Auteur Topic: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.1.3 [Vrijthof, Maastricht] Een spelletje spelen  (gelezen 2831 keer)

Offline Lan

  • Forumlid
Ja dat target shoot gaat hem niet worden  ::rofl::

Ik ga eerst nog een keer snake proberen zodat we inderdaad de hint binnen hebben.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Ik zie trouwens dat ik jullie nog geen deadline had gegeven, omdat jullie iets later zijn begonnen geef ik jullie een uurtje langer dan de rest: zaterdagavond 7 april 2018 - 22.00 uur

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Edit: oeps ik was aan het editen in plaats van een nieuw bericht te typen. #fail.

Eerst stond hier een bericht over Tetris en dat ik 42206 had gehaald dus of Lan dat ook dacht 50.000 te kunnen halen want dan ga ik ook nog even mijn best doen. Of zoiets.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2018, 11:31:58 door Kaaasje »

Offline Lan

  • Forumlid
Ik heb snake gehaald. Die target shoot ga ik niet eens meer proberen  ::rofl::

Ik ga even een poging doen met tetris, als ik qua score ergens kom laat ik het weten  :P

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Top!

Vergeet trouwens niet het bewijs naar de spelleiding door te sturen  ;)


Bij Tetris helpt het trouwens heel erg om 4 rijen in een keer weg te spelen, zeker bij hogere levels. Zo heb ik een keer iets van 8000 punten gehaald met een blokje erbij. Ik begin ook in een paar levels hoger want dan gaan de punten in het begin iets sneller..

Offline Lan

  • Forumlid
Gedaan. Ik verwacht eigenlijk niet dat tetris gaat lukken  :P

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hmmm als jij niet denkt dat jou het gaat lukken, weet ik niet of ik zo'n zin heb om het te gaan proberen. Die shooter wil ik nog best m'n best voor doen. Stom spel, maar de highscore is volgens mij niet absurd hoog omdat het spel minder gespeeld wordt (denk ik). Plus de spelletjes zijn maar kort.


Wij zijn nog bezig, en wie verder nog?
Spreekwoorden zijn klaar, raadsels zijn klaar, VS kennis is klaar.

Alleen de mol mensen en wij zijn nog bezig.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Okay ik ben er wel klaar mee. Maar goed we hebben als het goed is toch 1200 euro bij elkaar gespeeld, 6 staten weg en een hint. Toch niet verkeerd zou ik zeggen.

Offline Lan

  • Forumlid
6 van de 10 is een voldoende toch? En we hebben inderdaad de hint, dus prima uitslag.  :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
*MV-Art verschijnt op het scherm*

Beste Lan en Kaasje,

Hebben jullie je vermaakt? Mooi  ::ok:: Ik heb begrepen dat Lan nooit meer iets met Pac-Man te maken wil hebben en Kaasje ruzie had met printscreens? Laten we eens kijken naar jullie resultaten.

Spoiler: Pac-man scores (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler:  Snake scores (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler:  Simon Scores (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler:  scores Tetris en Target Shooter (klik om te tonen/verbergen)

Dit betekent dat jullie
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
, daarmee
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)