Auteur Topic: [week 4] Temptation Island  (gelezen 13889 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[week 4] Temptation Island
« Gepost op: 25-01-2019, 00:03:53 »
.

Bovenstaande is een parodie op Temptation Island, maar jullie gaan het echte Temptation Island spelen!



Vorige week hebben jullie de liefde van je leven gevonden. Deze week testen we hoe sterk jullie relatie is.

Er komen hier een aantal opdrachten. Geen enkele is op tijd (nouja er hangt wel een deadline aan, maar het zijn er geen waarbij je op dát moment online moet zijn).
De opdrachten worden door jullie INDIVIDUEEL gespeeld. Jullie zijn dan wel een koppel, maar jullie worden gesplits en zitten elk op een ander eiland. Dat betekent dat jullie dus NIET mogen samenwerken! Als ik merk dat er toch samengewerkt is, krijgen jullie meteen 100 minpunten.

Met de opdrachten vallen dus punten te verdienen die symbool staan voor de standvastigheid van jullie relatie. Het koppel dat op het einde van deze aflevering de minste punten heeft, is vreemd gegaan met de verleiders/verleidsters op hun eiland en verbreekt hun relatie, kortom: het koppel met de minste punten ligt uit het spel!

Maar pas op, want Temptation Island zou Temptation Island niet zijn als er niet af en toe een verleiding wordt gepost. In de loop van de week zal ik hier verleidingen posten in de vorm van voordelen voor het spel in de volgende week. Als je voor zo'n voordeel gaat, kost dat punten voor je relatie. Dus wees voorzichtig met het grijpen naar die verleiding. Het zou je voor de volgende aflevering groot voordeel op kunnen leveren, maar omdat je relatiepunten dan naar beneden gaan, lig je er misschien wel uit aan het einde van deze aflevering. De keuze is volledig aan jullie!

De opdrachten zijn redelijk simpel. Het zijn er drie:
- Jullie moeten een quiz invullen. Hierbij mag NIET opgezocht worden naar antwoorden!
- Jullie moeten foto's van bekende en minder bekende mensen aan elkaar linken om juiste koppels te vormen.
- Jullie gaan Love Letter spelen in 4 groepjes van 3.

Meer info volgt later nog.

Voor de zekerheid post ik nog even de koppels. Aangezien Nieky en Lan's ideale match eruit werd gestemd, vormen Nieky & Lan bij deze een koppel.

Dus we hebben:
Lucy & TimvDons
Starlight & Mollenvanger
Swifty & Wouterv
Lan & Nieky
putyourHANSup & D*N
FrankLapidus & Bjorrn
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 11:32:48 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2019, 17:05:34 »

Hierbij alvast jullie eerste opdracht. Dit zijn bekende, of misschien sommige minder bekende, mensen die net als jullie verliefd en fijn samen in een relatie zitten. Ik heb ze echter Temptation Island gewijs uit elkaar gerukt!  >:D

Aan jullie om ze weer samen te voegen.

Regels:
- NIET samenwerken, dit is een individuele opdracht
- NIET opzoeken op internet of waar dan ook.
- pm mij een lijst met welke getallen je aan elkaar linkt


Elk juiste koppel levert een punt op. Als jij en jouw partner op het andere eiland dus alle 25 koppels juist hebben, hebben jullie al 50 relatiepunten.

Deadline: Donderdagavond 19u




Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2019, 17:19:28 »
En dit is de volgende mini-opdracht. Jullie moeten een quiz maken over verleidingen, vreemd gaan en Temptation Island. Zelfde regels:

Regels:
- NIET samenwerken, dit is een individuele opdracht. Dus ook geen antwoorden doorsturen naar elkaar!
- NIET opzoeken op internet of waar dan ook.


Elke juist beantwoorde vraag levert relatiepunten op.

Deadline: Donderdagavond 19u

LET OP! Je moet je registreren voor de quiz door je naam in te vullen. Vul hier je nickname in, zodat ik nadien kan zien welke antwoorden je hebt gegeven. Mail adres invullen hoeft niet.

LET NOG MEER OP! Je hebt slechts 10 minuten om deze quiz te maken! Het zijn maar 10 vragen, dus moet te doen zijn.

Je kan de test hier vinden.
Kijkers mogen ook gerust proberen, maar gelieve dan niet voor de grap een nickname van één van de kandidaten te gebruiken, maar gewoon je eigen nickname. ;)

(met dank aan Lucy om me te introduceren tot deze site in Tweestrijd :) )

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2019, 20:23:08 »
En als derde mini-opdracht gaan jullie dus Love Letter spelen. Dit gebeurt in vier groepjes van drie.

Dit zijn de vier groepjes:
1. Starlight, Swifty, Lucy
2. putyourHANSup, Lan, Mollenvanger
3. Timvdons, Frank, Nieky
4. wouterv, Bjorrn, D*N

Ik ga aparte topics starten voor die groepjes, anders wordt het hier één grote verschrikkelijke chaos.
In die topics zal ik als eerste post ook telkens de regels posten, zodat jullie ze snel terug kunnen vinden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2019, 20:43:59 »
Ik ga nu de kaarten sturen naar iedereen. Ik doe m'n best om zo snel mogelijk nieuwe te sturen wanneer je de vorige getrokken hebt!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2019, 21:02:37 »
Oooooh whahahaha ik dacht dat we Love Letters van Linda de Mol gingen spelen  ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2019, 21:05:19 »
Oooooh whahahaha ik dacht dat we Love Letters van Linda de Mol gingen spelen  ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::
Nee joh dat is voor trouwen, Tempatation Island zorgt alleen voor scheidingen ;D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2019, 21:07:20 »
Nee joh dat is voor trouwen, Tempatation Island zorgt alleen voor scheidingen ;D

True  ::rofl::

En Temptation Island is wel een van mijn lievelingsprogramma's dus ik vind dit helemaal leuk allemaal  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2019, 21:20:30 »
Misschien al leuk om de eerste verleiding in het spel te gooien. een lekkere, sappige... appel.

Als je deze appel kiest, verlies je 2 relatiepunten.

Maar volgende week wordt weer een spel met wegstem element op het einde. Dus misschien wil je deze appel wel hebben. Met een appel mag jij één speler aanduiden. Eén stem die op de door jou uitgekozen persoon werd uitgebracht, wordt teniet gedaan.

Als jij deze appel wil hebben, stuur me een pm. Maar let op, je verliest er wel relatiepunten mee en zet zo dus mogelijk je relatie op het spel! Als je er aan het einde van deze week uit ligt, verdwijnt je voordeel uiteraard samen met jou.

Er zijn genoeg appelen voor iedereen. Je hoeft dus niet snel als eerste te zijn. Neem je tijd. Laat het vóór donderdagavond 18u weten door mij een pm te sturen dat je de appel wil hebben.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2019, 21:21:36 »
Mmmm die hunk die kijkt wel lekker zeg...
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2019, 21:22:02 »
En Temptation Island is wel een van mijn lievelingsprogramma's dus ik vind dit helemaal leuk allemaal  ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2019, 21:24:00 »
Mmmm die hunk die kijkt wel lekker zeg...
Heb lang geresearched voor bruikbare foto'tjes.  ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2019, 21:27:20 »
Ja deze ziet er verleidelijker uit dan de meeste types die daadwerkelijk meedoen ;D

Maar volgende week wordt weer een spel met wegstem element op het einde.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2019, 23:11:50 »
Ik weet niet of we al mogen beginnen. Maar ik ben net klaar met werken en kijk er liever morgenochtend naar.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #14 Gepost op: 28-01-2019, 07:58:33 »
Je mag beginnen wanneer je wil. (weet niet of je het over de quiz, de koppels of Love Letter hebt, maar je mag met alles beginnen :) )

Overigens: om Love Letter sneller te laten gaan, voel jullie vrij om mij een bericht op whatsapp te sturen als je op een nieuwe kaart wacht! Ik heb de lijst op zak zitten dus kan altijd een nieuwe kaart geven. Behalve 's nachts als ik slaap :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #15 Gepost op: 28-01-2019, 19:00:26 »
TEMPTATION!!

Deze verleidelijke barman en -vrouw staan klaar om een heerlijke cocktail in te schenken. Deze cocktail mag jij in de volgende week aan een medespeler naar keuze geven.
Er zit wel veel alcohol in, dus je kijkt er een beetje dubbel van. De persoon aan wie jij volgende week de cocktail geeft, mag één van z'n stemmen (jaja, misschien mogen jullie meerdere stemmen uitbrengen volgende week) dubbel laten tellen!!

Deze cocktail kost 2 relatiepunten!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #16 Gepost op: 28-01-2019, 19:04:39 »
Ook hier zijn er overigens genoeg cocktails voor iedereen, tot donderdag 18u!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #17 Gepost op: 28-01-2019, 19:28:15 »
Wie heeft de quiz als flut flaps gemaakt?  ???

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #18 Gepost op: 28-01-2019, 19:35:23 »
Liever de barvrouw dan de barman vandaag ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #19 Gepost op: 28-01-2019, 19:54:24 »
Maar hij heeft nog zo'n leuk poesje!