Auteur Topic: Het Grote Songfestival Topic  (gelezen 991377 keer)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #280 Gepost op: 18-05-2006, 23:08:06 »
Denemarken is ook wel leuk wat ik gehoord heb
Engeland ook idd, en Zwitserland klinkt ook wel grappig.

Triomf!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #281 Gepost op: 18-05-2006, 23:13:41 »
Oh god, Litouwen is door  ::niet-ok::

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
FINLAND???????::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #282 Gepost op: 18-05-2006, 23:16:29 »
Het hele songfestival is zo'n onzin...

Nederland eruit zeker?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #283 Gepost op: 18-05-2006, 23:17:09 »
waarschijnlijk
de laatste gaan ze nu bekend maken

Triomf!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #284 Gepost op: 18-05-2006, 23:19:13 »
Ja eruit

ik heb gestemd op ja/nee om een andere reden
Ik vind de competitie een leuk idee, mee doorgaan zou ik zeggen, ware het niet dat het een corrupt zootje is en alle buurlanden op elkaar stemmen
Bulgarije, Oekraïne, Rusland, Wit-Rusland, Litouwen, Estland, Letland, Cyprus, Griekenland, Turkije: iedereen stemt op elkaar
West Europa: Nederland, Belgie, Duitsland, Italie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland enz enz stemmen nog eerlijk
de rest gaat allemaal naar de buurlanden
vind ik een beetje sneu van ze
het gaat om het liedje, niet om de mensen die het zingen: want ooooh wat zijn sommige nummers in Oost Europa slecht en dan stemmen de buurlanden er evengoed op. Als Duitsland of Belgie verrot zingt dan stemmen wij daar ook niet op.
En vorig jaar hadden we gewoon moeten winnen: Glennis Grace was TOP!!!!!
ze had de beste stem van allemaal, en de zaal was ook het meest enthousiast over haar.
Niet eerlijk dat ze dan niet eens de eindstrijd haalt. Dat is gewoon schandalig.

om even mezelf te quoten:
9 van de 10 landen zijn Oostblok

meteen kappen met het songfestival

pfff: Litouwen, Finland en Turkije door
het is een schande
Cyprus en Belgie hadden op zijn minst doorgemoeten

Wat een corrupt zootje
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #285 Gepost op: 18-05-2006, 23:22:01 »
Ach ja, het was te verwachten, moet Nederland ook niet van dit soort ongein sturen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #286 Gepost op: 18-05-2006, 23:22:47 »
Ben ik niet met je eens, waarom gaat die prut van Finland dan WEL door?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #287 Gepost op: 18-05-2006, 23:29:49 »
Ach ja, het was te verwachten, moet Nederland ook niet van dit soort ongein sturen...

ben ik het ook niet mee eens
vorig jaar hadden we een knaller van een nummer: geweldige stem, leuk swingnummer... worden we 18e van de 20
Het jaar daarvoor mochten we niet meedoen/of hadden we Esther Hart, die ook niet slecht was. Het jaar daarvoor hadden we Esther Hart/mochten we niet meedoen (sorry weet de volgorde niet)
en daarvoor hadden we Michelle. Esther Hart had ook een lekker swingnummer, geen slecht nummer, toch eindigden we ergens onderaan. Michelle was niet top, maar ook niet enorm slecht (Toch wel zo'n 500 keer beter dan Finland dit jaar, en 499 keer beter dan Litouwen en Turkije)
Het is nooit goed wat wij insturen: zoals ik al zei: het gaat niet meer om de nummers (zoals vroeger wel het geval was), het gaat om waar je vandaan komt.
9 van de 10 landen nu is Oostblok, terwijl ik echt slechte nummers gezien heb net hoor!!
Ik was voor Kate Ryan, dat was een leuk nummer, Treble ging wel, op de cd zijn ze beter... 
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #288 Gepost op: 18-05-2006, 23:32:03 »
Hahaha wat een fantastisch nummer van die Finnen!!! Dit vind ik nou weer is wat nieuws!!!
Echt geweldig die shit man ::rofl:: ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #289 Gepost op: 18-05-2006, 23:35:31 »
ben ik het ook niet mee eens
vorig jaar hadden we een knaller van een nummer: geweldige stem, leuk swingnummer... worden we 18e van de 20
Het jaar daarvoor mochten we niet meedoen/of hadden we Esther Hart, die ook niet slecht was. Het jaar daarvoor hadden we Esther Hart/mochten we niet meedoen (sorry weet de volgorde niet)
en daarvoor hadden we Michelle. Esther Hart had ook een lekker swingnummer, geen slecht nummer, toch eindigden we ergens onderaan. Michelle was niet top, maar ook niet enorm slecht (Toch wel zo'n 500 keer beter dan Finland dit jaar, en 499 keer beter dan Litouwen en Turkije)
Het is nooit goed wat wij insturen: zoals ik al zei: het gaat niet meer om de nummers (zoals vroeger wel het geval was), het gaat om waar je vandaan komt.
9 van de 10 landen nu is Oostblok, terwijl ik echt slechte nummers gezien heb net hoor!!
Ik was voor Kate Ryan, dat was een leuk nummer, Treble ging wel, op de cd zijn ze beter... 

Zal best wel. Maar ik vind Treble nog steeds ongein

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #290 Gepost op: 18-05-2006, 23:37:03 »
Hahaha wat een fantastisch nummer van die Finnen!!! Dit vind ik nou weer is wat nieuws!!!
Echt geweldig die shit man ::rofl:: ::rofl::

kom op zeg: een stelletje trollen die carnaval aan het vieren zijn
als ik mn hond kleren aan doe en die laat grommen voor de microfoon met een deuntje eronder komt die ook niet in de finale
waarom deze idioten dan wel????????  ::ohno:: >:(

niet dat ik een hond heb hoor, maar t zou kunnen ;D
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #291 Gepost op: 18-05-2006, 23:39:03 »
kom op zeg: een stelletje trollen die carnaval aan het vieren zijn
als ik mn hond kleren aan doe en die laat grommen voor de microfoon met een deuntje eronder komt die ook niet in de finale
waarom deze idioten dan wel???????::ohno:: >:(

niet dat ik een hond heb hoor, maar t zou kunnen ;D
Het is idioot, maar wel onwijs grappig ::rofl:: ::rofl::

Litouwen is inderdaad flinke crap
Letland is ook cool  ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #292 Gepost op: 18-05-2006, 23:43:18 »
Mijn winnaar is Finland. Echt waar! Ik houd helemaal niet van Metal, maar dit vind ik gewoon vet!
Finland for winners!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #293 Gepost op: 18-05-2006, 23:46:39 »
Ik ga voor Denemarken
ik heb maar 15 seconden ofzo gehoord
maar het klinkt wel leuk

oh nee
ik was even vergeten dat Denemarken niet in OostEuropa ligt
dus ze maken bij voorbaat al geen kans meer

hmm wie zal het worden:
die knoert van Rusland??
de sukkels van Litouwen??
De vals zingende Turkse vrouw??

tja
tis gewoon niet leuk meer..
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #294 Gepost op: 18-05-2006, 23:47:25 »
Hoe meer ik naar Rock Halleluja luister. Hoe meer ik hem waarder! Toppertje! ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #295 Gepost op: 19-05-2006, 00:00:07 »
Hoe meer ik naar Rock Halleluja luister. Hoe meer ik hem waarder! Toppertje! ::ok::
maar niets voor een songfestival.

Ik vond de inzending van Polen dan wel weer mooi. Die met die groene haren. Mooie kostuums, maar het nummer was een paar faktoren beter dan dat van Finland.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #296 Gepost op: 19-05-2006, 05:57:55 »
Mijn winnaar is Finland. Echt waar! Ik houd helemaal niet van Metal, maar dit vind ik gewoon vet!
Finland for winners!
::ok:: ::ok:: ::ok::, die zanger das precies mijn tweelingbroer  8) 8)

 Maja het is idd sinds enkele jaren het Oost-Europese songfestival geworden waar de oorspronkelijke landen niets meer te zoeken hebben  ::ohno:: ::ohno::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #297 Gepost op: 19-05-2006, 10:20:10 »
Nog maar eens werd pijnlijk duidelijk hoe vervuild het songfestival inmiddels is geworden, t draait niet meer om het nr maar om de outfit, de hele presentatie. Je kan beter in een houten ton vals gaan staan zingen dan maak je nog meer kans. Ik moet toegeven dat ij de Nederlandse meiden wel een beetje tuttig vond, kelly Family achtig, maar dat zou dan juist moeten werken, echt sprankelend was het niet.
Sinds er steeds meer oostblok landen bijkomen raakt het festival meer en meer in een slop. Frankrijk, Duitsland,Engeland en Spanje mogen standaard meedoen omdat ze het meeste geld ophoesten, zo niet waren zij ook al lang verdreven. Ik pleit daarom ook voor een eigen festival voor West europese landen, back to the basic
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #298 Gepost op: 19-05-2006, 13:28:04 »
Belachelijk dat Treble niet doorging en flutacts als Oeraïne, Armenië, Turkije, Zweden, Rusland, Bulgarije, The former Yukoslavian Republic of Macedonia etc. wel.

Maar... Ik vond het wel leuk dat Finland en Litouwen doorgingen. Die afzichtelijke Finse trollen, geweldig!  ;D
En ik begrijp niet zo goed dat niemand de humor van de Litouwse act inziet. 'We are the winners! Of Eurovison!'. Super grappig vond ik dat en dan ook die gezichtsuitdrukkingen van die mannen in pakken erbij... Dat vage dansje tussendoor... Echt heel grappig.  ::ok:: Ik hoop dat Finland en Litouwen hoog eindigen.  ::jaja::
En wat Nederland betreft: gewoon niet meer mee doen of inderdaad een West-Europees liedjesfestival beginnen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #299 Gepost op: 19-05-2006, 14:57:30 »
Nog maar eens werd pijnlijk duidelijk hoe vervuild het songfestival inmiddels is geworden, t draait niet meer om het nr maar om de outfit, de hele presentatie. Je kan beter in een houten ton vals gaan staan zingen dan maak je nog meer kans. Ik moet toegeven dat ij de Nederlandse meiden wel een beetje tuttig vond, kelly Family achtig, maar dat zou dan juist moeten werken, echt sprankelend was het niet.
Sinds er steeds meer oostblok landen bijkomen raakt het festival meer en meer in een slop. Frankrijk, Duitsland,Engeland en Spanje mogen standaard meedoen omdat ze het meeste geld ophoesten, zo niet waren zij ook al lang verdreven. Ik pleit daarom ook voor een eigen festival voor West europese landen, back to the basic

Ben ik het helemaal mee eens ::jaja::
Ik heb niet alle liedjes gezien maar bij een terugblik zag ik al dat er niet veel soeps bijzat. De meeste West-Europese landen die dus eerlijk stemmen, zaten al in de finale en mogen dus niet stemmen, en al die Oostblok landen zaten er wel nog bij en stemmen allemaal op elkaar zodat ze lekker allemaal in de finale staan. Heel vuil. Ik zou zeggen, Nederland, stop met het deelnemen van 't songfestival, er wordt zoveel energie ingestoken en wat heb je er uiteindelijk aan, niks. Wat me wel opvalt is dat de West-Europese landen allemaal een andere stijl van muziek hebben en aparte liedjes, bij de Oostbloklanden is t meer andersom, bijna elk liedje is hetzelfde en is niet om aan te horen, bij hun gaat t meer om de show, alhoewel, voor zover je 't 'show' kan noemen ::)