Auteur Topic: [MO18] Aflevering 0 opdracht 0.1 [Rotterdam, Hotel New York] 'Ranking the mole'  (gelezen 37609 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Ik zou het echt niet weten

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Neem aan dat we wel gewoon op het WIDM-board mogen komen? Daar komen die 10 vooral langs geloof ik. Misschien kunnen we daar iets vinden. Anders snap ik echt niet hoe we het kunnen weten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hahahahaha doe normaaaaal  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Waarom zouden we niet mogen kijken naar het profiel? Staat er misschien iets van geografie op ofzo?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zijn er mensen die misschien wél willen golken? Want zoniet zijn we er snel uit wat te doen lijkt me ;)
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid
Zijn er mensen die misschien wél willen golken? Want zoniet zijn we er snel uit wat te doen lijkt me ;)

Eventueel. Ik denk toch dat je een paar personen kan uitsluiten niet?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik wil best gokken. We kunnen er inderdaad vast wel een paar uitsluiten.
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Neem aan dat we wel gewoon op het WIDM-board mogen komen?
Dat mag wat mij betreft ja ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
1. SpacyColours
2. Arco Mol Fan
3. Brtdm : lijkt me ook eerder een rationeel persoon en geen dromer. Niet iemand die emoties uit door het schrijven van dingen
4. Presentatortje: heeft een vlog, lijkt me ook niet de persoon die dan emoties uit door het schrijven van dingen.
5. FS
6. M0lmuis
7. Moedermol
8. ErikLeppen: lijkt me niet kandidaat X te zijn. Heeft iets met wiskunde dacht ik (die molpunten enzo?), niets met geografie.
9. Conejo
10. Amethyst

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik denk nog steeds dat er iets in onze biografieën zit. Er moet een aanwijzing zijn, anders is er geen opdracht want dan is het gewoon gokken. Bij mij werd bijvoorbeeld gezegd dat ik nutteloze feitjes niet goed kan onthouden, terwijl ikzelf alleen gezegd heb dat ik ze leuk vind ook al gaat het niet per se om het onthouden. Kan gewoon snel overheen gelezen zijn maar zit echt bij niemand anders zo'n subtiel 'foutje'? Misschien heeft kandidaat X onze profielen wel iets mogen aanpassen of zo.

Presentatortje en Erik Leppen kan ik me in vinden Convans, niet dat die niet van geografie of schrijven kunnen houden maar je zou denken dat vloggen of wiskunde dan eerder naar voren zouden komen.

Waarom denk je dat Brtdm geen dromer is en meer rationeel? Ken je hem toevallig? :) Anders snap ik niet zo goed hoe je dat uit zijn posts op het forum haalt.

Ik neig ook naar niet gokken op het moment maar denk dat we beter eerst nog wat verder kunnen zoeken en nadenken voor we die beslissing nu al nemen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Heb je ook weer mooi verklapt wie jij bent HIDM  ::rofl::

Daarnaast: mijn gevoel zegt FS aangezien ik me precies herinner dat ik die naam in dit board al eens heb zien passeren? Maar dat zou ook een gok zijn, ik ken niemand hiervan echt.
Lomperik..

Offline Convans

  • Forumlid

Waarom denk je dat Brtdm geen dromer is en meer rationeel? Ken je hem toevallig? :) Anders snap ik niet zo goed hoe je dat uit zijn posts op het forum haalt.


Zijn posts lijken me altijd redelijk rationeel en goed onderbouwd te zijn, maar dat is eerder een persoonlijk gevoel.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Heb je ook weer mooi verklapt wie jij bent HIDM  ::rofl::
Dat maakt toch niet uit?

We kunnen dit board ook even doorzoeken. Misschien taken verdelen? Paar mensen die WIDM doorzoeken, paar mensen die WIDM Online doorzoeken, paar mensen die De Mol doorzoeken?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Er moet ergens een hint te vinden zijn.
Ik ga Widm online doorzoeken

Ook geloof in HIDM dat er iets in de biografieën zitten.
Het is meer dan alleen een ranking
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Zijn posts lijken me altijd redelijk rationeel en goed onderbouwd te zijn, maar dat is eerder een persoonlijk gevoel.
Hmm ja maar om hem meteen daarop af te schrijven weet ik niet of dat slim is. Ik vind mezelf een dromer maar ook rationeel.

Er moet ergens een hint te vinden zijn.
Ik ga Widm online doorzoeken

Ook geloof in HIDM dat er iets in de biografieën zitten.
Het is meer dan alleen een ranking
::ok::
Ik kan De Mol nog niet doorzoeken nu want dan word ik gespoild dus ik begin wel met WIDM.
Denk dat we ook een beetje op schrijfstijl/woordengebruik moeten letten ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Zou diegene op z'n profiel hebben staan dat ie kandidaat X is ofzo ::rofl::

Ik had eerder al wel op geografie gezocht en weet dat KD. dat gestudeerd heeft maar die staat er dus niet tussen. Dus daar hebben we niks aan.

Ik ga zo nog even verder onderzoek doen..

Offline Lan

  • Forumlid
Ik denk trouwens door de term geografie dat het een iets ouder iemand is. Iemand op de middelbare school zou dat eerder verwoorden als aardrijkskunde.

Ik heb het idee bij de biografieën dat ze er gewoon voor hebben gekozen sommige uitspraken als korte versie te presenteren, waardoor soms de nuance een beetje wegvalt. Ik denk zelf dat daar verder niks achter zit.


Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik heb het idee bij de biografieën dat ze er gewoon voor hebben gekozen sommige uitspraken als korte versie te presenteren, waardoor soms de nuance een beetje wegvalt. Ik denk zelf dat daar verder niks achter zit.
Denk dat je gelijk hebt over die nuance maar weet niet of dat per se betekent dat er niets in zit. Vind het wel wat voor MV om ergens een hint te verstoppen in z'n teksten of zo. Misschien in de openingstekst.

Verder nog meer mensen die zin hebben om een board door te zoeken? Als we iig van elke kandidaat wat data kunnen verzamelen kunnen we die een beetje analyseren en kijken of we iets opmerkelijks zien qua schrijfstijl en woordkeuze. Geografie voor een oudere persoon vind ik op zich een goede, maar weet niet of daar per se aardrijkskunde mee bedoeld wordt. En denk op zich dat ik als 19-jarige ook best het woord geografie zou gebruiken. Bovendien heb ik echt geen idee hoe oud ze allemaal zijn. Brdtm is jong geloof ik.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Heeft het veel zin? Denk dat het dan nog altijd een gok blijft. In WIDM/ De Mol topics wordt niet echt over je eigen persoonlijkheid gepraat.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Wat wil je anders doen de komende 2 dagen? We kunnen iig kijken naar hoe mensen schrijven en wat voor woorden ze gebruiken: formeel met veel moeilijke woorden, informeel met heel simpele woorden, nuchter, overdreven enz.

En verder denk ik nog steeds dat we ergens in MV's tekst(en) iets kunnen vinden. Misschien zelfs in die countdowns in de bar voor het spel begon? Denk dat een hint vinden ons nog een betere kans geeft dan teksten van posts analyseren want dat geeft inderdaad weinig zekerheid.

Als we niks vinden hoeven we geen antwoord te geven maar niet zoeken vind ik echt tijdverspilling.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2018, 15:33:03 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.