Auteur Topic: Leidersbatttle  (gelezen 3040 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Leidersbatttle
« Gepost op: 28-11-2003, 16:34:22 »
Deze week staat de eerste van twee leidersbattles te wachten. In het topic 'Wat is de CSC?' staat een korte beschrijving van de leidersbattles:

Nadat er 4 executies zijn geweest, strijden de 3  leiders tegen elkaar. Alle eilandbewoners die er dan nog zijn, mogen bepalen welke leider er weg moet. Hierin zijn alle stemmen vrij. Een eilandbewoner kan zijn eigen leider wegstemmen of een andere leider wegstemmen. Een team kan zich bundelen en een complot vormen om een leider van een ander team weg te stemmen en er kunnen zelfs verbonden worden gesloten met andere teams. 2 of zelfs 3 teams kunnen zich bundelen tegenover een ander team en proberen hun leider weg te stemmen. 

Alle 16 overige expeditieleden (dus ook de 3 leiders) een stem uitspreken over welke leider moet verdwijnen. Bij een gelijkstand tellen de stemmen van de leiders dubbel, als het dan nog gelijk is, telt de populariteit. Hoe dan ook, het zal spannend worden. 

Indien een 'Survivor' niet stemt, levert hem dit een verlies van 5 populariteitsstemmen op!! (Deze stemmen worden ook afgetrokken van het weektotaal van een team!!)



Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Leidersbatttle
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2003, 19:37:34 »
Ik wil wel modderworstelen met de dames als leidersbattle. ;D Kan je dat niet even regelen Chriz in het verhaal van volgende week? ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Leidersbatttle
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2003, 19:41:32 »
Ik wil wel modderworstelen met de dames als leidersbattle. ;D Kan je dat niet even regelen Chriz in het verhaal van volgende week? ::ok::

Wat staat daar tegenover, ik zou nog wel graag wat plaatjes willen stijgen in de ER-pool  ::)  ::vergroot::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Leidersbatttle
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2003, 13:56:55 »
Je bent toch geen oneerbare voorstellen aan het doen he Chriz... ::) Een beetje in de ER-pool rommelen dat kan echt niet hoor. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leidersbatttle
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2003, 14:17:59 »
Ik wil wel modderworstelen met de dames als leidersbattle.
Je bent toch geen oneerbare voorstellen aan het doen he Chriz... ::) Een beetje in de ER-pool rommelen dat kan echt niet hoor. ::niet-ok::
Aanmodderen  ;) :P

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Leidersbatttle
« Reactie #5 Gepost op: 29-11-2003, 19:08:48 »
Je bent toch geen oneerbare voorstellen aan het doen he Chriz... ::) Een beetje in de ER-pool rommelen dat kan echt niet hoor. ::niet-ok::

Nee, natuurlijk niet. Maar even onder ons...ik ongemerkt naar plaats 1 en dan jij modderworstelen  ::)  :P

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Leidersbatttle
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2003, 13:59:50 »
Kijk dan zijn we het tenminste eens.  ;D

Even onder ons: [In zéér geheimschriftmode mijn antwoord op jouw voorstel] Gasiu askla asjhasopifa akja aka djdjd dj jjj oaasfas asoahfoa ajadf fi. Hawsaosded sdoao sd asdu8sd ddd gdsugsi.[/In zéér geheimschriftmode mijn antwoord jouw voorstel] Snappie?  ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Leidersbatttle
« Reactie #7 Gepost op: 1-12-2003, 20:23:45 »
Wie moeten er nog hun stem uitbrengen:
Ville
Robin...
Intikker

Als je al wel gestemd heb, ik heb nog geen pm (2 december 20.15) dus wil je dan nog een keer stemmen?

« Laatst bewerkt op: 2-12-2003, 20:17:06 door Chriz »