Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107275 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[MO18] - Moltalk 2018
« Gepost op: 3-03-2018, 14:23:39 »
Hierbij een oproep aan iedereen om in niet in dit topic te posten. Dit topic is alleen bedoeld voor de presentatoren, kandidaten en gasten van de show. Om het overzichtelijk te houden voor iedereen. Indien je wilt reageren kan dat via de net geopende bar, waarin wij moltalk presenteren of privé. Meer informatie over het praten over de serie zelf volgt zo snel mogelijk.

NIET POSTEN AUB!!! DIT TOPIC WORDT NOG AANGEVULD!



We komen weer terug met Moltalk. Niet vanuit Vondel CS zoals Margriet en Chris doen, maar gewoon vanuit onze eigen bar: Saloon AmeRica, de leukste bar van het Realitynet. Wekelijks zullen Lama1997 en ikzelf diverse gasten ontvangen waarmee wij napraten over de afgelopen week. Iedereen is welkom om in de studio aanwezig te zijn als publiek en wellicht mogen jullie ook nog vragen stellen aan de gasten? We gaan weer genoeg bespreken dus houdt dit topic zeker in de gaten.


« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 14:38:47 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2018, 12:48:11 »
Komt dat zien, komt dat zien!

Vanavond, 25 maart rond de klok van acht, is het Moltalk Café weer geopend voor de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Moltalk. Samen gaan we voorbeschouwen op het nieuwe seizoen en maken we de eerste kandidaten bekend :-X ::bravo::

Iedereen is van harte welkom om te komen kijken. Graag tot vanavond!
::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-03-2018, 12:52:37 door MollenvangR-Art »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2018, 13:44:01 »
 ::hyper::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2018, 19:48:01 »
[*Reclameblok]

Zometeen na de reclame, de kick-off van het nieuwe seizoen van WIDMO met Moltalk.
Maar je kan je nu als kijker al opgeven voor de WIDMO KijkersPM, waarmee jullie als kijkers ongestoord over het programma kunnen praten. Wellicht komt je nog in de uitzending met je theorieën. Opgeven kan door een PM naar TimvDons & Lama1997 te sturen. Dan zorgen wij ervoor dat jij in de PM-groep komt.


[*Reclameblok]
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2018, 19:57:04 »
Reclameblok:

Ruim 2 jaar na de opnames hebben wij het recept vernieuwd: Roggelkip á la Klaas bij Molina


Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2018, 20:00:10 »
OPROEP: Graag niet in de topic posten, m.u.v. wanneer je te gast ben in dit programma en/of kijkers vragen mogen stellen. Bij voorbaat dank

---



Het is zondagavond, 25 maart 2018. Nog 11 dagen en dan start het nieuwe van Wie is de Mol Online. Hier op Realitynet.
De jacht wordt wederom geopend op die ene persoon. Op dit moment weten nog maar weinig. Het enige wat we tot nu toe weten is dat het seizoen zich afspeelt in de Verenigde Staten, er 11 kandidaten mee mogen doen en dat treinen dit seizoen geboycot worden, of toch niet :-X. Meer weten we nog niet. Gelukkig komt daar vanavond verandering. Want met de start van Moltalk begint het spel definitief. Wees gerust, we gaan nog geen opdracht spelen? Maar ik heb wel een envelop bij me met de namen van de kandidaten van dit seizoen van WIDMO 2018.

Welke kandidaten mogen er dit seizoen meedoen? Welke 11 personen gaan met Mollevanger-Art en LdHmolletje mee op reis naar The States? Dat horen jullie:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nee dat was een geintje. Echter moeten jullie nog wel even wachten, want ik maak de kandidaten nu nog niet bekend. We moeten immers de spanning opbouwen. Ik moet aan de kijkcijfers denken. Over kijkcijfers gesproken: met mijn nieuwe co-host gaan we zeker hogere kijkcijfers krijgen. In tegenstelling tot vorig seizoen presenteer ik namelijk  niet alleen Moltalk. Na een lange zoektocht had ik eindelijk een goede co-host gevonden: Arjen Lubach. Helaas kon hij niet omdat hij te druk is met een of ander vaag programma: Zondag met Lubach (nooit van gehoord). Gelukkig heb ik een goed alternatief kunnen vinden: Lama1997.

Geef Lama1997 een warm applaus  ::bravo::

* Lama komt aan tafel zitten terwijl het publiek applaudisseert*

Welkom Lama1997. Ontzettend leuk dat jij samen met mij Moltalk gaat presenteren. Heb je er een beetje zin in?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2018, 20:04:59 »
Dankjewel Tim! Ik heb er zeker heel veel zin in. Vorig jaar heb ik natuurlijk zelf meegedaan aan het spel, wat echt een fantastische ervaring was. Ik ben heel blij dat ik op deze manier nog betrokken kan zijn bij het spel! Al is het vanuit achter de schermen  ::bravo::

Ik ben heel benieuwd naar hoe de kandidaten dit spel spelen. Kortom: zin in!!  ::hyper::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2018, 20:08:05 »
Dankjewel Tim! Ik heb er zeker heel veel zin in. Vorig jaar heb ik natuurlijk zelf meegedaan aan het spel, wat echt een fantastische ervaring was. Ik ben heel blij dat ik op deze manier nog betrokken kan zijn bij het spel! Al is het vanuit achter de schermen  ::bravo::

Ik ben heel benieuwd naar hoe de kandidaten dit spel spelen. Kortom: zin in!!  ::hyper::

Fijn om te horen, we zijn heel erg blij dat je achter de schermen én bij Moltalk voor de schermen wilt helpen.
Voor jouw zal het heel erg verschillend zijn ten opzichte van vorig jaar. Wat verwacht jij daarvan?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #8 Gepost op: 25-03-2018, 20:15:36 »
Ik weet natuurlijk wat de kandidaten een beetje meemaken. Ik was vorig jaar heel fanatiek bezig met het spel en met het ontmaskeren van de mol. Dus ook vanuit achter de schermen weet je nu dat de kandidaten er vol in zullen duiken. Ik weet natuurlijk welke twists en opdrachten eraan komen en kan wel een inschatting maken wat voor een impact dit zal hebben op de groep. Echter bepalen de kandidaten het spelverloop en kan het totaal anders verlopen dan ingeschat. De groep van vorig jaar was heel fanatiek en hard, maar dit jaar kan de groep weer een hele andere instelling hebben. Dus ik laat me heel graag verrassen  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2018, 20:17:05 »
Ik weet natuurlijk wat de kandidaten een beetje meemaken. Ik was vorig jaar heel fanatiek bezig met het spel en met het ontmaskeren van de mol. Dus ook vanuit achter de schermen weet je nu dat de kandidaten er vol in zullen duiken. Ik weet natuurlijk welke twists en opdrachten eraan komen en kan wel een inschatting maken wat voor een impact dit zal hebben op de groep. Echter bepalen de kandidaten het spelverloop en kan het totaal anders verlopen dan ingeschat. De groep van vorig jaar was heel fanatiek en hard, maar dit jaar kan de groep weer een hele andere instelling hebben. Dus ik laat me heel graag verrassen  ::bravo::

Jij weet hoe het is om kandidaten te zijn. Welk tip(s) zou jij de nieuwe kandidaten geven?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2018, 20:23:23 »
Ja! De belangrijkste tip is om goed te observeren. Bij elke opdracht bekijken wie de meeste 'molse momenten' heeft gehad.

En daarnaast... Speel het spel op je eigen manier! De een wil afgaan op ratio, de ander op gevoel. Dit is voor iedereen verschillend. En onthoud: je doet mee aan WIDM, en dat is een keihard spel. Speel het ook zo! ;)

En geniet van het spel! Want is, naast heel spannend, vooral heel leuk!  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2018, 20:27:17 »
Duidelijk en helder antwoord.

We hebben een kijkersvraag binnen van Molduck:
Citaat
Heb je veel bondjes gesloten en heeft je dat veel geholpen?

Ander kijkers mogen ook vragen stellen aan Lama als ze dat willen. Dat kan via de PM of in het Bar-topic.
De leukste vragen kies ik uit. ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #12 Gepost op: 25-03-2018, 20:33:10 »
Leuke vraag Molduck! Ik stond namelijk vorig jaar bekend als een kandidaat die met alles en iedereen een verbond had. Dit was echter niet helemaal waar. Ik had enkel maar een écht verbond met Mollenmania. Alleen tegen hem ben ik 100% eerlijk geweest. Verder heb ik veel contact gehad met Spechteke, Wouter, Dennis, RoyL! Maar tegen hen was ik eigenlijk nooit helemaal eerlijk. Verdeel en heers tactiek gebruikte ik hierbij. Ik loog niet altijd ze, maar sprak alleen de waarheid als ik wist dat het informatie was waar hij niet veel mee kon. Ik was juist meer bezig met het op het verkeerde been zetten van deze kandidaten  ::rofl:: ::rofl::

Ingewikkeld verhaal. Zo ingewikkeld dat ik vorig jaar mezelf in de war maakte continu door alle verschillende lijntjes die ik uit had staan  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2018, 20:36:18 »
Leuke vraag Molduck! Ik stond namelijk vorig jaar bekend als een kandidaat die met alles en iedereen een verbond had. Dit was echter niet helemaal waar. Ik had enkel maar een écht verbond met Mollenmania. Alleen tegen hem ben ik 100% eerlijk geweest. Verder heb ik veel contact gehad met Spechteke, Wouter, Dennis, RoyL! Maar tegen hen was ik eigenlijk nooit helemaal eerlijk. Verdeel en heers tactiek gebruikte ik hierbij. Ik loog niet altijd ze, maar sprak alleen de waarheid als ik wist dat het informatie was waar hij niet veel mee kon. Ik was juist meer bezig met het op het verkeerde been zetten van deze kandidaten  ::rofl:: ::rofl::

Ingewikkeld verhaal. Zo ingewikkeld dat ik vorig jaar mezelf in de war maakte continu door alle verschillende lijntjes die ik uit had staan  ::rofl::

Dat hebben we inderdaad geweten, wat we ook geweten hebben, is dat zowel Ldh als MV als ikzelf voorafgaande aan het seizoen erg gelachen hebben om de theorieën die jij, samen met Spechtecke bedacht. Dit jaar hebben we wederom gezien hoe kandidaat-kandidaten aan het puzzelen waren. Hoe kijk jij daar nu naar, als crew-lid, vooral omdat jij vorig jaar hetzelfde deed?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #14 Gepost op: 25-03-2018, 20:40:42 »
Ik vind dat heerlijk om naar te kijken, omdat ik zeker ook zo fanatiek weer zou puzzelen als ik kandidaat-kandidaat was geweest ::rofl:: Ik weet ook dat het puzzelen an sich het leukste is om te doen, ongeacht of je goed of fout zit. Dus ik word er heel blij van  ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2018, 20:53:04 »
Ik vind dat heerlijk om naar te kijken, omdat ik zeker ook zo fanatiek weer zou puzzelen als ik kandidaat-kandidaat was geweest ::rofl:: Ik weet ook dat het puzzelen an sich het leukste is om te doen, ongeacht of je goed of fout zit. Dus ik word er heel blij van  ::bravo::

 ::bravo:: Ik ben benieuwd hoe het gaat met de zenuwen van de kandidaat-kandidaten!.
We gaan ze bijna uit hun lijden verlossen, maar eerst:

Lama, is dit seizoen wederom niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt? Jouw favoriete zin  ::hypocriet::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #16 Gepost op: 25-03-2018, 20:58:33 »
Dat is het zeker! Ik zorg ervoor dat er al hulptroepen worden ingeschakeld voor de kandidaten wanneer deze zin wordt uitgesproken tijdens het spel....

Ik voel nu al de zenuwen van de kandidaten. Oude herinneringen komen boven.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #17 Gepost op: 25-03-2018, 21:02:52 »
We gaan de kandidaten maar eens bekend maken.
Ik pak mijn laptop er even bij:


Wie zal ik eens als eerste gaan invullen: Lastig ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2018, 21:05:43 »
Sorry Tim dit is jouw show, maar ik breek even in. Dit kan ook anders Timmie...  ::zwaai::

Wordt vervolgd...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #19 Gepost op: 25-03-2018, 21:08:13 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela