Auteur Topic: Boer Zoekt Vrouw  (gelezen 29670 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #80 Gepost op: 13-03-2022, 20:39:19 »
Ja ik snap ook niet waarom die vrouwen hem zo leuk vinden, wat een foute vent

Evert is leuker dan ik had gedacht, hij komt wat los, valt me heel erg mee
« Laatst bewerkt op: 13-03-2022, 21:04:25 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 13-03-2022, 21:09:08 »
Kunnen we Maud en Rob niet aan elkaar koppelen?
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 16-03-2022, 01:07:41 »
Maud viel wel mee nu, toch?  Stond stoer te boogschieten  ::ok::
Acro vond ik een leuke activiteit,  maar dat dansen was tenenkrommend.  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 20-03-2022, 21:25:34 »
Ohoh Rob, dat doe je niet handig, pas op dat de vrouwen niet zelf weglopen...

Jouke is eigenlijk best leuk, leuker dan ik bij de speeddates dacht.

Hans is echt een schatje, maar had volgens mij nogal een traditionele taakverdeling met zijn vrouw. Mijn vader is 20 jaar ouder maar zou zichzelf beter redden alleen.
Keep calm and eat chocolates!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #84 Gepost op: 18-04-2022, 18:12:00 »
Rob   ::kots::

Iemand nog hommelkasten gevonden  ;D

Karlijn van Jouke is leuk  ::love::
You'll never walk alone

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #85 Gepost op: 19-04-2022, 17:54:56 »
Rob kiest Wendy en die zal wel meegaan op City Trip, maar uiteindelijk kiest Wendy niet voor Rob, denk ik.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #86 Gepost op: 19-04-2022, 19:16:39 »
Als Wendy slim is rent ze snel weg
You'll never walk alone

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 19-04-2022, 19:48:57 »
Ze is behoorlijk slim (ik ken haar van lang geleden).
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #88 Gepost op: 21-04-2022, 08:00:00 »
Wendy is behoorlijk hard in haar biechten. Ze vindt Rob echt niet leuk genoeg, ze speelt met hem en wil vooral winnen geloof ik. Ik was overigens allang bij hem weggerend, brrr.
Maar Rob gaat haar wel kiezen.
Jouke gaat voor Karlijn.
Evert voor Nans.
En ik hoop dat Janine echt voor Sander gaat, Christiaan is veel te terughoudend voor haar. Ik ben echter bang dat ze Sander te confronterend vindt.
Keep calm and eat chocolates!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #89 Gepost op: 21-04-2022, 08:04:31 »
Ik denk dat Evert voor Maud gaat  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #90 Gepost op: 21-04-2022, 19:12:41 »
Wendy is behoorlijk hard in haar biechten. Ze vindt Rob echt niet leuk genoeg, ze speelt met hem en wil vooral winnen geloof ik. Ik was overigens allang bij hem weggerend, brrr.

Ja idd. Ze vindt hem volgens mij helemaal niet leuk (meer). Maar toch laat ze die tonggrage griezel gewoon z'n gang gaan. Natuurlijk is er ook de druk van Yvon en de rest van de productie. Die weten nu wel hoe ze de deelnemers moeten bespelen. Halen niet het beste in je naar boven, zeg maar  ::rofl::


Ik vond de timing van Dinies exit nogal apart. Maar misschien heeft de productie haar wel overgehaald om langer te blijven, dat kan ook...


En ik hoop dat Janine echt voor Sander gaat, Christiaan is veel te terughoudend voor haar. Ik ben echter bang dat ze Sander te confronterend vindt.

Ik denk dat Janine al zei dat ze ze allebei niet leuk genoeg vond, soort van. Dat ze ze 'op dit moment' allebei zou laten gaan. Er wordt in de edit en door haarzelf nogal de nadruk op gelegd dat het aan haar verleden ligt ...maar denk gewoon dat er geen echte match is.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #91 Gepost op: 25-04-2022, 01:05:46 »
Evert en Nans liepen naast en tegen elkaar en ik zag een spontane  aanraking van Evert op de rug van Nans. Maud zal wel teleurgesteld worden, maar Evert weet niet wat hem overkomt met Maud  ;D

...maar soms even niet :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #92 Gepost op: 25-04-2022, 07:21:44 »
Evert wist ik totaal niet hoe hij moest reageren op haar brief. Het is duidelijk dat hij voor Hans gaat.

De Fries Sander is te druk voor de Limburgers? Te direct denk ik meer. Zo jammer.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #93 Gepost op: 25-04-2022, 11:25:12 »
1 van Everts logees was in feestwinkel gespot in week van z'n verjaardag.



Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #94 Gepost op: 25-04-2022, 13:14:25 »
Net de aflevering teruggekeken. Wat leuk dat Jouke voor Karlijn kiest; ze zijn allebei zo blij / verliefd als jonge hondjes, mooi om te zien!

Hans en Annette kan ook nog wel wat worden. Ik blijf het idee houden dat het 'bij gebrek aan beter' is maar dan alsnog, als ze beiden gelukkig worden is dat natuurlijk helemaal prima.

Rob en Wendy, stoer dat hij voor haar kiest ondanks haar twijfels. Tegelijkertijd was Sonja ook echt geen match met hem, er was teveel irritatie tussen die twee.

Dan Janine die niet weet wat ze moet kiezen. Sander vind ik veruit de leukste, spontaan, een echte aanpakker. Christiaan zien we eigenlijk helemaal niets van, dus kan ik moeilijk over oordelen.

En dan Evert: Nans sorteert duidelijk voor op een langer verblijf (ik kan zo komen, Maud niet), Maud gooit haar hele hebben en houden op tafel voor Evert. Wat ik opvallend vind is dat beiden op zoek zijn naar veiligheid en vertrouwen en minder naar liefde, alsof het niet uitmaakt of Evert daar staat of willekeurig welke andere man. Geen idee waar hij voor gaat kiezen. Nans zou denk ik een 'veiligere' keuze zijn; Maud is wat meer een ongeleid projectiel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #95 Gepost op: 25-04-2022, 18:26:34 »

En dan Evert: Nans sorteert duidelijk voor op een langer verblijf (ik kan zo komen, Maud niet)


Volgens mij zei ze het juist andersom, dat Maud zo kan komen en Nans niet, want Maud heeft geen kinderen.

Ik vond de reacties van Evert deze aflevering heel duidelijk. Hij zocht fysieke toenadering tot Nans, in de melkput en bij de wandeling langs de stal (heel dichtbij haar lopen). En was juist heel afwijzend bij Maud (armen over elkaar). Ook wist hij totaal niet hoe hij op Mauds hartekreet moest reageren. Te bang om haar teleur te moeten stellen. Wat hij toch wel gaat doen bij het keuzemoment.

Wendy heeft volgens mij geen twijfels, Wendy valt gewoon niet op Rob. Rob doet weer wat hij vooraf al als valkuil benoemde bij Yvon: hoteldebotel achter iemand aan rennen waar hij qua uiterlijk en flirterij op valt, zonder te kijken naar haar reacties, die wel tegenstrijdig zijn. Lichamelijk flirt ze, dat is denk ik haar gewone doen richting mannen. Maar in woorden is ze duidelijk.
Ik vond het overigens heel genant hoe ze tegen elkaar aan zaten te plakken terwijl Sonja haar spullen bij elkaar zocht. Bij Lotte was in ieder geval Yvon er nog bij om haar op te vangen, en beperkten Jouke en Karlijn zich tot een korte knuffel zolang Lotte er nog was.
Keep calm and eat chocolates!

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #96 Gepost op: 25-04-2022, 18:31:16 »
Ik was in het begin wel wat kritisch op Maud, maar die heeft zich echt top laten zien. Heerlijk dat je zo kan genieten van het leven. Maar de signalen van Evert vind ik ook meer naar Nans wijzen en dat zou ook een betere match zijn  ::jaja::

Janine gaat hopelijk voor Sander, maar ik denk niet dat dat iets gaat worden. Misschien als de camera's er een beetje vanaf zijn.

Jouke en Karlijn komt helemaal goed ::love::

Anette en Hans zien er meer uit als potentiële maatjes/vrienden. Maar misschien is dat met hun levenservaring en de dingen die ze meegemaakt hebben wel voldoende. Er is wel een klik.

Rob en Wendy wordt niks. Wendy wil Rob echt niet en ik sluit me helemaal aan bij wat Swifty zegt
You'll never walk alone

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #97 Gepost op: 2-05-2022, 10:01:43 »
Maud?!  ::oink::   ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #98 Gepost op: 2-05-2022, 12:12:47 »
Evert vond haar zus ook wel aantrekkelijk, geloof ik. Hij moest moeite doen om Maud aan te kijken daar aan tafel  ::joehoe::

De meeste mannen zijn zo voorspelbaar. Toen Hans vorige week z'n lijstje afwerkte begon hij niet voor niks met de vleeskeuring.

'Uiterlijk: een 8' 💀

Die voelde ik wel ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Boer Zoekt Vrouw
« Reactie #99 Gepost op: 3-05-2022, 15:20:34 »
Die scene bij de receptie in dat hotel in Reims zal wel de boeken in gaan als de meest confronterende ooit in de geschiedenis van 'Boer zoekt vrouw'.
Hoe duidelijk kun je het hebben? Snapt Rob het nu nog niet? Dan zal ik het even voor hem spellen: W-e-n-d-y   z-i-t   j-o-u   n-i-e-t   z-i-t-t-e-n
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!