Auteur Topic: Welkom Atropatene!  (gelezen 942 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Atropatene!
« Gepost op: 11-11-2018, 12:44:38 »
Atropatene van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Het huidige seizoen Expeditie Robinson nadert zo langzamerhand de eindfase. Er komt steeds meer gekonkel op het eiland. Zouden er nog meer opgevers komen of is dat nu klaar? Praat gezellig mee over deze serie!
Ook in Vlaanderen wordt een Expeditie Robinson-seizoen uitgezonden. Meepraten over wat er in die editie gebeurt kan in dit topic.


Afgelopen week zijn de deelnemers van het nieuwe seizoen van Wie Is... De Mol bekend gemaakt. Wat vind jij van de groep? Wie zal de Mol zijn? Er wordt nu al volop gespeculeerd. Schrijf mee in dit topic.

Ook De Mol in Vlaanderen wordt door ons gevolgd. Wil je het afgelopen seizoen nog eens nalezen? Kijk dan op ons De Mol op VIER-board.

Iedere maandag kun je genieten van Kroongetuige. Praat mee op dit board over wie volgens jou de kroongetuige is.

Over andere realityprogramma's zoals Boer Zoekt Vrouw wordt ook geschreven. Neem gerust eens een kijkje op dat board.
In de Relaxhoek vind je het hele jaar door nieuwe posts. En op ons speciale Forumspellen-board kun je meespelen met diverse spellen. Geef je nu op voor de sportquiz bij de RN Game Night! ::hyper::

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Atropatene

  • Forumlid
Re: Welkom Atropatene!
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2018, 08:40:53 »
Bedankt! En hallo iedereen. Ik ben Atropatene, 33 jaar, woon in het zuiden van het land en van alle series die hier besproken worden kijk ik eigenlijk alleen Expeditie Robinson. Die heb ik eigenlijk ook vorig seizoen pas ontdekt, toen ik met zwangerschapsverlof was.

Ik was wel al bekend met de Amerikaanse variant, en had nooit gedacht dat de Nederlandse versie leuker zou zijn! Maar toch is het zo.

Iedere week zoek ik een momentje om de aflevering te kunnen kijken. Meestal zul je mij van donderdagavond tot de dag dat ik heb kunnen kijken dus niet op het forum zien  ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Atropatene!
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2018, 09:43:11 »
Welkom op dit forum, Atropatene, en veel plezier nog met de rest van het seizoen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom Atropatene!
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2018, 21:26:22 »
Welkom!! Leuk dat er bij bent! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Welkom Atropatene!
« Reactie #4 Gepost op: 13-11-2018, 23:12:21 »
Welkom! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Welkom Atropatene!
« Reactie #5 Gepost op: 14-11-2018, 20:06:55 »
welkom ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)