Auteur Topic: Stel HIER je vragen aan Michele  (gelezen 7095 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Stel HIER je vragen aan Michele
« Gepost op: 15-11-2003, 12:54:38 »
Net als bij Citta zijn er vast onder jullie die Michèle heel wat te vragen hebben. Zet ze hier neer en we hopen dat ze na thuiskomst deze wil beantwoorden. :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2003, 15:01:09 »
Heyy Michele, zonde dat je eruit moest!!!!
Ik hoop dat je een goede twee weken hebt gehad en veel hebt genoten onderweg.

Heb je het zwaar gehad onderweg en wat viel je tegen in die landen?

Take care ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2003, 15:40:05 »
Wat ik me eigenlijk afvraag:

Je valt af, neemt afscheid van elkaar, je vaart weg in het bootje,...en dan???

Zie je elkaar nog voordat je op het vliegtuig stapt. Ga je meteen door naar het vliegveld,...dat soort dingen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline evje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2003, 17:22:17 »
Dag Michele!!

Heel jammer dat je eruit moest, maar elke week moet er een afvallen. Wel erg moeilijk! Maar met je nuchterheid, kom je er wel weer door heen.
Elke avo gun je natuurlijk zoveel mogelijk reis/avontuurplezier, ook jou is het gegund...

Anyway, ik was zo benieuwd naar de onderlinge band in de groep (er wordt tot op heden nog niet veel aandacht aangeschonken). Hoe was jouw ervaring in de groep. Wat viel je tegen, en wat mee, kon je uiteindelijk iedereen verdragen of totaal niet, hoe ging je ermee om??

Hoe dan ook! Geniet van de Chablis en je zalmpje. Dat heb je zeker verdiend!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2003, 17:22:22 »
hoi michele hebben ze je echt laten liften gelijk toen je uit de race lag
of ben je toch nog wel naar het vliegveld gebracht ???
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #5 Gepost op: 18-11-2003, 23:25:06 »
Op planet.nl werd er gemeld dat PP verliefd op je geworden is.

Wat vond/vindt je daarvan en waarom was/is de liefde niet wederzijds  ::vergroot::

En hoe vind je het om jezelf terug te zien op tv, wordt goed in beeld gebracht zoals je zelf vindt dat je bent  ???


Offline looneyCe

  • Forumlid
Re: Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #6 Gepost op: 18-11-2003, 23:49:48 »
Geen vraag, maar pure bewondering....

Tijdens de tv-uitzending zag ik dat JIJ degene was die Rudolfo uit het ravijn scheurde !!  ::ok:: ::ok::


Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re: Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #7 Gepost op: 19-11-2003, 16:02:38 »
Ja hier spreekt je broer:

Wanneer kom je die boekenkast nou eens halen?!  ;D

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #8 Gepost op: 19-11-2003, 16:31:53 »
Dag allemaal,
Broertje, nu ophouden over die boekenkast, ik zal kijken of ik komend weekend tijd heb... Nu over naar de serieuzere dingen in het leven, zoals al de vragen die jullie hebben gesteld.
Om te beginnen met Stella, ik heb het inderdaad af en toe zwaar gehad onderweg, vooral de beklimming van de Villaricca in Chili en de Kayaktocht aldaar waren een behoorlijke aanslag op mijn fysieke persoontje, ik ben immers niet zo'n sportschooltype als HenkJan of Ellen. Eigenlijk viel me niets tegen in beide landen, wel viel het me op dat Chilenen een stuk opener en vriendelijker zijn dan de Brazilianen. Mapel, jouw vraag heb ik redelijk uitgebreid beantwoord, ik heb begrepen dat dat stuk bij mijn dagboek komt te staan.
Evje, de onderlinge band in de groep was goed, wel is het duidelijk dat als je 24 uur per dag bij elkaar op de lip zit er kleine irritaties gaan ontstaan. Ik denk persoonlijk dat de 2e week een keerpunt is geweest, omdat de vermoeidheid is toegeslagen zal er naar mijn idee wel de nodige actie (lees wrijving)komen. Persoonlijk heb ik wel een aantal keren tot honderd moeten tellen en soms moet je je kritiek inslikken om de sfeer in de groep niet te verzieken.
Lukiam, wat ben jij dol op sensatie... Ik twijfel op ik hierop in ga, het is inderdaad zo dat PP bepaalde gevoelens voor mij koesterde in dat dat niet wederzijds was. Niettemin vind ik PeterPaul een geweldige gozer, wat mij betreft mag hij de Planet Race absoluut winnen en daar wens ik 'm ook alle succes bij! Verder is het inderdaad weird om jezelf terug te zien, eigenlijk denk je de hele tijd dat je naar een homevideo van jezelf zit te kijken, het besef dat heel Nederland kan meekijken is nog niet echt doorgedrongen... Verder is het heel moeilijk om in een uur de verschillende personen goed naar voren te laten komen. Vrienden en collega's kennen mij als een druk, kletsend en spontane huppel en zagen daar (vooral in de 1ste) uitzending niets van terug, maargoed, je weet van tevoren dat ze je neer kunnen zetten zoals zij dat willen, dat is iets waar je je naar mijn idee gewoon bij neer moet leggen.
Verder looneyCe, ik heb Rodolfo niet uit het ravijn gesleurd, wel heb ik meteen na het incident de hele tijd bij 'm gezeten, moed ingesproken en 'm op zijn gemak gesteld. De situatie daar was chaotisch en op het moment van het drama doodeng en als je pijn hebt leek het mij wel zo fijn dat er iemand bij je is die je op je gemak stelt nietwaar...
Enfin, dat was het weer even, mochten jullie nog meer prangende vragen hebben, laat ze achter en ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden!

Dikke kus,
Michèle ;)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Stel HIER je vragen aan Michele
« Reactie #9 Gepost op: 19-11-2003, 19:34:44 »
Lukiam, wat ben jij dol op sensatie...

Ja hè  ::ok::

Ik waande me even de nieuwe Wilma Nanninga van de PR (Privé Race) ;D  ;D  ;D

Gelukkig dat je er niet uitgebreid op in bent gegaan  ::ok:: ::ok::

Dat bevestigt mijn idee weer: je bent een kanjer!



Michèle for Presidente

Viva la Revolucion!




« Laatst bewerkt op: 19-11-2003, 19:43:36 door lukiam »