Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Geneva 2018  (gelezen 118123 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #820 Gepost op: 26-10-2018, 14:23:21 »
Ik zou zelf zeggen dat Ecuador het meest toondoof is, 0 punten aan de top 5 gegeven en slechts 19 punten aan de top 15.


dus mijn vraag, hoe is dit berekend?
Dit is berekend door steeds het aantal punten dat men geeft aan een bepaald land te delen door het totale aantal punten van dat land en de uitkomsten hiervan bij elkaar op te tellen. Dan kom je voor Lukie4 uit op 204% en voor LdHmolletje op 133%.
🜃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #821 Gepost op: 26-10-2018, 14:27:52 »
ah, oké. Dan is dat duidelijk. Had ik niet verwacht als ik zo naar de lijst kijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #822 Gepost op: 26-10-2018, 15:41:04 »
Zo, dit was het dan!

Na 9 songfestivals van mijn hand is het mooi geweest en tijd voor de volgende generatie. Ik heb als organisator van dit fantastische forumspel mijn hoogtepunt nu meer dan bereikt. Twee edities achter elkaar een deelnemersveld van 36 enthousiaste forummers en voor de tweede keer een liedje insturen dat op zoveel punten kan rekenen dat het als tweede eindigt (en gelukkig niet eerste, want leg dat maar is uit als organisator)!

Hoewel het ontzettend leuk is om altijd als eerste te weten wie de winnaar van het RN Songfestival is, wie welk liedje instuurt, hoe iedereen de punten verdeeld en hoe goed je eigen liedje het doet, gaat er ook heel veel tijd zitten in de organisatie. Ik ben nu eenmaal een perfectionist en wil dat ieder songfestival de vorige overtreft. En eerlijk gezegd denk ik dat ik de laatste twee succesvolle edities niet meer kan overtreffen.

Ik heb daarom besloten om te stoppen met het organiseren van het RN Songfestival.
Maar natuurlijk niet voordat ik iedereen heb bedankt, in het bijzonder...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

...en aan álle deelnemers: enorm bedankt voor jullie tomeloze inzet, aanstekelijke enthousiasme en bovenal fantastische liedjes! ::bravo::

 ::confettie:: ::confettie:: ::confettie::
🜃

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #823 Gepost op: 26-10-2018, 15:46:04 »
 :\'(

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #824 Gepost op: 26-10-2018, 15:52:25 »
Jammer, maar begrijpelijk Fabiann. Je hebt het super goed gedaan de afgelopen jaren en inderdaad het deelnemersveld zien groeien, ook durven experimenteren (succesvol en minder maar dat is niet erg) met (uitdagende) thema's (bijvoorbeeld de videoclipronde, maar ook dit huidige festival). Dat je er veel tijd in steekt en perfectionistisch bent is ook echt wel te zien in de manier waarop je dit steeds weer hebt georganiseerd (en aan die excelsheet waar ik jaloers op ben :P). Bedankt man  ::bravo:: ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #825 Gepost op: 26-10-2018, 16:08:09 »
 ::bravo:: ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #826 Gepost op: 26-10-2018, 16:24:46 »
Wat jammer, Fabiann. Toch bedankt voor alle keren organiseren!

Mijn punten hadden geen verschil kunnen maken, maar voor de vorm...




Hola Suiza! Cómo estáis, todos allá? Espero que bien! Aquí en Honduras, no nos gustan tanto los resultados de este festival, pero no importa, lo que importa es nuestro placer, ¿verdad? :D Participar vale más que ganar!

Pasamos a la distribución de los puntos hondureños.

1:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

3:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

4:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

6:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

7:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

8:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

10:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

12:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Todo esto fue mero símbolo, porque desafortunadamente, somos descalificados. Pero eso no quita que felicitamos Brtdm con su éxito! Mereces la victoria de esta edición ::jaja::

Adiós a todos!

 ::joehoe::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #827 Gepost op: 26-10-2018, 16:29:25 »
 ::oink:: Hans  ::bravo:: nou ja die 12 punten hadden toch niet uitgemaakt, maar wel een fijne gedachte dat er nog 12 punten in hadden gezeten :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #828 Gepost op: 26-10-2018, 16:30:33 »
Fabiann  ::oink::

Ontzettend bedankt voor het organiseren  ::bravo:: we gaan je missen!

Blijf je nog wel gewoon mee doen?  ??? jij stuurt namelijk wel altijd de leukste liedjes  ::rofl::

En hoe nu verder? Gaat iemand anders de organisatie op zich nemen?

Oh, en is er een heel toondooflijstje? Ik wil wel weten waar ik sta  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 26-10-2018, 16:35:45 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #829 Gepost op: 26-10-2018, 16:35:33 »
Méér dan enorm bedankt voor jouw ongelofelijke inzet en toewijding Fabiann! Ik heb dan wel geen vergelijking gehad aangezien ik mee begon te doen toen jij al lang en breed bezig was, maar het is fantastisch om te zien hoe iemand met zoveel passie en liefde iets groots neerzet waar zoveel mensen van mogen (mee)genieten! ::bravo:: ::bravo::

En inderdaad, dank voor je experimentele houding en je lef en durf om keuzes te maken om het RN Songfestival te maken wat het nu is! ::confettie:: Hopelijk kun je terugkijken met heel veel dankbaarheid en mooie herinneringen op jouw periode als organisator, want dat is je gegund!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #830 Gepost op: 26-10-2018, 16:47:52 »
Jammer dat je ermee stopt, Fabiann! Het Songfestival is onder jouw leiding uitgegroeid tot een prachtig evenement! ::bravo:: Nogmaals bedankt! ::ok::

Hopelijk blijf je nog wel gewoon meedoen met volgende edities, al is het dan niet meer als organisator.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #831 Gepost op: 26-10-2018, 16:48:09 »
Brtdm er zit veel talent in Singapore zeker? Of je hebt heel erg veel opzoekingswerk gedaan, chapeau  ::ok::

Dat 2de liedje had ook zeker hoge punten gekregen bij mij

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #832 Gepost op: 26-10-2018, 16:56:42 »
Brtdm er zit veel talent in Singapore zeker? Of je hebt heel erg veel opzoekingswerk gedaan, chapeau  ::ok::

Dat 2de liedje had ook zeker hoge punten gekregen bij mij

Ik denk echt dat het toebedeelde land me wel echt enorm heeft geholpen. Ik had al snel meer dan  10 liedjes waarmee ik verwachtte de top-10 te kunnen bereiken. De spotify lijst 'Singapore's Top Acts' maakte me het erg makkelijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #833 Gepost op: 26-10-2018, 16:57:24 »
Je hebt het fantastisch gedaan, Fabian. Heel veel dank voor alle Songfestivals die je hebt georganiseerd

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #834 Gepost op: 26-10-2018, 17:30:49 »
Bedankt Fabiann voor het organiseren van al deze songfestivals! Je hebt het ontzettend goed gedaan en ik de 4 songfestivals die ik mee heb gedaan altijd heel erg leuk. Jammer natuurlijk dat je stopt, maar ik begrijp je keuze. Heel erg bedankt! ::bravo:: ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #835 Gepost op: 26-10-2018, 17:39:55 »
Fabian, je was een geweldige organisator  ::ok:: gedaan.
Ik hoop ook dat je volgende keer nog meedoet
klaar voor de strijd

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #836 Gepost op: 26-10-2018, 18:04:39 »
Fabian bedankt ::bravo::  voor een heel goed nummer en al die jaren songfestival. Super gedaan en tot snel ;)

BRTDM gefeliciteerd. Ik vond / vind je nummer echt een mengelmoes waar ik niet tegen kon, maar dat ligt dus blijkbaar aan mij ::rofl::

Zelf een top 10 dus tevreden, met een onmogelijk land, maar daar hadden er meer last van zo heb ik wel begrepen ;D

Ik denk dat ik namens D*N spreek dat als iemand Fabiann zijn klus wil overnemen (onmogelijk om het net zo goed te doen ben ik bang, maar ga vooral de uitdaging aan) dat je bij hem kunt melden.

Radjon prachtig nummer ik blijf erbij ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #837 Gepost op: 26-10-2018, 18:10:30 »
Ik heb alleen de afgelopen 2 songfestivals meegedaan, maar daar was de organisatie echt top! Bedankt daarvoor Fabiann!
Ik hoop dat je terug kan kijken op 9 mooie edities!
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #838 Gepost op: 26-10-2018, 18:11:44 »
Ik vind 1 keer wel genoeg en laat het aan anderen over  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #839 Gepost op: 26-10-2018, 18:57:13 »
Wat jammer! Maar ik snap volledig waarom je er mee stopt.
Bedankt voor alle 3 de edities waar ik aan deelnam, het was echt bijzonder om te winnen bij debuut.
Ik hoop dat dit niet het eind betekent van het RealityNet Songfestival, ik hoop echt dat er een nieuwe organisator komt!

Edit: Ik kom er nu achter dat ik gediskwalificeerd ben... Ik dacht dat de deadline de laatste dag van oktober was... Stom..
« Laatst bewerkt op: 26-10-2018, 18:59:32 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans