Auteur Topic: De Buit  (gelezen 6879 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: De Buit
« Reactie #40 Gepost op: 29-01-2019, 12:28:13 »
Nah, die zoon die kletst veel en veel te makkelijk. Iets te zelfverzekerd en te arrogant.

Dit met de plant samen doen is niet slim. Heb je meteen een dubbele link.

Staat in de regels dat ze de buit samen moeten verplaatsen.

dit maakt het extra leuk.

Paul & Vincent doen het echt leuk samen. Nog niet heel dom bezig geweest.

toen de verdachte Bartje met de USB stick bij hun thuis kwam en die ook in een PC stak dacht ik toch echt: "jullie zijn nat!"
« Laatst bewerkt op: 29-01-2019, 18:44:51 door Daisy, Reden: Dubbelpost samengevoegd »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Buit
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2019, 17:51:17 »
maar het was zijn eigen usb stick. die had hij niet van de politie gehad toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #42 Gepost op: 29-01-2019, 18:52:54 »
Het leek mij wel al te opvallend om rechtstreeks vanuit het dorpshuis naar het huis van een dader te gaan, niet zo handig zeg maar.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: De Buit
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2019, 09:27:23 »
maar het was zijn eigen usb stick. die had hij niet van de politie gehad toch ?

Kan ook, maar ik begreep het dat hij een stick had gehad voor op de website van het politieteam. Sowieso een stomme keuze om gelijk langs de daders te gaan uiteraard.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Buit
« Reactie #44 Gepost op: 3-02-2019, 18:11:26 »
als hij de stick gehad heeft is het inderdaad heeeeeeeel dom
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #45 Gepost op: 4-02-2019, 21:06:39 »
Man man man wat een amateurs  ::)

- Marieke, gooit haar vest in de sloot. Vervolgens betrekt ze haar partner in crime in haar affaire-leugen wanneer ze wordt aangehouden. Natuurlijk gaan ze ze dan tegen elkaar uitspelen. Gelukkig voor haar doet die Nienke het wel goed met dat alibi.

- Judith, die bekend meteen. Terwijl er nog nauwelijks gepusht en bewijs is.

- Bartje is dus ook gespot in Boxtel. Kwestie van tijd voordat paps en zoon er ook aan gaan.

- De restauranthoudster is op haar eigen camerabeelden gezien. Die kok staat vol op beeld in Boxtel.

De enige twee kansrijke individuen zijn die van de brandweer  ::jaja::
Telefoons meenemen die dag naar Boxtel is natuurlijk ook dom, laat die gewoon thuisliggen
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Buit
« Reactie #46 Gepost op: 4-02-2019, 21:08:04 »
Judith als je niet bekend ben je niet voor het avondeten thuis.
Nee, als je toegeeft kom je helemaal niet meer thuis, slimpie
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #47 Gepost op: 4-02-2019, 21:09:37 »
Man man man wat een amateurs  ::)


De enige twee kansrijke individuen zijn die van de brandweer  ::jaja::


Als de rest lang genoeg rekt, denk ik dat ze er idd mee wegkomen.  ::jaja::
De rest = kansloos.

Een groeps app .... hoe dom kan je zijn. ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #48 Gepost op: 4-02-2019, 21:20:10 »
Ongelooflijk dat ze zoveel dingen totaal niet doordacht hebben. Alsof ze helemaal geen tijd hebben gehad om zich voor te bereiden. Een groepsapp. We appen wel, maar we bellen niet, laten alleen even overgaan. Ja want dat is niet te traceren ::)
Ik vond Mariekes verhaal best goed bedacht, over Mike. Maar dan moet ze niet direct daarna vertellen dat Judith mee was en dat ze alleen met Judith heeft gewandeld :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Buit
« Reactie #49 Gepost op: 4-02-2019, 21:31:39 »
Ik vond Mariekes verhaal best goed bedacht, over Mike. Maar dan moet ze niet direct daarna vertellen dat Judith mee was en dat ze alleen met Judith heeft gewandeld :P

Ye, vond ik, aanvankelijk, wel een goed verhaal.
Maar dat had ze wel moeten voorbereiden met Mike, ennn Judith inderdaad niet bij moeten betrekken.

Mr & Mrs Restaurant hebben alleen een kans als de beelden niet worden gekraakt - maar ze zijn zooooo verdacht. En er is nog tijd genoeg om naar ze te graven.

Rampen Bartje is het haasje, en daardoor vrijwel zeker ook vader & zoon.

Daar hebben Mr & Mrs Brandweerwagen naartoe gebeld, en zo komen zij op de radar. Misschien gaan ze daar niet genoeg vinden, heel misschien, dus die geef ik nog een kansje.
Maar de rest is waarschijnlijk hartstikke dood.


Vond de bekentenis van Judith wel interessant. Ze had zich vast voorgenomen om met een goed alibi-verhaal te komen en zich er anders uit te liegen, zoals vast ook echte criminelen zich voornemen, maar brak toch vrij eenvoudig.
Ben daardoor benieuwd of we achteraf nog duiding krijgen, in hoeverre criminelen (in ieder geval de niet-beroeps) in werkelijkheid eveneens snel breken - op een punt dat een buitenstaander denkt van 'dude, je moet duidelijk vaker weerwolven'.




edit: En die mannen ::rofl:: Vrouwen worden ondervraagd, duurt lang.. uhmm.. bierrrr ::proostbier:: ::proostbier:: ::proostbier::
« Laatst bewerkt op: 4-02-2019, 21:35:36 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #50 Gepost op: 4-02-2019, 21:35:05 »
Dat slikken van de kok, tijdens het bekijken van de beelden ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #51 Gepost op: 4-02-2019, 22:46:04 »
Ja die kan echt niet liegen
You'll never walk alone

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: De Buit
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2019, 00:44:13 »
Man man man wat een amateurs  ::)

- Marieke, gooit haar vest in de sloot. Vervolgens betrekt ze haar partner in crime in haar affaire-leugen wanneer ze wordt aangehouden. Natuurlijk gaan ze ze dan tegen elkaar uitspelen. Gelukkig voor haar doet die Nienke het wel goed met dat alibi.


toen de recherche dacht slim te zijn om de vriendinnen elkaar tegen te laten komen.  had Marieke gelijk tegen Judith moeten zeggen dat ze niet hoefde te zwijgen over haar affaire en dat ze gewoon kon zeggen dat ze samen in Boxtel waren.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Buit
« Reactie #53 Gepost op: 11-02-2019, 21:07:52 »
Ze gaan allemaal nat! Ook die Koen en Wendy via die scooter  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #54 Gepost op: 11-02-2019, 21:28:05 »
Duurde wel lang voor die krullebol brak. Ze hield het knap vol maar als je vriendinnen zo open zijn geweest...


Ik denk dat er wel een winnaar is, net als bij Hunted. Ik weet alleen nog niet goed wie.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: De Buit
« Reactie #55 Gepost op: 11-02-2019, 21:33:56 »
Duurde wel lang voor die krullebol brak. Ze hield het knap vol maar als je vriendinnen zo open zijn geweest...
Met zulke vriendinnen, heb je geen vijanden meer nodig ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Buit
« Reactie #56 Gepost op: 12-02-2019, 09:37:23 »
Vraag me af of het verboden is om door te vragen naar andere bendeleden (los van de eigen partner-in-crime en handlangers) - denk het wel.
Dat is natuurlijk bijzonder logisch om te doen vanuit politieoogpunt, maar doen ze niet.
Zou het programma natuurlijk wel ruïneren als de eerste die breekt meteen de rest erbij kan lappen.


Wellicht door de montage, maar de recherche lijkt wel voortdurend de juiste conclusies te trekken.
Maar goed, sommige bendeleden doen dan ook weer zo raar en verdacht dat dat niet geheel onlogisch is ::) ::rofl::
Ben echter wel benieuwd dat als ze bij een ongerelateerd persoon waren uitgekomen mbt de wielerclub, of dat dan ook zo duidelijk in beeld was gekomen. Hoewel je dan wellicht met privacy zit.



Sidenote, maar dat fouteaanwijzing-plan van Koen en Whatsherface is echt het slechtste plan ooit. Sowieso hebben ze mazzel dat er, vooralsnog, niet meer camerabeelden zijn - maar om op klaarlichte dag zo over straat te gaan fietsen. Allemaal mensen gaan dat gezien hebben, vermoedelijk is de verdere fietstocht nog te achterhalen via andere camerabeelden..

I've-got-no-chill-Henk zat trouwens wel goed met z'n intuïtie over de school ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Buit
« Reactie #57 Gepost op: 12-02-2019, 13:17:56 »
Meesters toch, het hele werkwoord is bekennen  :-X   ::sorry:: moest even. Ja, ik had juf moeten worden  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Buit
« Reactie #58 Gepost op: 13-02-2019, 12:42:10 »
Ik denk dat er wel een winnaar is, net als bij Hunted. Ik weet alleen nog niet goed wie.
Ik denk dat het zo wel geënsceneerd gaat worden, zodat er toch iemand wint. Blijft een reality programma natuurlijk.

Net zoals: geloven we dat de friettentuitbaatster een hele nacht in dat hokje gezeten heeft?  ???

Verder blijf ik het wel entertainend vinden.  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Buit
« Reactie #59 Gepost op: 13-02-2019, 20:12:48 »
Ik denk dat het zo wel geënsceneerd gaat worden, zodat er toch iemand wint. Blijft een reality programma natuurlijk.
Dat is zo tot heden bij Hunted, dus dat zal hier vast ook wel gebeuren...
Ich bin ein Bärliner!