Auteur Topic: [week 4] Temptation Island  (gelezen 15127 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #140 Gepost op: 31-01-2019, 21:03:15 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Dankjewel Frank ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #141 Gepost op: 31-01-2019, 21:03:29 »
Man, met zulke ontknopingen moet ik vaker tv kijken! ::bravo::

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #142 Gepost op: 31-01-2019, 21:04:26 »
Bjorrn Frank  ::hug:: ::hug::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2019, 21:07:32 door MollenvangR-Art »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #143 Gepost op: 31-01-2019, 21:05:50 »
 ::oink::

Jammer Bjorrn en FrankL! :( ::hug::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #144 Gepost op: 31-01-2019, 21:06:30 »
 ::hug:: Bjorrn en Frank
klaar voor de strijd

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #145 Gepost op: 31-01-2019, 21:06:49 »
Heel zuur Bjorrn en Frank  ::hug:: Ik denk dat jullie in het spel gemist zullen worden.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #146 Gepost op: 31-01-2019, 21:10:29 »
Ik dacht dat jouw vader Michael Caine was, Robbie  :)

En, hoe had flut flaps de quiz gemaakt, want ik heb geen idee meer wat ik als antwoorden had   ;D

Oh ja de score van de kijkers!

Daisy : 3 op 10
de_witte : 3 op 10
Gupp: 3 op 10
molduck : 3 op 10
Molcrazy : 5 op 10
Fabiann: 6 op 10
flut flaps: 6 op 10
HDD: 6 op 10

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #147 Gepost op: 31-01-2019, 21:11:44 »
Goed gedaan hoor flutflaps! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #148 Gepost op: 31-01-2019, 21:16:00 »
 ::oink:: ::bravo:: ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #149 Gepost op: 31-01-2019, 21:16:54 »
;D

Tja, ik zou Frank niet zijn als ik er niet uit zou gaan op een spectaculaire wijze ;)

Toen ik deze (deels impulsieve) keuze maakte, had ik al wel verwacht dat er een grote kans zou zijn dat ik er uit zou liggen. Toch wilde ik de kans op de dreamdate niet laten liggen, dus ik heb er vrede mee en echt geen spijt van deze keuze.

Ik maakte de keuze, omdat als ik deze week wel overleefde ik er óf volgende week óf de week erna er toch wel uit zou liggen, dat weten we allemaal en zeker het 'paarse team'..., voor zover dat nog zo genoemd kan worden ;), dus ging ik er liever uit met een knal & deels mijn eigen keuze, dan weggestemd te worden door ongeveer iedere speler in het spel.

Enerzijds jammer dat ik er uit lig, want ik ben al na 1 week verliefd geworden op dit spel (door TWD), anderzijds is het fijn dat ik nu niet meer verplicht online hoef te zijn & ik even de tijd kan nemen om alles in mijn privé leven (wat op dit moment nogal op z'n kop staat, sinds de start van dit spel (kwam lekker goed uit... ::ohno::)) op een rijtje te zetten.

Bjorn is hier ook de dupe van, en dat spijt me zeer ::hug:: maar het is het spel en dan had je maar meer dan 6 (?!) punten moeten verdienen  :P

Nogmaals, jammer want het was fantastisch, en het was niet de bedoeling om er uit te vliegen, maar het komt wel goed uit op dit moment. Het is goed zo.

Frank
Frankje Lapi

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #150 Gepost op: 31-01-2019, 21:17:14 »
Ik dacht dat jouw vader Michael Caine was, Robbie  :)

En, hoe had flut flaps de quiz gemaakt, want ik heb geen idee meer wat ik als antwoorden had   ;D

Oh ja de score van de kijkers!

(...)
flut flaps: 6 op 10
HDD: 6 op 10


Nice job flut flaps!
Ik had vooraf ook totaal geen vertrouwen in mijn kansen voor deze quiz (had ook als naam iets als "hdd gaat alles fout doen" gekozen), maar hebben we toch mooi, met Fabiann, de gedeeld beste score van de kijkers ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #151 Gepost op: 31-01-2019, 21:37:16 »
;D

Tja, ik zou Frank niet zijn als ik er niet uit zou gaan op een spectaculaire wijze ;)

Toen ik deze (deels impulsieve) keuze maakte, had ik al wel verwacht dat er een grote kans zou zijn dat ik er uit zou liggen. Toch wilde ik de kans op de dreamdate niet laten liggen, dus ik heb er vrede mee en echt geen spijt van deze keuze.

Ik maakte de keuze, omdat als ik deze week wel overleefde ik er óf volgende week óf de week erna er toch wel uit zou liggen, dat weten we allemaal en zeker het 'paarse team'..., voor zover dat nog zo genoemd kan worden ;), dus ging ik er liever uit met een knal & deels mijn eigen keuze, dan weggestemd te worden door ongeveer iedere speler in het spel.

Enerzijds jammer dat ik er uit lig, want ik ben al na 1 week verliefd geworden op dit spel (door TWD), anderzijds is het fijn dat ik nu niet meer verplicht online hoef te zijn & ik even de tijd kan nemen om alles in mijn privé leven (wat op dit moment nogal op z'n kop staat, sinds de start van dit spel (kwam lekker goed uit... ::ohno::)) op een rijtje te zetten.

Bjorn is hier ook de dupe van, en dat spijt me zeer ::hug:: maar het is het spel en dan had je maar meer dan 6 (?!) punten moeten verdienen  :P

Nogmaals, jammer want het was fantastisch, en het was niet de bedoeling om er uit te vliegen, maar het komt wel goed uit op dit moment. Het is goed zo.

Frank

Frank hartstikke bedankt. Ik vond t een leuk forumspel waarbij ik graag verder had willen komen. Die excuses hoef ik niet, het spijt je helemaal niks. Ik ben echt niet blij met je kerel
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #152 Gepost op: 31-01-2019, 21:44:10 »
Frank hartstikke bedankt. Ik vond t een leuk forumspel waarbij ik graag verder had willen komen. Die excuses hoef ik niet, het spijt je helemaal niks. Ik ben echt niet blij met je kerel

Jammer dat je het zo ervaart, maar het spijt me wel echt en de excuses zijn oprecht. Ik vind het echt wel lullig voor je maar het is, zoals je zelf al zegt, een spel.
Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #153 Gepost op: 31-01-2019, 21:45:43 »
Jammer dat je het zo ervaart, maar het spijt me wel echt en de excuses zijn oprecht. Ik vind het echt wel lullig voor je maar het is, zoals je zelf al zegt, een spel.

Ik vind t sowieso een hele rare impulsieve move om voor die dreamdate te gaan ook
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #154 Gepost op: 31-01-2019, 21:47:05 »
Ik vind t sowieso een hele rare impulsieve move om voor die dreamdate te gaan ook

Je weet zelf ook wel dat jij sowieso wel veilig zat de komende weken en ik niet  ;) dus zo gek is het niet
Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #155 Gepost op: 31-01-2019, 21:49:58 »
Je weet zelf ook wel dat jij sowieso wel veilig zat de komende weken en ik niet  ;) dus zo gek is het niet

Ik had je 50 euro gegeven als die dreamdate pakken niet resulteerde in een eliminatie voor ons. Da's gewoon echt logisch. Ik heb ook niet gekozen voor jou als partner heh.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #156 Gepost op: 31-01-2019, 21:50:29 »
Maar ik ben al redelijk aangeschoten dus ik hou erover op. Thanks Robbie ik vond t leuk om mee te doen!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #157 Gepost op: 31-01-2019, 21:53:27 »
Ja, heel erg bedankt Robbie.  ::bravo::
Frankje Lapi

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #158 Gepost op: 31-01-2019, 21:54:03 »
 ::hug:: voor allebei

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [week 4] Temptation Island
« Reactie #159 Gepost op: 31-01-2019, 22:04:35 »
@Robbie
Ik heb de quiz niet serieus ingevuld. Ik heb alleen voor je getest of de quiz werkte - ja dus.  ;D
(Niet dat ik m anders veel beter gemaakt zou hebben hoor  ::schaam:: )