Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Geneva 2018  (gelezen 119378 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #840 Gepost op: 26-10-2018, 19:14:43 »
Bedankt voor de organisatie Fabiann, top gedaan altijd  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #841 Gepost op: 26-10-2018, 19:34:33 »
Zo ik heb ruim een half uur "the voting" gelezen. Bedankt voor de 55 punten, helaas DSQ...
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #842 Gepost op: 26-10-2018, 20:50:34 »
Hey Molière, gezellig zo samen op 5  :) Maar van jou had ik meer punten verwacht vanwege een eerdere opmerking  over dat het verdomde moeilijk is een redelijk goed nummer uit Chili te vinden.Ik kan de quote niet terugvinden, heb al pagina's tennisvelden doorgespit  :P
Haha, ik denk dat je deze post bedoelt. Daarvoor hebben ze de zoekfunctie uitgevonden ;) Met die opmerking bedoelde ik niet dat het lastig is om in Chili wat te vinden, maar dat je met die opzet sowieso eerst een hele tijd moet zoeken voor je een goed nummer hebt gevonden. Of je moet geluk hebben.

Ik vond je nummer een beetje dertien in een dozijn, maar het behoorde wel tot de enige tien nummers die ik überhaupt punten waard vond. Daarnaast lijkt het mij veel lastiger om een capabel nummer in bijvoorbeeld Zimbabwe of Zambia te vinden dan in Chili. En jij hebt Macedonië helemaal geen punten gegeven, dus je moet potjanndrie maar blij zijn met je 2 puntjes ::jaja::

Anyway, gefeliciteerd Brtdm!! ::bravo:: (waar staan die letters eigenlijk voor?) Niet het beste nummer van dit songfestival, maar wel gewoon goed. Van de vele punten voor Suriname snap ik overigens helemaal niets. Ik dacht zelfs even dat ik een nummer had overgeslagen.

Zelf niet helemaal tevreden met de zesde plek, aangezien ik had gemikt op de overwinning. Maar zo veel punten van Nieky verzachten het leed natuurlijk. Bovendien was dit het enige goede nummer dat ik tussen al die vreselijke oostblokmuziek uit Macedonië kon vinden, dus dit leek me het hoogst haalbare. Miek1999, nog bedankt voor de enige 12 punten. Jij bent de enige met echt goede smaak hier ::jaja::

Fabiann, jammer dat je ermee stopt. Bedankt voor de altijd snaarstrakke en gepassioneerde organisatie!! ::bravo::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #843 Gepost op: 27-10-2018, 00:10:25 »
Gefeliciteerd Brtdm! ::bravo:: Goed gedaan, ookal heb je het zonder mijn punten moeten doen ;D.


Super bedankt Fabiann voor de organisatie van het songfestival! Je hebt je er altijd vol ingestort en het groter gemaakt dan we ooit hadden kunnen bedenken. Alle lof ::respect::.

Ik denk dat ik namens D*N spreek dat als iemand Fabiann zijn klus wil overnemen (onmogelijk om het net zo goed te doen ben ik bang, maar ga vooral de uitdaging aan) dat je bij hem kunt melden.
En ja, natuurlijk gaan we dan op zoek naar een nieuwe organisator, dus melden kan bij mij ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #844 Gepost op: 27-10-2018, 09:17:14 »
Brtdm gefeliciteerd met de verdiende overwinning ::bravo:: - met zo'n gat heb je verdiend gewonnen lijkt me.

Ik denk dat ik één van de weinige ben uit het rechter rijtje die wél blij is met het eindresultaat.  :D Toen ik de loting zag dacht ik .... nee .... niet weer (loting bij random is mij tot nu toe nog niet gunstig gezind geweest, maar ach, dat maakt het ook weer leuk :P). In Zambia wordt bijna alleen maar rap/dancehall/r&b gemaakt - in heel slecht Engels, genoeg keuze (ik zou zo een top 1000 kunnen vullen), maar het ene was nog slechter dan het ander. ;D Toen ik dit vond dacht ik, ach doe dit maar, en als ik rond de 10 punten haal doe ik het best aardig. Toen ik direct 10 punten van Nieuw-Zeeland kreeg viel ik bijna van mijn stoel. ::rofl:: Iedereen die aan Zambia punten gegeven heeft, enorm bedankt ::bravo:: , ik had mezelf namelijk nooit punten gegeven. ;D

Fabiann, jij enorm bedankt voor het organiseren van de afgelopen edities, het zag er elke keer weer fantastisch uit, mooie graphics, leuke thema's, en alles goed op schema.  ::bravo::

En ik blijf ook graag de Songfestival pagina bijhouden - dus jullie weten D*N's PM box vast wel te vinden. ;) De update voor deze ronde moet heel even wachten omdat ik wat andere dingen te doen heb - maar ik laat weten wanneer het klaar is. ::jaja::

De RN Ranking komt wel morgen. ::ok::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #845 Gepost op: 27-10-2018, 12:44:09 »
Moldova
6/35 (5 punten)Over het algemeen best wel goed, fijn ook dat ze reclame maken: tomtom tomtom tomtom tomtom tomtom.

 ::rofl::

De complotjes
* Brtdm & Voske2704 konden elkaars liedjes het meest waarderen en deelden onderling 22 punten uit!
* Lukie4 & radjon zijn ook maatjes, dit keer deelden ze onderling 20 punten uit.
* De Belgen Molbelg & wouterv wisselden 18 punten uit.
* Ook de koppels Miek1999 & HappyDutchman en Gupp & MollenvangR-Art wisselden onderling 18 punten uit.
* De liefde tussen Daisy & SanderFMC lijkt helemaal over te zijn: de vorige editie wisselden ze nog 22 punten uit, dit keer gunden ze elkaar geen punten.
* Hetzelfde geldt overigens voor B&W & Starlight die vorige keer 20 punten uitwisselden.

Ah, dus zo moet je dit spel spelen ::dom::

De RN Ranking komt wel morgen. ::ok::

 ::ok::



Gefeliciteerd Brtdm met je overwinning! ::bravo::



Bedankt voor het organiseren van al die leuke edities Fabiann, top gedaan! ::bravo:: Hopelijk blijf je nog wel gewoon meedoen in de toekomst ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #846 Gepost op: 27-10-2018, 13:01:59 »
* Het minst toondoof dit keer is Nieky: de landen in de top 7 kregen allemaal punten van hem.

Deze ga ik inlijsten!
Bedankt Fabiann voor je sublieme presentatie de afgelopen jaren  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #847 Gepost op: 27-10-2018, 13:03:38 »
Gefeliciteerd BRTDM ::bravo::


Fabian, dank voor je inzet, je hebt het fantastisch gedaan al die jaren ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #848 Gepost op: 27-10-2018, 14:33:47 »
Gefeliciteerd Singapore ::bravo::

En Fabiann bedankt voor de organisatie al die jaren ::bravo:: Heel jammer dat je ermee stopt :( Het gaat nog lastig worden voor je opvolger om het net zo goed te doen.

Zelf had ik wel verwacht dat m'n nummer deze keer niet zo goed zou scoren - ik wilde eens iets heel anders insturen. Vond het zelf wel heel tof, en ik ben blij dat een aantal anderen daar ook zo over dachten :) De mensen die het schreeuwerig vonden mogen van mij daarentegen wel eens naar een urenlang durend metalconcert, dat is pas schreeuwerig ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #849 Gepost op: 27-10-2018, 17:43:04 »
Jammer dat je stopt, Fabiann. Bedankt voor een prima organisatie de afgelopen jaren! ::bravo:: en is 10x eigenlijk niet een veel mooier moment om er mee op te houden?

Ik wacht met smart op de bijgewerkte songfestivalpagina, kan ik eindelijk zien wat ik gemist heb. Ik heb de commentaren wel gelezen, maar dus geen idee waar het over gaat. ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #850 Gepost op: 27-10-2018, 18:15:46 »
Ik zou het kunnen vertellen maar jah #toondoof
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #851 Gepost op: 28-10-2018, 14:47:17 »
Gefeliciteerd brtdm! Het scheelde maar een haartje of je had ook van mij puntjes gekregen...

En Lukie ook voor mijn punten. Zo ben ik dus voor de (volgens mij) pas tweede keer allerlaatste geworden... (de eerste keer bij de kersteditie) Wel grappig dat bijna niemand het goed vond maar dat ik bij bijna niemand echt allerlaatste ben geworden... Volgende keer dus liever geen Ecuador; en anders moet ik toch maar een Colombiaan of Puertoricaan gaan naturaliseren... Daar zaten best leuke liedjes tussen die zeker heel wat meer punten hadden gekregen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #852 Gepost op: 29-10-2018, 10:24:47 »
::oink:: Hans  ::bravo:: nou ja die 12 punten hadden toch niet uitgemaakt, maar wel een fijne gedachte dat er nog 12 punten in hadden gezeten :P

En in mijn geval 10 punten  ::bravo::

Ik vind het niet leuk hoor dat Faab stopt  :(  maar er gaat ook erg veel tijd inzitten, dus ik snap het wel. Ik wou dat ik het kon, maar ik kan het niet  ::ohno::   ::sorry::  Het leukste spelletje.....Ik hoop toch zo dat iemand anders het oppakt! Faab, nog een keer een  ::bravo::  voor al die keren presenteren  :)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2018, 10:27:53 door grasisgroen »
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #853 Gepost op: 29-10-2018, 12:30:45 »
In het welk muziek luister je nu topic, heb ik voor de liefhebber mijn andere keuzes van nummers die niet typisch K-pop zijn uiteen gezet.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #854 Gepost op: 29-10-2018, 18:15:35 »
Gefeliciteerd brtdm!!  ::bravo::

Duizendmaal dank voor de organisatie Fabiann! Jammer dat je stopt, maar helemaal te begrijpen. Na Zap wou ik ook niet meer zo'n groot spel doen vanwege alle tijd die er in kruipt en idd het perfectionistische waardoor je steeds beter wil doen.
Maar hey, misschien zie je het binnen een paar jaar weer wel zitten en is er nog de mogelijkheid? Never say never!  ::ok::

Oh en Hans nog dank dat je me puntjes had gegund.  ;)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #855 Gepost op: 29-10-2018, 19:28:32 »
Gefeliciteerd brtdm  ::bravo::

Fabiann dank je voor alle songfestivals  en de tijd die je hierin hebt gestoken ::bravo::.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #856 Gepost op: 23-12-2018, 21:36:24 »
Voor wie de kerstdagen eens andere muziek wil luisteren dan de Top 2000, de Songfestival pagina is weer bijgewerkt. Te bereiken via Interactie > Spellen > RN-Songfestival

of klik hier

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #857 Gepost op: 23-12-2018, 21:53:07 »
Super Daisy! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #858 Gepost op: 23-12-2018, 23:04:58 »
Goed gedaan Dais! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet's Song Contest Geneva 2018
« Reactie #859 Gepost op: 24-12-2018, 10:26:39 »
Jeanny!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.