Auteur Topic: [MO18] Afl.5.3 [Anchorage Ted Stevens International Airp.] Waar gaan we heen 2.0  (gelezen 49227 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Doorgaan
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
* San Salvador, El Salvador: El Salvador staat nog steeds bekend om het hoge misdaadcijfer. Jullie gaan de Salvadoriaanse politie helpen bij het oplossen van een misdaad. Jullie krijgen zo de opgave, en moeten door het stellen van ja/nee-vragen erachter zien te komen wat er is gebeurd. De eerste 10 vragen zijn gratis, daarna gaat er per vraag 10 Euro van de maximale 500 Euro af. Indien jullie minimaal 400 Euro overhouden krijgen jullie ook nog eens een steekwoord.
Het verhaal: Een waarzegger voorspelde: "Een witte duif zal je doden." Kort daarna was de man dood. Wat was er gebeurd?
Jullie hebben voor deze opgave de tijd tot: 17.00 uur
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nvy

  • Forumlid
Mogen we in het topic over vragen overleggen voor de ze dikdrukken?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Mogen we in het topic over vragen overleggen voor de ze dikdrukken?

Dat mag van mij ::jaja::
Maar niet te veel aub. Ander grijp ik even in ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lan

  • Forumlid
Dit is gewoon Black stories toch? Is er iemand die daar veel ervaring mee heeft?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja heb dat wel eens gespeeld, maar elke story is anders dus er zijn niet bepaalde vragen die je elke ronde moet stellen. Gewoon slimme vragen bedenken...
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
KLM vliegt volgens mij rechtstreeks naar Bogota en ook sowieso Quito.

Weet iemand nog andere dingen over de landen om de lijstjes aam te vullen qua eeuwige sneeuw en aardbevingen en vlaggen?


Ik zat te denken aan dat de waarzegger misschien de man is die dood is. Zoiets zouden we kunnen vragen.

Offline Nvy

  • Forumlid
Ik zat te denken aan dat de waarzegger misschien de man is die dood is. Zoiets zouden we kunnen vragen.

Zou een vraag kunnen zijn ja:
Is de dode man de waarzegger?
Andere vragen zouden kunnen zijn:
Is de man door de witte duif gedood?
Is de witte duif een vogel?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Random idee ineens en ik stel hem maar gewoon. Want zoveel tijd hebben we nu ook weer niet.

vloog er een witte duif in/tegen een vliegtuig?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ???
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Magdalena: zou het om een christelijk land gaan? Of zijn al die Zuid-Amerikaanse landen christelijk?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Random idee ineens en ik stel hem maar gewoon. Want zoveel tijd hebben we nu ook weer niet.

vloog er een witte duif in/tegen een vliegtuig?

 ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Laten we nu maar gewoon wat vragen stellen want Tim is online en dan krijgen we tenminste antwoorden.

Ik denk nog steeds dat de witte duif misschien iets met een vliegtuig te maken zou kunnen hebben. Vraag was in m'n enthousiasme misschien iets te specifiek :P

Neem maar even de vraag die hierboven ook genoemd werd.

Is de dode man de waarzegger?

Offline Convans

  • Forumlid
Is de man gedood door de witte duif?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Laten we nu maar gewoon wat vragen stellen want Tim is online en dan krijgen we tenminste antwoorden.

Ik denk nog steeds dat de witte duif misschien iets met een vliegtuig te maken zou kunnen hebben. Vraag was in m'n enthousiasme misschien iets te specifiek :P

Neem maar even de vraag die hierboven ook genoemd werd.

Is de dode man de waarzegger?


 ::ohno::

Is de man gedood door de witte duif?

 ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Zullen we ook vragen of de witte duif wel een vogel/levend dier is?

Offline Nvy

  • Forumlid
Vraagvoorstel:
Kon de waarzegger zowel de dode man als de witte duif zien?

Of:
At de dode man de witte duif op?

Offline Convans

  • Forumlid
Of iets van: doodde  de duif per ongeluk?

Offline Nvy

  • Forumlid
Zullen we ook vragen of de witte duif wel een vogel/levend dier is?

Ik ben voor deze.

Of iets van: doodde  de duif per ongeluk?

Ik denk niet dat dit met wat we nu weten uitmaakt om het scenario te achterhalen.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Vraagvoorstel:
Kon de waarzegger zowel de dode man als de witte duif zien?

Of:
At de dode man de witte duif op?
deze vind ik allebei ook wel goed. Zullen we eerst deze bovenste doen? En dan (ligt aan het antwoord) mss mijn vraag of de tweede van Nvy.