Auteur Topic: Info Center balk  (gelezen 3123 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Info Center balk
« Gepost op: 30-11-2003, 20:24:38 »
In het Info Center-balkmenu (ofzoiets) aan de linkerkant, staan onder het kopje Nieuws, bij mij soms items die al een beetje ouder zijn en dus eigenlijk niet meer onder het kopje "nieuws" vallen. Ik weet niet hoe dit er neergezet wordt (of wordt dit automatisch van het nieuwsforum afgehaald?) maar mijn oog valt er nogal eens op en dan staan er dingetjes die eigenlijk al verouderd zijn...(of ben ik nu echt een zeikerd :-[ )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Info Center balk
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2003, 21:24:06 »
't klopt idd dat 't wel 'ns voorkomt dat er wat verouderde nieuwsberichten tussenzitten. We doen ons best om ze zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms is er gewoon effe geen tijd en kan 't nog wel 'ns voorkomen dat er 'n verouderd bericht tussenstaat.  :-\

De nieuwsberichten in 't Info Center hebben de laatste maanden 'n belangrijkere functie gekregen binnen Realitynet.nl. We proberen ze te gebruiken om jullie, onze users dus, te wijzen op nieuwe onderdelen van de site of interessante discussies in een van onze fora. Vandaar dat de nieuwsberichten ook veel meer divers zijn als vroeger. Maar meer nieuwsberichten betekent ook vaker 'n foutje, bijvoorbeeld dat 'n verouderd berichtje vergeten wordt te verwijderen. Hopenlijk nemen jullie dat ons niet al te kwalijk. We zullen iig ons uiterste best doen om ze voortaan nog meer up-to-date te houden.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Info Center balk
« Reactie #2 Gepost op: 1-12-2003, 12:55:57 »
Tuurlijk wordt dat jullie niet kwalijk genomen (niet door mij athans...) en het kan natuurlijk gebeuren. Het was alleen een kleine opmerking die meegenomen kon worden om deze site nòg leuker en nòg aantrekkelijker te maken  ;) ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Info Center balk
« Reactie #3 Gepost op: 1-12-2003, 13:40:15 »
Haha! We waarderen 't ook hoor dat jullie ons aan dit soort dingen helpen herinneren.  ::ok::

Maar zoals je misschien gezien hebt, zijn alle nieuwsberichten weer helemaal up-to-date nu.  :)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Info Center balk
« Reactie #4 Gepost op: 1-12-2003, 13:43:15 »
 ::ok:: ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...