Auteur Topic: [MO18]'Het WIDMO wedkantoor '(sticky laten staan aub & niet hosts saboteren!)  (gelezen 23535 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
En deze keer was ik het niet eens ::hypocriet::
Zal ik nu dan maar een keer lief doen ipv irritant? 😘
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ::rofl::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wanneer is eigenlijk de deadline van deze week?

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.4 [Juneau, Haven] 'Het reizende wedkantoor'
« Reactie #64 Gepost op: 29-04-2018, 09:09:18 »
Zondag 15.00 uur is de deadline ::jaja::
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.4 [Juneau, Haven] 'Het reizende wedkantoor'
« Reactie #65 Gepost op: 30-04-2018, 19:55:09 »
Uitslag wedronde 3

Ik ben weer terug van een langweekend Munchen/Frankfurt.
Terwijl ik weg ben, hebben we helaas afscheid moeten nemen van BigBoots::hug::. Dit betekent het einde van aflevering 3. Het is wederom tijd om de balans op te maken.
In totaal zijn er 80 van de 100 dukaten door jullie ingezet. Elke ingezette dukaat had een waarde van 16 euro.

In totaal zijn er op BigBoots 0 dukaten ingezet. 0 dukaten x 0 euro is omgerekend   ::art:: voor de pot.
Geen geld dus deze week

Inzetten aflevering 4
Nu aflevering 4 van start gegaan is, hebben jullie wederom de mogelijkheid om in te zetten.
De spelregels zijn hetzelfde als in aflevering 1-3. Echter is elke dukaat nu 14 euro per stuk waard.

Jullie hebben tot zondag 15.00 uur de tijd om jullie dukaten in te zetten, doormiddel van een PM te sturen naar Lama1997 én mijzelf.
Succes met inzetten

« Laatst bewerkt op: 1-05-2018, 11:43:12 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
 ::zwaai:: ::megafoon:: ::nieuwsgierig::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom wordt er gewoon niet ingezet?
Nu deze ronde weer 80/100,
ik zou begrijpen als de mol het niet doet, al kan die ook gewoon op zichzelf als afvaller of elk andere kandidaat als mol aanwijzen. Iemand vertikt het om dit in te sturen... het is niet alsof iemand merkt wie het allemaal instuurt; dus je hoeft niet te nepmollen. Niet geschoten is altijd mis, hè.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Weer 20 dukaten niet ingezet, dus minstens door 1 kandidaat. Ik snap echt niet waarom je als kandidaat niet zou inzetten, kost niks. Doe het dan gewoon meteen zodra je eraan denkt als je zo vergeetachtig bent. Elke week komen er hier wel reminders.

Edit: Precies Meezter.
« Laatst bewerkt op: 3-05-2018, 11:17:25 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
 ::zwaai:: ::zwaai::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Ooh is het alweer zwaai naar een idioot dag? ::zwaai:: ::zwaai::

 :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Uitslag wedronde

We hebben weer afscheid moeten nemen van iemand.. Dit betekent het einde van aflevering 4. Het is wederom tijd om de balans op te maken.
In totaal zijn er ?? van de 90 dukaten door jullie ingezet. Ik heb het lijstje even niet paraat. Die krijgen jullie nog. Elke ingezette dukaat had een waarde van 14 euro.

In totaal zijn er op Nys-fab 0 dukaten ingezet. 0 dukaten x 0 euro is omgerekend   ::art:: voor de pot.
Wederom geen geld dus deze week

Inzetten aflevering 5
Nu aflevering 5 van start gegaan is, hebben jullie wederom de mogelijkheid om in te zetten.
De spelregels zijn hetzelfde als in aflevering 1-4. Echter is elke dukaat 14 euro per stuk waard.

Jullie hebben tot zondag 15.00 uur de tijd om jullie dukaten in te zetten, doormiddel van een PM te sturen naar Lama1997 én mijzelf.
Succes met inzetten

Edit: 70 van de 90 dukaten zijn ingezet
« Laatst bewerkt op: 7-05-2018, 09:53:59 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Sorry, deze week ben ik het helemaal vergeten te doen voor ik zonder internet zat. Deze week zet ik weer gewoon in ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
We zijn geopend hoor ::hypocriet::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
 ::joehoe::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO18] Aflevering 1 opdracht 1.4 [Juneau, Haven] 'Het reizende wedkantoor'
« Reactie #76 Gepost op: 12-05-2018, 14:03:03 »
Uitslag wedronde

We hebben weer afscheid moeten nemen van iemand.. Dit betekent het einde van aflevering 4. Het is wederom tijd om de balans op te maken.
In totaal zijn er ?? van de 90 dukaten door jullie ingezet. Ik heb het lijstje even niet paraat. Die krijgen jullie nog. Elke ingezette dukaat had een waarde van 14 euro.

In totaal zijn er op Nys-fab 0 dukaten ingezet. 0 dukaten x 0 euro is omgerekend   ::art:: voor de pot.
Wederom geen geld dus deze week

Inzetten aflevering 5
Nu aflevering 5 van start gegaan is, hebben jullie wederom de mogelijkheid om in te zetten.
De spelregels zijn hetzelfde als in aflevering 1-4. Echter is elke dukaat 14 euro per stuk waard.

Jullie hebben tot zondag 15.00 uur de tijd om jullie dukaten in te zetten, doormiddel van een PM te sturen naar Lama1997 én mijzelf.
Succes met inzetten

Edit: 70 van de 90 dukaten zijn ingezet


Kleine rectificatie. 14 euro moet 12 euro zijn. Vergeten jullie niet in te zetten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Nog 19 minuten om in te zetten ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Oh shit. Plots zit er een echte deadline in plaats van tot de executie. Ik ben vergeten in te zetten, mijn excuses.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Oh shit. Plots zit er een echte deadline in plaats van tot de executie. Ik ben vergeten in te zetten, mijn excuses.

De deadline is al het hele spel zondag 15.00 uur :)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela