Auteur Topic: [POOL] De Mol VIER 2019  (gelezen 17914 keer)

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2019, 11:09:31 »
En daar ging een van me mollen ...

Oké maar als Kaat de mol is dan geef ik het op . Ze is te opvallend zo hebben meer mensen al de mol gewonnen . Toen Gilles zei hoeveel ze in de pot hadden op het strand zei ze persies iets . Alle iedereen was zo van wat zo weinig maar ik weet niet goed of het was van oh nee ze weinig nog maar of van oh nee ik ben niet goed bezig als mol .
Wie me ook heel fel opviel bij de vis opdracht was bas en Eva als me niet vergist . Bas klikte te snel op hun walkietalkie waardoor de andere groep niet kon antwoorden soms . En dan Eva je weet toch wel zeker hoe zo een ding werkt . En dan Axel denk ik die zei op het laatste van ik wist persies waar die vis in lag ja oke zeg het dan tot Eva dat niet weet snap ik wel zou het ook niet kunnen onthouden .
En dan de dans opdracht was dat een bewuste sabotage van Kaat ? Ze zei dat wel ik heb dat gezegd ja type het dan in .

Mijn niet mollen / twijfel gevallen zijn :
- Joeri
- Axel (twijfel )
- Kaat (twijfel )
-bas is ook twijfel

Mijn wel mollen ( onopvallend ,niet veel binnengebracht , teveel aanwijzingen )

- Bruno
- Elisabet

Oh ja nog een vraagje was het alleen bij mij of hing bij iedere café de mol op het laatste meer ?




Offline B&W

  • Forumlid
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #21 Gepost op: 1-04-2019, 12:13:46 »
Gelukkig heb ik de screenshots nog ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #22 Gepost op: 1-04-2019, 12:23:44 »
Keesdemol staat alweer bovenaan!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #23 Gepost op: 1-04-2019, 17:18:27 »
Oe top 10. Helaas Eva al de hele tijd als mol ingevuld. Die vlieger gaat niet meer op ben ik bang.


Maar 6 mensen hadden de pasvragen voor Eva goed  ???
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 17:43:42 door FS »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #24 Gepost op: 1-04-2019, 18:12:51 »
Die pasvragen was juist wat ik nog goed had ja. Veel punten verloren door exit Ingrid (1 keer mol) en Martijn (mijn verliezer).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #25 Gepost op: 1-04-2019, 18:30:16 »
Die pasvragen was juist wat ik nog goed had ja. Veel punten verloren door exit Ingrid (1 keer mol) en Martijn (mijn verliezer).

Nog zo mn best gedaan je te waarschuwen voor Ingrid  ::) :P

 ::hug::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2019, 20:08:03 »
Mja Martijn had ik als winnaar en/of verliezend finalist aangestipt. Ingrid continu als afvaller (voor vorige week) maar ditmaal niet. Terwijl bij andere pools ik wel punten krijg met terugwerkende kracht. Want het is net als bij Nikkie een uitgestelde executie. Maar de executie/het rode scherm was vorige week al getoond.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #27 Gepost op: 1-04-2019, 21:07:57 »
De poolmaster heeft het hier netjes aangegeven, dus je kon het weten ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #28 Gepost op: 1-04-2019, 22:48:53 »
Ingrid continu als afvaller (voor vorige week) maar ditmaal niet. Terwijl bij andere pools ik wel punten krijg met terugwerkende kracht. Want het is net als bij Nikkie een uitgestelde executie. Maar de executie/het rode scherm was vorige week al getoond.
Bij de executie van Nikkie is het exact hetzelfde gegaan: het rode scherm (de rode lichtstraal) werd getoond in aflevering 3, ze viel feitelijk af in aflevering 4. Dit is ook als zodanig in die pool behandeld.

Dus ook in de deze pool wordt het op die manier behandeld: het rode scherm werd in aflevering 3 getoond (er was echter niet te zien welke naam werd ingetikt), maar is Ingrid feitelijk in aflevering 4 afgevallen.

En zoals D*N al aangeeft: de poolmaster heeft het in dit topic duidelijk aangegeven.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #29 Gepost op: 1-04-2019, 23:05:25 »
Wat gebeurd is is gebeurd. Maar ik zou het in het vervolg anders doen.

De vraag in zo’n pool gaat niet over op welke dag wij de uitslag van de executie te zien krijgen, maar over wie er afvalt in de executie van die aflevering. Wij voorspellen immers de afvaller van een executie, niet het tijdstip waarop dat getoond wordt.

De vraag zou beter zijn: Wie valt er af in de executie van aflevering X, ipv Wie valt er af in aflevering X. Het eerste gaat over het spel, het tweede gaat over een niet ter zake doende tijdsaanduiding van wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #30 Gepost op: 1-04-2019, 23:39:43 »
Keesdemol staat alweer bovenaan!

Alleen heb ik er nu minder vertrouwen in dan bij de Nederlandse!  ;D

Ik heb echt geen idee nog steeds.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #31 Gepost op: 2-04-2019, 10:04:07 »

De vraag zou beter zijn: Wie valt er af in de executie van aflevering X, ipv Wie valt er af in aflevering X. Het eerste gaat over het spel, het tweede gaat over een niet ter zake doende tijdsaanduiding van wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt.

Ik vind het prettiger zoals het nu gaat. Het is heel helder, na elke aflevering staat hij weer op 0. Denk dat je het onnodig ingewikkeld maakt als je het anders doet. Je hebt toch gewoon dezelfde kansen als iedereen dus niemand wordt benadeeld zo.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #32 Gepost op: 2-04-2019, 10:09:29 »
Inderdaad. Dan zou je immers ook de pasvragen van Eva op de vorige aflevering moeten zetten... En wat, zoals dit jaar in de Nederlandse mol mogelijk was geweest met zo'n joker die je open kon breken. Wat als dat veel later gebeurt, en er blijkt een vrijstelling in te zitten. Hoe zou je dat dan moeten oplossen?
Nee, hou het maar gewoon zoals het al jaar in, jaar uit is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #33 Gepost op: 7-04-2019, 08:19:11 »
Ik had om een of andere reden opgegeven dat er een zowel een vrijstelling als pasvragen kon verdiend worden. Toen vond ik dat tactisch spreiden, achter heb ik er toch wat spijt van. Ik had aan de leiding kunnen staan. 

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #34 Gepost op: 9-04-2019, 00:00:45 »
DE VIERDE TUSSENSTAND VAN DE MOL POOL 2019!

Veel mensen hebben deze week hun mol zien vertrekken, maar wat betekent dat voor de top 3?

Op de eerste plaats staat nog steeds keesisdemol met 586 punten ::feest:: ::feest:: ::feest::

Op de tweede plaats staat Belgian Mol met 549 punten  ::bravo:: ::bravo::

En op de derde plaats staat Starlight met 524 punten. Goed gedaan, mezelf ::ok:: ::hypocriet::


Benieuwd waar jij staat? Kijk dan >>>HIER<<<!

Stemmen voor de volgende aflevering kan weer vanaf 00:30 vannacht, en wel >>>HIER<<<!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #35 Gepost op: 9-04-2019, 07:40:42 »
M’n nieuwe mol is er weer uit, en ik sta op #23? :o

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #36 Gepost op: 9-04-2019, 07:53:07 »
Ik heb ook al twee mollen zien vertrekken en sta op 10. ::rofl::

Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #37 Gepost op: 9-04-2019, 08:12:04 »
Ik ben nog eens dik gezakt tot 27e. Had nee bij pasvragen, maar wel joeri. Mja als je mol weggaat is dat geen goeie zet..  ::schaam::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #38 Gepost op: 9-04-2019, 08:40:37 »
Ook fijn van drie naar acht gezakt. Afvaller Eva goed (tweede afvaller op rij), helemaal blij, maar andere antwoorden fout, natuurlijk nee bij pasvragen en vrijstelling ingevuld ::rofl::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] De Mol VIER 2019
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2019, 17:00:25 »
Ik sta bovenaan maar nog geen idee wie de mol is ::rofl:: ::rofl::

Ik switch nog steeds elke alevering :\'(