Auteur Topic: [MO18] - Moltalk 2018  (gelezen 107293 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #240 Gepost op: 4-05-2018, 20:09:30 »

@Wouter, je geeft aan dat jij sowieso op de Hatelist gestaan zou hebben. Wie zouden nog meer op die lijst gestaan hebben en waarom?

Ik denk dat Swifty (als mol) zijnde een goede kans had om hoog te staan.
Spechteke die de rode vrijstelling weken bijhield en zo geld uit de pot verloor, zou er ook op gestaan hebben.
en D*N die de hele groep in een cel laat voor een vrijstelling (wat ik ook gedaan zou hebben), zou er ook even in vermeld staan.
klaar voor de strijd

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #241 Gepost op: 7-05-2018, 21:31:19 »
Wouterv en Bigboots, bedankt dat jullie deze week te gast wilden zijn!  ::bravo::

Voor jullie nog een vraag: Wie is de Mol? Jullie mogen jullie verdenkingen naar Tim en mij pm'en ::ok::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #242 Gepost op: 7-05-2018, 21:34:37 »


Het is weer maandagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

Mag ik een groot applaus voor de vierde afvaller van dit seizoen: Nys-fan!  ::bravo::

Nys-fan, wat balen van je rode scherm! Wat ging er door je heen toen je het scherm zag? Zonder dat je je verdenkingen uit de doeken doet uiteraard ;)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #243 Gepost op: 7-05-2018, 21:40:19 »
Wel, ik moet toegeven dat het toch wel een gevoel van ongeloof was die de bovenhand had. Voor de eerste keer in deze editie had ik bij het maken van de test een goed gevoel. Blijkbaar kan ik dus maar beter een slecht voorgevoel hebben, dan gaat het wél goed.

En nu een dagje later overheerst dat gevoel nog steeds, ik snap er niet zo veel van  :-X :P
Lomperik..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #244 Gepost op: 8-05-2018, 09:44:06 »
De vorige keer toen je meedeed, viel je een aflevering later af.
Wat is voor jouw het grootste verschil t.o.v. de vorige keer (m.u.v. dat er andere kandidaten meedoen?)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #245 Gepost op: 8-05-2018, 22:01:40 »
We gaan de volgende gast voorstellen. Graag een warm welkom voor Daisy! ::bravo:: ::bravo::

Daisy, volg jij de serie ook op de voet? :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #246 Gepost op: 8-05-2018, 22:04:01 »
Zit je nu vragen te stellen tijdens het songfestival? Jij durft. :P

Nu kan t. Jazeker. Niet alles in detail, sommige topics gaan wel erg hard, maar gelukkig is daar de kijkers PM voor. ;)
« Laatst bewerkt op: 8-05-2018, 22:30:34 door Daisy »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #247 Gepost op: 8-05-2018, 22:42:47 »
Welkom Daisy ::bravo::

Vorig jaar was jij met Ycaris de eerste afvaller. Toen praatte jij samen met je mede-afvallers in een speciale groep.

Nu maak jij onderdeel uit van de kijkerspm. Wat is voor jouw het grootste verschil? Behalve dat je vorig jaar al 'voorkennis' had?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #248 Gepost op: 8-05-2018, 22:46:35 »
Nou dat is echt wel het grootste verschil. Vorig jaar was door onze test voorkennis na 3 afleveringen wel duidelijk wie het moest zijn. Nu kan ik niemand wegstrepen op basis van testgegevens, aangezien ik niet weet wat de huidige afvallers dachten. Volgens mij gebeurde er in de afvallers PM niet heel veel, behalve wat heb jij gestemd, o ja dan is het idd

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En weer door.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #249 Gepost op: 8-05-2018, 23:13:44 »
Maakt dat het dan ook leuker om nu in de kijkerspm te zitten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #250 Gepost op: 9-05-2018, 20:32:59 »
De vorige keer toen je meedeed, viel je een aflevering later af.
Wat is voor jouw het grootste verschil t.o.v. de vorige keer (m.u.v. dat er andere kandidaten meedoen?)

Een erg groot verschil moet ik schuldig blijven. Misschien dat het voor mij lastiger was dat de testen nu op tijd gemaakt werden. Ik heb geen idee of dat de doorslag heeft gegeven, maar het zou gekund hebben. Vorige keer ben ik er wel uitgegaan door een simpele telfout, dat is ook wel een verschil met nu. Tenminste, ik vermoed dat ik deze keer wél goed geteld had  ;)
Lomperik..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #251 Gepost op: 9-05-2018, 21:11:18 »
Maakt dat het dan ook leuker om nu in de kijkerspm te zitten?

Een spel volgen zonder voorkennis is altijd leuker. ::jaja::
Ik vergelijk het met series kijken. Als je nog niet weet wat er gaat gebeuren, is het verrassingseffect veel groter.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #252 Gepost op: 9-05-2018, 21:13:43 »
Een spel volgen zonder voorkennis is altijd leuker. ::jaja::
Ik vergelijk het met series kijken. Als je nog niet weet wat er gaat gebeuren, is het verrassingseffect veel groter.

Wat vindt jij van de serie tot nu toe als kijker

Een erg groot verschil moet ik schuldig blijven. Misschien dat het voor mij lastiger was dat de testen nu op tijd gemaakt werden. Ik heb geen idee of dat de doorslag heeft gegeven, maar het zou gekund hebben. Vorige keer ben ik er wel uitgegaan door een simpele telfout, dat is ook wel een verschil met nu. Tenminste, ik vermoed dat ik deze keer wél goed geteld had  ;)
Welke opdracht uit dat seizoen zou volgens jouw ook goed in deze serie gespeeld kunnen worden?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #253 Gepost op: 9-05-2018, 21:21:35 »
Wat vindt jij van de serie tot nu toe als kijker

Als kijker vermaak ik me prima. De kandidaten groep is ontzettend fanatiek. Soms iets te fanatiek ;D. Dat maakt het er voor de mol niet makkelijker op, en voor de kijkers niet makkelijker op om de mol te vinden.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #254 Gepost op: 12-05-2018, 16:08:59 »
Als kijker vermaak ik me prima. De kandidaten groep is ontzettend fanatiek. Soms iets te fanatiek ;D. Dat maakt het er voor de mol niet makkelijker op, en voor de kijkers niet makkelijker op om de mol te vinden.

Kriebelt het om mee te doen of zit je liever op de bank?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #255 Gepost op: 13-05-2018, 12:02:57 »
 ::ohno:: zit prima op de bank. :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #256 Gepost op: 14-05-2018, 21:20:36 »
Daisy en Nys-fan, bedankt dat jullie te gast wilden zijn!  ::bravo:: Heb ik echter nog één vraag: Wie is de Mol? Deze vraag mogen jullie beantwoorden in een pm naar Tim en mij  ::ok::


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #257 Gepost op: 14-05-2018, 21:23:09 »


Het is weer maandagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!  ::bravo:: ::bravo::

Mag ik een groot applaus voor de vijfde afvaller van dit seizoen: Meezter!  ::bravo::

Meezter, had je je exit aan zien komen? (zonder prijs te geven wie je verdacht)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #258 Gepost op: 14-05-2018, 22:26:04 »
Ik had het zien aankomen, ik heb een groot risico genomen en dat heeft voor mij slecht uitgepakt.
Het was voor mij in deze test letterlijk de dood of de gladiolen, dat had ik van te voren al besloten.
Desondanks is het natuurlijk erg onwerkelijk om toch het rode scherm te zien, of in mijn geval, uit het vliegtuig gegooid te worden.  ::rofl::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] - Moltalk 2018
« Reactie #259 Gepost op: 15-05-2018, 12:39:02 »
Je hebt nu wel de meest spectaculaire executie uit de geschiedenis van WIDMO. Hoe vindt je dat?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela