Auteur Topic: Inleveren van de oplossing  (gelezen 6285 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Inleveren van de oplossing
« Gepost op: 25-11-2003, 16:52:00 »
Even ter info (gehaald van forum kro):

-----------------------------------
Vanaf vandaag is de fax de manier is om uw oplossing in te dienen. U doet dit slechts eenmaal, na rijp beraad. U kunt zelf bepalen of u alleen de dader invult, of ook het motief. De uiterste inzenddatum is donderdag 27 november om middernacht. Inzendingen van na deze datum/tijd dus niet geldig zijn. Wees kort en bondig; het maximaal aantal woorden is 140 (1000 leestekens incl. spaties).

Dank voor uw aandacht & succes

De Bree
-----------------------------------
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2003, 09:54:53 »
en weet je het al? ben je er al uit?

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2003, 12:48:07 »
Nope  :(
Ga nu nog even wat dingetjes bekijken....ik denk dat ik bij mijn 1e ingeving blijf en dat was Willemijn...
En jij?
Ben benieuwd wat anderen hebben ingevuld, hopelijk komt er hier nog reactie  :-\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2003, 13:48:18 »
't valt niet mee :S D'r zal ongetwijfeld een verdachte + motief zijn waarmee alles op z'n plaats valt, maar welke...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2003, 14:43:25 »
't valt niet mee :S D'r zal ongetwijfeld een verdachte + motief zijn waarmee alles op z'n plaats valt, maar welke...
goeie vraag  :P

Heb mijn oplossing zojuist ingeleverd. Ik ging voor Willemijn, maar terwijl ik eea op papier aan het zetten was, kwam ik uit bij Robert Engel. Volgens mij een verloren zaak, maar we zullen het zien  :-\

Laat nog ff weten wat jullie invullen (als jullie tenminste nog wat in gaan vullen....)
PS let dan op het aantal tekens, mag geloof ik max 1000 en dat is minder dan je denkt  ;)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2003, 18:37:43 »
Ik heb mijn conclusie ook ingediend.
Ik had steeds Frank Dekens bovenaan mijn verdachtenlijstje staan, maar heb na de laatste dossiers ook op Robert Engel gewed.
En niets lijkt wat het is...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #6 Gepost op: 28-11-2003, 12:26:41 »
mijn ingestuurde theorie.

Dader: Willemijn
Motief:
Willemijn papt met Sascha aan zodat zij het programma kan winnen. Dit wordt echter gedwarsboomd door Max, die te weten is gekomen welke investeerders TV ventures had. Max dwingt Sascha om zijn vriendin Chantal te laten winnen. Wanneer dit door de moord van Sascha in het water dreigt te lopen, richt hij zijn pijlen op Robert. Die komt tussen de afperser Max en Ebbinge klem te zitten en laat zich arresteren voor een diefstal om zo politiebescherming te krijgen.

Gegeven wat er tot nu toe bekend is, zou het nog steeds kunnen... (hoewel erg onwaarschijnlijk, dat geef ik toe ;))
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #7 Gepost op: 28-11-2003, 12:39:10 »
ik heb het de laatste week niet kunnen volgens wegens allerlei omstandigheden, dus ik heb werkelijk geen idee..  :-[ :'(

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inleveren van de oplossing
« Reactie #8 Gepost op: 28-11-2003, 13:02:43 »
mijn ingestuurde theorie.

Dader: Willemijn
Motief:
Willemijn papt met Sascha aan zodat zij het programma kan winnen. Dit wordt echter gedwarsboomd door Max, die te weten is gekomen welke investeerders TV ventures had. Max dwingt Sascha om zijn vriendin Chantal te laten winnen. Wanneer dit door de moord van Sascha in het water dreigt te lopen, richt hij zijn pijlen op Robert. Die komt tussen de afperser Max en Ebbinge klem te zitten en laat zich arresteren voor een diefstal om zo politiebescherming te krijgen.

Gegeven wat er tot nu toe bekend is, zou het nog steeds kunnen... (hoewel erg onwaarschijnlijk, dat geef ik toe ;))

Nou, helemaal niet onwaarschijnlijk. Zoiets had ik ook als 1e (zodat ik toch weer bij mijn 1e ingeving van Willemijn kwam), alleen zat ik nog met die kraaimans en ebbing. Dus uiteindelijk heb ik er zoiets van gemaakt:
--------------------------
Robert is de moordenaar. De baron is Ton Kraaimans, (= de oom van Chantal). Hij pompte samen met Hans Ebbing zwart geld in TV-Ventures. Voorwaarde was dat zijn nichtje zou gaan winnen. 2 dagen voordat Sascha is vermoord had Chantal nog een opdracht (volgens het verhoor van Max). Deze (ongemonteerde) tape zit nergens in de dossiers. Waarschijnlijk is de opdracht niet verlopen zoals Chantal zou willen, kortom waarschijnlijk heeft ze de opdracht niet gehaald. Als max met Chantal uitgaat de avond voor de moord, komt Max erachter hoe eea in elkaar zit. Op de avond van de moord belt Hans Ebbing met Robert Engel en wijst hem erop dat Chantal zou moeten winnen (de baron en Chantal staan buiten). Robert gaat naar Sascha in studio Wenkenbach, hij heeft samen met Frank de code van de studio. Hij gaat verhaal halen en Sascha overtuigen dat Chantal door moet. Ze krijgen echter ruzie en Robert vermoord Sascha en neemt de tapes mee.
-----------------------

Of zoiets  :-\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...