geboren. Wanneer een groep zijn oorsprong kent in het land is dit ook voldoende. Bij twijfel beslist de spelleiding in samenspraak met het toegewezen Actief Lid.

Der Unterschied zwischen Vergangenheit, Gegenwart und Zukunft ist nur eine Illusion, wenn auch eine hartnäckige
− Albert Einstein

5. Ditmaal kunnen ook reeds overleden artiesten of ontbonden groepen meedoen. In een klein plaatsje nabij Berlijn bevindt zich namelijk een wormgat die gebruikt kan worden om het verleden (Vergangenheit) terug te halen naar de toekomst (Zukunft) en vice versa. Je bent hier uiteraard niet toe verplicht.

6. Het zou leuk zijn als je een korte introductie bij je inzending schrijft met wat informatie over de uitvoerende artiest en het liedje.

7. Voor dit songfestival hanteren we de reguliere puntentelling. Dit wil zeggen dat 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1 punt(en) door ieder land wordt gegeven aan de tien leukste liedjes.

8. Degene met de meeste punten wint de 15e editie van het RN Songfestival en daarmee heel veel eer! Daarnaast wordt de uitslag van het songfestival opgenomen in de RN Ranking!

De inschrijvingen zijn NU geopend!
Veel succes en vooral veel plezier!

 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 1-03-2018, 00:00:00 door Fabiann »
🜃

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2018, 23:08:33 »
Laat dat mysterieuze nou aan die mensen van dat andere spel over Fabiann ;D Nee leeuk dat we weer gaan beginnen  ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2018, 23:17:34 »
Zo leuk dat dit ook weer begint  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2018, 23:25:12 »
Zo ontzettend veel zin weer ::bravo:: ::jaja::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2018, 23:59:26 »
 ::hyper::



Kan niet wachten om weer te falen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #5 Gepost op: 1-03-2018, 00:01:57 »
Hall of Fame

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Realitynet Eurovisie Songfestival | Lukie4 | | Austria | Falco - Jeanny

Realitynet International Songcontest | tdietz | | New Zealand | Brooke Fraser - Something In The Water

Realitynet Songfestival: Christmas Edition | tdietz | | Portugal | Mia Rose - What Would Christmas Be Like?

Realitynet Eurovisie Songfestival: Back to Basic | JustinSme | | Switzerland | 77 Bombay Street - Long Way

Realitynet World Songfestival II | Nieky | | Netherlands | Handsome Poets - Sky On Fire

Realitynet's American Song Contest 2013 | grasisgroen | | Texas | Erin McCarley - Love, Save The Empty

Realitynet's Global City Song Contest 2014 | Molcrazy | | Paris | Indila - Dernière Danse

Realitynet's Global City Song Contest 2015 | Mollenvanger-MV | | Cape Town | Matthew Mole - You & Your Crown

Realitynet's Song Contest Cape Town 2015 | Meezter | | Waldorf | The Madden Brothers - We Are Done

Realitynet's Song Contest 2015: Niet-Engelstalig | Molbelg | | Italy | Marco Mengoni - Guerriero

Realitynet's Song Contest Rome 2016 | KD. | | Sweden | Laleh - Some Die Young

Realitynet's Song Contest Stockholm 2016 | KD. | | Malta | Red Electrick ft. MPO - Young Again

Realitynet's Song Contest Malta 2017 | Silvermaiden | | Finland | Poets of the Fall - Carnival of Rust

Realitynet's Song Contest Helsinki 2017 | Nigel | | Germany | Wincent Weiss - Musik Sein


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Klik hier voor alle liedjes en informatie over de vorige edities!
🜃

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2018, 00:17:43 »
 ::bravo::  leuk!
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #7 Gepost op: 1-03-2018, 15:05:33 »
Gelukkig genoeg tijd om een paar interessante nummers op te zoeken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #8 Gepost op: 1-03-2018, 16:01:28 »
Wat gebeurt er als alle 3 de opgegeven landen niet aan jou worden geloot?
Kun je dan gewoon niet meedoen of moet je dan 3 andere landen kiezen, of een groter lijstje maken met landen?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #9 Gepost op: 1-03-2018, 16:17:28 »
Leukkk! ::bravo::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #10 Gepost op: 1-03-2018, 16:48:57 »
Wat gebeurt er als alle 3 de opgegeven landen niet aan jou worden geloot?
Kun je dan gewoon niet meedoen of moet je dan 3 andere landen kiezen, of een groter lijstje maken met landen?
Als ik inderdaad moet constateren dat de kans bestaat dat je geen van de 3 opgegeven landen loot, dan stuur ik je een PM en krijg je de gelegenheid om voor de deadline nog een ander land te kiezen. ::ok::

De laatste keer dat we de liedjeskeuze op deze manier deden (Malta 2017) waren Australia, Canada, Denmark, France, Germany, Italy, United Kingdom en United States de populairste landen.

Kans is dus groot dat als je 3 van deze landen kiest, dat ik je een PM moet sturen. ;)
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #11 Gepost op: 1-03-2018, 16:55:40 »
Tof! ::hyper::

Als ik inderdaad moet constateren dat de kans bestaat dat je geen van de 3 opgegeven landen loot, dan stuur ik je een PM en krijg je de gelegenheid om voor de deadline nog een ander land te kiezen. ::ok::

De laatste keer dat we de liedjeskeuze op deze manier deden (Malta 2017) waren Australia, Canada, Denmark, France, Germany, Italy, United Kingdom en United States de populairste landen.

Kans is dus groot dat als je 3 van deze landen kiest, dat ik je een PM moet sturen. ;)
Jup, happened to me last year. Maar uiteindelijk was m'n vierde optie nog veel leuker en scoorde heel goed, dus wees zeker niet teleurgesteld als dit je overkomt. ;)

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #12 Gepost op: 1-03-2018, 17:06:40 »
Als ik inderdaad moet constateren dat de kans bestaat dat je geen van de 3 opgegeven landen loot, dan stuur ik je een PM en krijg je de gelegenheid om voor de deadline nog een ander land te kiezen. ::ok::

De laatste keer dat we de liedjeskeuze op deze manier deden (Malta 2017) waren Australia, Canada, Denmark, France, Germany, Italy, United Kingdom en United States de populairste landen.

Kans is dus groot dat als je 3 van deze landen kiest, dat ik je een PM moet sturen. ;)

Tof  ::bravo::

Ik ga opzoeken naar landen
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #13 Gepost op: 1-03-2018, 17:39:49 »
Als ik inderdaad moet constateren dat de kans bestaat dat je geen van de 3 opgegeven landen loot, dan stuur ik je een PM en krijg je de gelegenheid om voor de deadline nog een ander land te kiezen. ::ok::

De laatste keer dat we de liedjeskeuze op deze manier deden (Malta 2017) waren Australia, Canada, Denmark, France, Germany, Italy, United Kingdom en United States de populairste landen.

Kans is dus groot dat als je 3 van deze landen kiest, dat ik je een PM moet sturen. ;)

Ik heb al deze landen niet in mijn top 3 staan. Dus hopelijk kan ik gewoon één van de 3 landen krijgen. :P
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2018, 22:56:02 »
Om alvast wat in de stemming te komen! ::cheerleader::

🜃

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #15 Gepost op: 2-03-2018, 12:00:21 »
 ::bravo::

Wormgat! Dat wordt hard op zoek naar overleden artiesten. ::hypocriet::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #16 Gepost op: 2-03-2018, 13:43:14 »
Oh my, ik heb net een fantastisch liedje gevonden  ::bravo::

Nu nog hopen dat ik dat land ook krijg  ;D
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2018, 14:09:10 »
Nice Frank, dat klinkt veelbelovend: ben benieuwd! ::jaja::

Ik heb ook al een paar dingen voorbij horen komen die wel eens interessant zouden kunnen zijn... De vraag is alleen altijd: wát zou de rest insturen?! ::rofl::

Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #18 Gepost op: 2-03-2018, 14:14:49 »
Ik heb dus echt een waslijst inmiddels van 20+ nummers die ik kan insturen. Van pop tot rock tot indie tot heel lief zacht en akoestisch, extravagant/fout, dance... Kortom:


Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Berlin 2018
« Reactie #19 Gepost op: 2-03-2018, 18:18:56 »
Ik ben benieuwd hoeveel mensen opeens Georgië (of een makjaarbok-land) willen. Gaat dat hier net zoals met de vliegtickets?

Ik heb in ieder geval al een aantal nummers gehoord van mijn eerste-keuze land. Maar gelukkig is er nog tijd genoeg.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?