Auteur Topic: [De Mol] Off-topic huiskamer  (gelezen 30262 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #100 Gepost op: 9-04-2019, 18:20:18 »
Het is al een top week Belgian Mol.
Vive le velo
De kleedkamer
Extra time koers
En ik ben zó blij dat Belgie wél koersen uitzend  ::bravo::

De mol is blijkbaar niet het enige wat je kijkt op de Belgische tv :). Zondag weer feest want Parijs-Roubaix wordt weer integraal uitgezonden op de vrt.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #101 Gepost op: 9-04-2019, 18:33:43 »
Misschien was dit uiteindelijk toch niet het beste idee..  ::rofl:: Al denk ik dat ik alle drie de tentamens wel gehaald kan hebben, ach ja, veel zal het ook wel niet uit hebben gemaakt dat ik na het kijken van de aflevering nauwelijks nog geleerd heb.  :P

Yay, ik weet in ieder geval al door zelf mijn antwoorden na te kijken (van een tentamen dat alleen bestond uit meerkeuzevragen) dat ik in ieder geval een tentamen van vandaag heb gehaald.  ::boogie::
Daar ben ik wel heel blij mee, want ik had vandaag dus 2 tentamens en de herkansingen van die tentamens vallen ook weer op dezelfde dag, en 2 tentamens op een dag maken is best zwaar. Nu maar hopen dat ik de rest ook heb gehaald. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #102 Gepost op: 9-04-2019, 18:34:40 »
Top. ::ok::

Ik heb een bureaulampje gekocht dat Kaat blijkt te heten. Zal ik nu het licht gaan zien dat zij de Mol is? ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 9-04-2019, 20:35:29 door Heinz »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #103 Gepost op: 9-04-2019, 21:57:29 »
Ik heb een bureaulampje gekocht dat Kaat blijkt te heten. Zal ik nu het licht gaan zien dat zij de Mol is? ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Misschien heb ik ook zo'n lamp nodig.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #104 Gepost op: 11-04-2019, 20:37:45 »
De mol is blijkbaar niet het enige wat je kijkt op de Belgische tv :). Zondag weer feest want Parijs-Roubaix wordt weer integraal uitgezonden op de vrt.

Duurt zó lang voor het zondag is.... zucht....

Ik kijk meer Belgie dan Nederland  ::jaja::

Bdw: bij homo universalis (iedereen beroemd) van dinsdag was de achtergrond muziek van Wie is de Mol  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #105 Gepost op: 13-04-2019, 14:10:03 »


Tickets voor de finale (waarbij Gilles en de kandidaten aanwezig zullen zijn) in Kinepolis Antwerpen zijn nu te bestellen: https://kinepolis.be/nl/events/special-event-de-mol-finale-2019  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 13-04-2019, 14:22:28 door Heinz »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #106 Gepost op: 13-04-2019, 14:28:40 »
Tof dat ze het nog steeds in Kinepolis te Antwerpen houden.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #107 Gepost op: 13-04-2019, 14:57:39 »
Inderdaad. Ook makkelijk bereikbaar voor ons Nederlanders. Al ben ik er de afgelopen twee keer buiten ons groepje geen Nederlanders tegengekomen.

Ik kijk er weer erg naar uit; de sfeer is altijd heel prettig en het is heel mooi om de finale in de bioscoop en samen met de presentator en de kandidaten te beleven. En de week erna nog gewoon de uitstekende laatste aflevering op tv. ::ok::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #108 Gepost op: 13-04-2019, 15:49:27 »
Ik ga dit jaar ook proberen om er bij te zijn. Al wordt de terugweg wat lastig met het OV, vrees ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #109 Gepost op: 13-04-2019, 22:21:54 »
Vanuit Barendrecht heb ik twee plekken beschikbaar in m'n auto, wie o wie wil er meerijden?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #110 Gepost op: 13-04-2019, 23:31:35 »
Vanuit Barendrecht heb ik twee plekken beschikbaar in m'n auto, wie o wie wil er meerijden?

Enig idee hoe laat je van plan bent te vertrekken? Het is een klein uurtje rijden vanuit Barendrecht volgens Google maps. Ik zou rond 18u15 op station Barendrecht kunnen staan en vanaf daar instappen als dat een optie voor je is.

Laat maar weten in PB ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #111 Gepost op: 14-04-2019, 16:47:31 »
Enig idee hoe laat je van plan bent te vertrekken? Het is een klein uurtje rijden vanuit Barendrecht volgens Google maps. Ik zou rond 18u15 op station Barendrecht kunnen staan en vanaf daar instappen als dat een optie voor je is.

Laat maar weten in PB ::ok::

Ik heb je een PB gestuurd!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #112 Gepost op: 26-04-2019, 14:20:55 »
Heel gedoetje met molglazen van Rodenbach. (Reclamestunt.)



Als ik in Antwerpen ben duik ik toch even de supermarkt in om te kijken of ze nog van die glazen hebben. :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #113 Gepost op: 28-04-2019, 00:45:58 »
Toevallig mensen in de buurt van Wageningen die op 5 mei met de auto richting Antwerpen gaan en nog een plekje vrij hebben?  ???
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #114 Gepost op: 28-04-2019, 09:10:36 »
Toevallig wel! vveerraak en ik vertrekken uit Ede met een gehuurd autootje, maar wel al rond 11 uur 's ochtends omdat we er een dagje Antwerpen van maken. We zetten dan de auto bij Kinepolis en gaan met het OV de stad in. Stuur maar een pb als je interesse hebt om mee te rijden. Mogelijk rijdt Pac ook mee. (@Pac: bevestig je dat nog even?)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #115 Gepost op: 28-04-2019, 10:44:26 »
Toevallig wel! vveerraak en ik vertrekken uit Ede met een gehuurd autootje, maar wel al rond 11 uur 's ochtends omdat we er een dagje Antwerpen van maken. We zetten dan de auto bij Kinepolis en gaan met het OV de stad in. Stuur maar een pb als je interesse hebt om mee te rijden. Mogelijk rijdt Pac ook mee. (@Pac: bevestig je dat nog even?)
Bij dezen :D Boel Wagenezen blijkbaar met een Molhart ::bravo::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #116 Gepost op: 28-04-2019, 11:02:31 »
Top! ::ok::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #117 Gepost op: 28-04-2019, 16:08:15 »
Ik zat er gisteren helemaal klaar voor, had me de hele dag verheugd.

Alsmaar refreshen op vier.be of de aflevering er al op stond. Het werd steeds later. Hier gekeken, maar er was geen activiteit van betekenis.

Toen pas drong het door: ik was een dag te vroeg  :-X
Ma how, zeg!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #118 Gepost op: 28-04-2019, 18:49:43 »
Haha, mooi compliment voor de makers. We kunnen echt niet wachten en slaan het liefst de hele zaterdag over. ;D ::boogie:: ::hyper::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Off-topic huiskamer
« Reactie #119 Gepost op: 30-04-2019, 11:19:36 »
Ticket voor zondag in de zaal van Elisabet is net toegekomen  ::bravo::

Al denk ik niet dat ze het is  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 30-04-2019, 11:42:43 door Convans »