Auteur Topic: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf  (gelezen 18705 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #240 Gepost op: 24-09-2018, 22:26:22 »
Nou ik wou iedereen van Nys-fan af sturen, omdat jij zei dat hij een wolf was, en voor mij moest nou net niet de enige andere wolf dood ::)
Ja voor jou ja, maar niet voor Nys ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #241 Gepost op: 24-09-2018, 22:26:27 »
Klopt, maar daarom dacht ik dus eigenlijk mijn kaartje  :P Hoewel ze dit als looier ook nog misschien had kunnen proberen, maar dan had ze denk ik meer gedaan om op te vallen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #242 Gepost op: 24-09-2018, 22:28:36 »
Overigens was die opmerking ook niet helemaal serieus ;D. Dingen gingen gewoon niet zo  goed voor mij....

Wist jij dan zo toen Swifty zei dat ze geruild had met Lan, dat het eigenlijk met mij was dat ze geruild had? Want tot die moment was je echt super bezig eigenlijk ;)

Ik heb echt men best gedaan om iedereen van jou weg te houden, want als nieuwe wolf mocht je voor mij natuurlijk ook niet dood gaan. Dat Swifty met mij gewisseld had en dat jij dus dief werd ipv wolf dat had ik niet zien aankomen ;)
Eigenlijk liep alles gesmeerd tot Swifty af kwam met dat ze net met de enige andere wolg geruild had en Lan dus alles kon verklappen dat ik de andere wolf was enzovoort  ::)
Lomperik..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #243 Gepost op: 24-09-2018, 22:28:39 »
Ik heb echt zo vaak op mn handen gezeten, ik wou echt teveel posten steeds. Ben om kwart over zeven uitgelogd en heb wel meegelezen, gewoon om te voorkomen dat ik mezelf zou verraden door toch weer iets stoms te zeggen :P
Keep calm and eat chocolates!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #244 Gepost op: 24-09-2018, 22:49:01 »
Nouja je hebt nog steeds teveel heisa gemaakt terwijl het veel makkelijker kon ::rofl::. Als je gewoon had meegewerkt dan had iedereen op jou gestemd en had je alsnog gewonnen. In dit geval denk ik dat de overige burgers gewoon nog harder hebben gefaald omdat ze het een geloofwaardig idee vonden dat Molino een wolf was ???


Ik heb Molino nooit een geloofwaardig idee gevonden.
Maar ik kreeg geen meerderheid mee op swifty, dus dacht ik F*ck it. Ik volg gewoon want het is toch naar de haaien.

Oh ja en omdat D*N zo raar deed, loog ik over dat kaartje.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #245 Gepost op: 24-09-2018, 22:55:54 »
Wist jij dan zo toen Swifty zei dat ze geruild had met Lan, dat het eigenlijk met mij was dat ze geruild had? Want tot die moment was je echt super bezig eigenlijk ;)
Nou mijn idee was dat Swifty waarschijnlijk gewoon mensen aan het uittesten was. Want Swifty heeft wel vaker dit spelletje gespeeld en een ding wat ik af en toe doe is zeggen dat ik onruststoker ben, waarna iemand zegt oh ik was wolf, en dan zeggen van oh ja sorry ik was geen onruststoker. Ik dacht dat Swifty zoiets aan het doen was met die dief.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #246 Gepost op: 24-09-2018, 23:26:23 »
Dit krijg je als niet luistert naar mij  ::)

We hadden jou moeten volgen wouter!

Nou mijn idee was dat Swifty waarschijnlijk gewoon mensen aan het uittesten was. Want Swifty heeft wel vaker dit spelletje gespeeld en een ding wat ik af en toe doe is zeggen dat ik onruststoker ben, waarna iemand zegt oh ik was wolf, en dan zeggen van oh ja sorry ik was geen onruststoker. Ik dacht dat Swifty zoiets aan het doen was met die dief.

Klopt ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [TW18] Opdracht 3.1 - One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #247 Gepost op: 25-09-2018, 18:13:36 »
Had ik ergens toch nog gelijk met m'n verdenking van Swifty en Lan, ook al was die verder niet enorm goed beargumenteerd zoals andere verdachtmakingen dat wel waren, maar toch! 8)

In the end heb ik toch op Molino gestemd, dus 't had niet veel zin :P haha