Auteur Topic: [kandidaat] Liesbeth  (gelezen 2540 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
[kandidaat] Liesbeth
« Gepost op: 3-03-2019, 16:17:40 »
Liesbeth is 41 jaar, komt uit Oostakker en is hr consulente.
Ze doet alles op gevoel, is dit een handige eigenschap als mol? Of als goede kandidate?
You'll never walk alone

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2019, 23:46:01 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2019, 00:33:57 »
Alles op gevoel klinkt als Evi. Maar twijfel hierover. Kan weleens berekend blijken.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2019, 08:03:44 »
Mijn gevoel is dat Liesbeth een ideale bliksemafleider voor de Mol is. Ze is verdacht zonder er iets voor te hoeven doen. ;D

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2019, 09:03:10 »
Ze is mijn schot-voor-de-boeg-Mol. Achter haar spontane voorkomen zou best wel eens eens een persoonlijkheid kunnen schuilen die heel goed geheimen kan bewaren.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2019, 00:02:30 »
Eens, Tunnelgraver.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2019, 00:17:51 »
Mijn gevoel is dat Liesbeth een ideale bliksemafleider voor de Mol is. Ze is verdacht zonder er iets voor te hoeven doen. ;D

Ze doet me denken aan Liesbeth uit seizoen 12 van WIDM ;)
Niet alleen de naam, maar ook het nepmollerige gedrag :P

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2019, 08:49:18 »
Heeft al het één en ander meegemaakt zo te zien. (interview Dag Allemaal)
4 jaar geleden stierf haar echtgenoot op jonge leeftijd aan kanker.
Sindsdien voedt ze de 2 kinderen op haar eentje op.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #8 Gepost op: 13-03-2019, 16:13:05 »
Omdat zij het meest uitbundig reageerde op het molschap, lette ik extra op bij het schermpje. Bespeurde ik daar toch een lichte teleurstelling? (Of speelde ze dat....)
No Milk today???

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2019, 00:09:09 »
Heel jammer dat deze fijne kandidaat eruit ligt.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2019, 08:17:04 »
Zeker jammer. Knap dat ze durfde bungeespringen. Ze had vast voor nog meer verrassingen gezorgd als ze langer zou blijven, maar helaas. ::joehoe::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #11 Gepost op: 18-03-2019, 10:23:42 »
Erg jammer. Mooi mens!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2019, 11:29:22 »
Damn... m'n meest favoriete kandidaat er nu al uit.  ::niet-ok:: Jammer zeg.  :\'(

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #13 Gepost op: 18-03-2019, 11:40:47 »
Als ik dan al een nadeel van de verder zo sublieme Vlaamse Mol moet formuleren, dan is het dat de montage dikwijls duidelijk maakt wie de afvaller aan het eind van de aflevering zal zijn. Toen er vrij lang werd stilgestaan bij Liesbeths persoonlijke omstandigheden wist ik dat er een grote kans was dat zij voor de bijl ging. De voorgaande jaren ging het ook dikwijls zo.
Woosie down?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #14 Gepost op: 18-03-2019, 11:52:05 »
Als ik dan al een nadeel van de verder zo sublieme Vlaamse Mol moet formuleren, dan is het dat de montage dikwijls duidelijk maakt wie de afvaller aan het eind van de aflevering zal zijn. Toen er vrij lang werd stilgestaan bij Liesbeths persoonlijke omstandigheden wist ik dat er een grote kans was dat zij voor de bijl ging. De voorgaande jaren ging het ook dikwijls zo.
Is ook meestal zo dat ze van de afvaller geen dagboekfragmentje tonen waarin hij of zij een duidelijke verdenking uitspreekt.
Maar best dat ze dat eruit filteren want anders kunnen de kijkers snel aan het schrappen.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #15 Gepost op: 18-03-2019, 13:47:46 »
Als ik dan al een nadeel van de verder zo sublieme Vlaamse Mol moet formuleren, dan is het dat de montage dikwijls duidelijk maakt wie de afvaller aan het eind van de aflevering zal zijn. Toen er vrij lang werd stilgestaan bij Liesbeths persoonlijke omstandigheden wist ik dat er een grote kans was dat zij voor de bijl ging. De voorgaande jaren ging het ook dikwijls zo.

Ik weet dat niet zo zeer hoor. Ik vind de persoonlijke omstandigheden van Liesbeth namelijk vrij belangrijk om te tonen: het brengt het menselijke (niet-BN'er/BV'er) aspect in de Mol. Wanneer zou de productie deze baggage die ze meedraagt eigenlijk anders kunnen uitzenden? De natuuurlijke wijze waarop ze dat nu doen (met een gepsrek in de auto), kan dat niet meer in toekomstige afleveringen omdat iedereen dan wel al van haar verlies weet heeft genomen.

Heel jammer dat Liesbeth eruit moest. Ze leek me een leuk persoon  :(

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #16 Gepost op: 18-03-2019, 14:31:21 »
Super jammer :(, vond haar vooral over komen als een sympathiek iemand. Had haar zeker langer gegund ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #17 Gepost op: 18-03-2019, 15:47:44 »
Ik weet dat niet zo zeer hoor. Ik vind de persoonlijke omstandigheden van Liesbeth namelijk vrij belangrijk om te tonen: het brengt het menselijke (niet-BN'er/BV'er) aspect in de Mol. Wanneer zou de productie deze baggage die ze meedraagt eigenlijk anders kunnen uitzenden? De natuuurlijke wijze waarop ze dat nu doen (met een gepsrek in de auto), kan dat niet meer in toekomstige afleveringen omdat iedereen dan wel al van haar verlies weet heeft genomen.

Heel jammer dat Liesbeth eruit moest. Ze leek me een leuk persoon  :(

Of het nuttig/nodig/smaakvol was haar persoonlijke omstandigheden bij het programma te betrekken laat ik even in het midden. Het was m.i. alleen niet logisch dit al in de tweede aflevering te doen. Als Liesbeth er langer in had gezeten, zou dat volgens mij ook pas later getoond zijn. Het is speculatie, dat geef ik onmiddellijk toe, maar aan het eind van het programma zag ik mijn vermoeden bevestigd.
Woosie down?

Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #18 Gepost op: 18-03-2019, 15:53:11 »
Jammer, leuke kandidate  ::bravo::  ::joehoe::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Liesbeth
« Reactie #19 Gepost op: 18-03-2019, 20:07:31 »
Jammer zeg, ik had het Liesbeth heel erg gegund om te blijven. Een geweldige kandidaat ::bravo:: ::hug::