Auteur Topic: [MO18] Afl.5.3 [Anchorage Ted Stevens International Airp.] Waar gaan we heen 2.0  (gelezen 49237 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
4 vragen om een hint te krijgen: 44 vragen om überhaupt geld te verdienen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Miss vragen of de witte duif een dokter is ofzoiets, of misschien wat breder: een medisch beroep heeft?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ja maar waarom de naam 'de witte duif'? Daar moet toch een reden voor zijn?

Witte duif. Vrede? Geluk? Dokter? Pastoor?

Offline Lan

  • Forumlid
Is de 'witte duif' een titel of bijnaam?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Is de 'witte duif' een titel of bijnaam?

 ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Heeft de witte duif een medisch beroep?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Er was een toneelstuk waarbij iemand als een witte duif verkleed was. En die valt dan per ongeluk op iemand anders omdat de ketting waar hij aan vast zat en in de lucht zweefde brak waardoor die man dood ging. ::rofl::

Want ja je bent meteen dood als iemand op je valt ::)

Offline Lan

  • Forumlid
Hoe zie je het voor je dat de witte duif een medisch beroep heeft maar geen bijnaam is? Een vogel in een doktersjas?  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Heeft de witte duif een medisch beroep?

 ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lan

  • Forumlid
Never mind  ::rofl:: Ik snap er niks meer van

Offline Convans

  • Forumlid
Dokter die een fout maakt bij een operatie? Of de verdoving, een van die 2 zeker

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
We kunnen ze beide proberen? we hebben nog 2 gokken
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Convans

  • Forumlid
Is de man doodgegaan tijdens een operatie doordat een dokter een cruciale fout heeft gemaakt?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
We hebben nog 2 vragen voor het steekwoord?

Moet de laatste vraag het 'antwoord' op de vraag zijn? Als in dit en dit is er gebeurd. Of is het goed als we nog 2 vragen stellen en dan weten hoe het zit?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Is de man doodgegaan tijdens een operatie doordat een dokter een cruciale fout heeft gemaakt?

Ja en niet relevant
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik denk dat er nog best meer opties zijn dan tijdens een operatie of verdoving qua medisch beroep.

Wat ik zei bv. allergie reactie hoeft niet bij verdoving of operatie te zijn. Denk bv. aan allergie voor penicilline of zoiets. En medisch beroep kan ook een hulpverlener zijn van de ambulance oid. Dus dat die aankomt en wil helpen maar het daardoor per ongeluk fout ging omdat hij net een boterham met pindakaas had gegeten, bij wijze van.

Of dat een hulpverlener als witte duif verkleed was omdat hij net terug kwam van zijn toneelstuk maar op straat nog iemand wou helpen. Okay nu denk ik te ver door denk ik.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
We hebben het nu toch?

De man is doodgegaan door de dokter (Witte Duif) die een cruciale fout heeft gemaakt.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Convans

  • Forumlid
Zijn we er niet dan?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Maar de man is doodgegaan tijdens een operatie doordat een dokter een cruciale foute heeft gemaakt maar toch is dat niet relevant ::rofl::


Zou er iets gebeurd zijn waardoor het hele ziekenhuis dood ging ofzo?

Offline Lan

  • Forumlid
Ik snap niet hoe de doodsoorzaak tegelijk een ja en niet relevant kan zijn  ::rofl::