Swifty heeft met Nysfan gewisseld, waarna Nysfan en ik zijn gewisseld .
Klopt
Ik had al lang door wat DN zijn rol was, was voor mij heel duidelijk te zien dat hij mijn rol kende.
Het grappigste was mijn frustratie met Nysfan. Want ik dacht dus oh prima ik ben nu wolf geworden, Nysfan nu volgeling, dan zeg ik dat ik wolf ben, zegt hij dat ik nu looier ben en klaar. Easy peasy lemon squeezy .
Kudos to DN voor je poging om mensen op mij te laten stemmen, had ik zelf ook erg goed gevonden eigenlijk maar dat kon ik niet zo zeggen natuurlijk
Niemand buiten Robbie die die verdeling volgeling-wolf door had. Maar naar mij toe was het heel duidelijk dat jij volgeling had
Goed gespeeld Swifty, ik vond het een vrij domme actie publiekelijk aan te geven dat je met mij had gewisseld maar ik ben blij dat je juist een hele slimme actie deed
Alleen dat Swifty met mij gewisseld had uiteindelijk (waardoor dus Swifty de nieuwe wolf is en niet DN) had ik niet direct zien aankomen. Denk dat Swifty wou fake claimen dat ze iemand zijn rol afnam die geen wolf was, kiest ze er toch net random Lan uit die de andere wolf is
Dit toeval denk ik @Swifty?
Je had het wel bijna serieus voor jezelf verpest Lan, ik heb nogal men best mogen doen met dat looier-verhaal