Auteur Topic: [MO18] Aflevering 0 opdracht 0.1 [Rotterdam, Hotel New York] 'Ranking the mole'  (gelezen 37637 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Als je  nog iets met geografie vindt, ben ik overtuigd. Nu vind ik het mss net te weinig om 1.250 euro op het spel te zetten.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Geografie zal zeker een aanknopingspunt zijn.

Zoals ik het nu lees is presentatortje afgeschreven doordat hij vlogt, wisten jullie ook dat hij zingt en dus zijn emoties beschrijft in een lied? (Schrijft ook zelf)
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 23:59:41 door Meezter »
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik denk echt dat er een aanwijzing moet zitten in die Countdown-getallen. Waarom zou de presentator anders zoveel moeite doen om op exact die tijdstippen te posten?! ???
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Ik denk echt dat er een aanwijzing moet zitten in die Countdown-getallen. Waarom zou de presentator anders zoveel moeite doen om op exact die tijdstippen te posten?! ???

Ik kan er weinig mee. Er zit geen logica in de aftelklok.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dit heb ik uit Google Webcache kunnen halen:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Xf1AA1yh69MJ:https://www.gtaforum.nl/topic/132701-maps-maps-everywhere/%3Fpage%3D11+&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

SpacyColours is zeker geïnteresseerd in topografie, ze vindt het zelfs leuk om in spelvorm anderen uit te dagen.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2018, 05:58:14 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Goed gevonden BigBoots. Zo wordt het wel steeds overtuigender :) zeker ook nog die latere berichten op die pagina in die thread wijzen wel op interesse in geografie.

En een online spel heeft zeker niet dezelfde impact als WIDM qua psyche.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2018, 08:42:51 door Kaaasje »

Offline Convans

  • Forumlid
Ik vraag me af hoe we deze naam konden vinden zonder enige aanwijzingen? Onmogelijk moet het toch ook niet geweest zijn, anders was het geen opdracht?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik denk ook dat er echt wel ergens een hint zit. Het moet niet onmogelijk geweest zijn om de goede naam te vinden. Ik ben ook nog niet 100% overtuigd van SpacyColours.
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
::bravo:: ::joehoe :)

SpacuColours
Goed dit was dus een beetje te snel en enthousiast misschien maar ik heb er nog eens naar gekeken en ik vind alles dat BigBoots heeft gevonden over SpacyColours echt wel overtuigend is. Inderdaad niet 100%, maar veruit het beste dat we tot nu toe hebben en voor mij overtuigend genoeg om de gok te durven wagen als we niks beters vinden voor morgenmiddag.

Maar ik ben het ermee eens dat er een hint moet zijn omdat we het anders nooit hadden kunnen vinden zonder de 10 namen. Dus laten we ons nu volledig daarop richten.

Zijn er nog meer mensen die het aan zouden durven met wat we nu hebben als we geen sluitend bewijs vinden?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik niet  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik durf ondertussen de gok wel aan, maar ik zal nog even doorgaan in de hoop jullie te kunnen overtuigen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Ik ben genoeg overtuigd door bigboots over spacycolours. Dat ik de gok zeker durf te nemen.
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Lan

  • Forumlid
Goed gevonden! Ik denk dat er een goede kans is dat dit klopt, dus ik durf de gok wel aan.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik heb morgen een toets en een deadline dus ik stop met zoeken, maar ik durf het dus wel aan. Als het fout is verdienen we het wel terug met de lijstjes. Ik zal de spelfout nog even aanpassen mocht dat uitmaken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ga er voor!
kandidaat X = SpacyColours
« Laatst bewerkt op: 3-04-2018, 14:52:05 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Convans

  • Forumlid
Goed dan maar.

kandidaat X = SpacyColours

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
kandidaat X = SpacyColours
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ben niet overtuigd eigenlijk... Maar de aanwijzingen zijn inderdaad niet slecht, maar geen 100% zeker wat mij betreft.
Lomperik..

Offline Lan

  • Forumlid
kandidaat X = SpacyColours

Offline Convans

  • Forumlid
Dat zijn er al 5!

Ik ben wel benieuwd. Als het klopt, knap gevonden hoor BigBoots  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-04-2018, 16:49:53 door Convans »