Auteur Topic: [MO18] Afl.5.3 [Anchorage Ted Stevens International Airp.] Waar gaan we heen 2.0  (gelezen 49225 keer)

Offline Nvy

  • Forumlid
Zou Flying Doctors veel seizoenen hebben? Dat was toch een jaren '80 soap uut Australië?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Klinkt best logisch ja Nvy.

Ik denk trouwens dat als Tim de bestemming heeft mogen kiezen we naar Quito (Ecuador) vliegen. Dat is namelijk een heel mooi vliegveld om op te landen ;D
(En het matcht tot nu toe ook want het heeft eeuwige sneeuw en aardbevingen)
« Laatst bewerkt op: 7-05-2018, 21:16:24 door Kaaasje »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dan hebben we er 25 toch ?
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
24 toch nog maar?
22 + Flying doctors + Star trek (welke?)

Homeland heeft volgens Convans maar 10 afleveringen per seizoen dus dat is iets van 7 x 10 = 70
Alfred J Kwak zijn ook mensen die denken dat het niet zo veel is.

Offline Lan

  • Forumlid
We kunnen allebei de star treks doen in de veronderstelling dat één van de twee goed zal zijn? We hoeven er maar 21 van de 25 goed te hebben en volgens mij zijn de meeste die we nu hebben redelijk zeker.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Klinkt best logisch ja Nvy.

Ik denk trouwens dat als Tim de bestemming heeft mogen kiezen we naar Quuito (Ecuador) vliegen. Dat is namelijk een heel mooi vliegveld om op te landen ;D
(En het matcht tot nu toe ook want het heeft eeuwige sneeuw en aardbevingen)

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Dan had ik voor Sint-Maarten gekozen ;)

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
doen we dat.

WEL: 7th Heaven, 24, Alarm für Cobra, Castle, CSI Miami, Derrick, De Smurfen, Flikken Gent, Flikken Maastricht, Flying Doctors, Gilmore Girls, Glee, How I Met Your Mother, Kommissar Rex, Married with Children,McLeod's Daughters, NCIS Los Angeles, Phineas & Ferb, Samson en Gert, SpongeBob Squarepants, Star Trek The Originals, Star Trek The next Generation,The A-Team,The Big Bang Theory, The Simpsons.
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik vind het best. Zullen we het dan maar dik drukken?

Offline Convans

  • Forumlid
Ik twijfel nog over die Flikken Gent en Maastricht eigenlijk, wel veel seizoenen, maar waren dat veel afleveringen per seizoen?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
FM sowieso wel.
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Ik herinner me wel dat ik veel naar Flikken heb gekeken vroeger en jaren aan een stuk, maar om daar zomaar een getal op te plakken. Het leek wel veel

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ja ik twijfelde ook over Gent, maar ik ben halverwege ook gestopt met het volgen van die serie. Het zijn volgens mij wel minder seizoenen dan Maastricht.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Maastricht heeft toch maar 10 afleveringen per seizoen?

Verder lijkt het me wel een heel eind te kloppen, zie in ieder geval geen series die er zeker nog bij moeten.

Ik denk dat we naar Colombia gaan. Vorige aflevering waren alle artiesten Amerikaans behalve Shakira.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja maar Maastricht heeft 13 seizoenen  ???
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
12, 13e gaat nog komen want ze hebben het nog niet genoeg uitgemolken
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vgm hebben ze wel 125 afleveringen met een telefilm en nog wat extra afleveringen toch?
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Speelfilms tellen niet mee hè.

Ik kijk nooit flikken Maastricht dus heb geen idee hoeveel aflevering een seizoen heeft.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er zijn vgm echt seizoenen met meer afleveringen als ik me niet vergis...
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Als we flikken eruit halen, wat doen we er dan bij?

Offline Lan

  • Forumlid
Knight rider? Is de bekendste naam van de 'weet ik niets' dus de meeste kans dat ze daar veel van hebben gemaakt, maar ik heb het zelf nog nooit gezien  :P