Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 15251 keer)


Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #61 Gepost op: 14-04-2019, 10:58:07 »
Voor alle liefhebbers, de trailer van de aflevering van vanavond, die sinds woensdag al op tv te zien is, is een half uurtje geleden eindelijk ook online verschenen, zoals ik ook al voorspeld had:
https://www.facebook.com/demolopvier/videos/1251400011651538/

De video heet zelfs 'Er komt maar 1 bezoeker naar Vietnam', dus ik denk dat dat nu wel al duidelijk is. ;)

En we worden verwend op deze zondag, want naast het reclamefilmpje heeft de Instagrampagina van VIER ook nog een leuke foto geplaatst voor vanavond:
https://www.instagram.com/p/BwOsbJcAmG0/

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #62 Gepost op: 16-04-2019, 19:56:34 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #63 Gepost op: 16-04-2019, 20:24:31 »
 ::super:: ::spook::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #64 Gepost op: 16-04-2019, 20:39:01 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #65 Gepost op: 20-04-2019, 22:04:24 »
Hilarisch extra filmpje:

https://www.vier.be/video/de-mol/axel-toont-zijn-opmerkelijk-talent-tijdens-een-taalcursus-vietnamees

Die laatste opmerking ook. Het Eiland is een tamelijk legendarische Vlaamse komedie van een jaar of 15 geleden waarin inderdaad een acteur/personage zat die hetzelfde kon. ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #66 Gepost op: 20-04-2019, 22:27:41 »
Hahaha wow  ::rofl:: ik zou bijna alle woorden van Axel in dit seizoen gaan herbekijken of er niet iets van een achteruit hint in zit ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #67 Gepost op: 22-04-2019, 10:12:06 »
https://www.vier.be/video/de-mol/kaat-na-de-eliminatie-ik-vond-het-een-aangename-chaos

Interessant wat ze zegt als ze zich tot de Mol mag richten. Ik vermoed dat ze het over Bas heeft omdat ze zo goed met hem op kon schieten maar na het vertrek van Eva misschien wat wantrouwiger tegenover Bas is gaan staan? Zou ze er op Bas uitgevlogen zijn?


Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #69 Gepost op: 27-04-2019, 11:37:20 »
Haha, prachtige manier! Ik vind het leuk hoe De Mol altijd met de tijd/technologie meegaat  ::ok::
Is dat nou een vrouwentoilet waarop Gilles de telefoon verstopt?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #70 Gepost op: 27-04-2019, 15:25:28 »
Haha, prachtige manier! Ik vind het leuk hoe De Mol altijd met de tijd/technologie meegaat  ::ok::
Is dat nou een vrouwentoilet waarop Gilles de telefoon verstopt?
Waarrom vermoed je een vrouwentoilet? Ik keek het net even terug en op die wc zie ik geen prullenbakje of iets dergelijks staan, wat bij een vrouwen wc toch gebruikelijker is denk ik. Maar die kan expres weggehaald zijn.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #71 Gepost op: 27-04-2019, 18:45:07 »
Leuk om te zien hoe ze een slimme manier hadden bedacht om de mol te briefen. Hoe ze die twist door het hele seizoen verwerkt hebben pakt echt geweldig uit, vind ik. ::bravo::

Alleen door de mol met zijn oog te ontgrendelen.. Zou die telefoon nog een rol gaan spelen in de volgende aflevering? Dat deze ergens ligt en door iedereen te vinden en te lezen is? Of bij de ontknoping? "De zoektocht is teneinde, het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken."

Ik ben benieuwd.

« Laatst bewerkt op: 27-04-2019, 19:14:57 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #72 Gepost op: 27-04-2019, 20:14:42 »
Leuk om te zien hoe ze een slimme manier hadden bedacht om de mol te briefen. Hoe ze die twist door het hele seizoen verwerkt hebben pakt echt geweldig uit, vind ik. ::bravo::

Alleen door de mol met zijn oog te ontgrendelen.. Zou die telefoon nog een rol gaan spelen in de volgende aflevering? Dat deze ergens ligt en door iedereen te vinden en te lezen is? Of bij de ontknoping? "De zoektocht is teneinde, het is tijd om de mol recht in de ogen te kijken."

Ik ben benieuwd.
In het voorstukje naar de aflevering van morgen was te zien dat de kandidaten de briefing van de mol kunnen afpakken en hierbij wordt ook de kist in beeld gebracht waarin de gsm wordt gelegd. Volgens mij gaan de kandidaten aan de hand van een opdracht de gsm dus kunnen bemachtigen om er zo voor te zorgen dat de mol niet gebrieft kan worden. De mol gaat er hier natuurlijk ook voluit voor, want als die de gsm eerst heeft, zal die de briefing waarschijnlijk alsnog krijgen.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #73 Gepost op: 27-04-2019, 20:19:30 »
Dat wordt dus weer smullen morgen ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #75 Gepost op: 2-05-2019, 12:47:59 »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #76 Gepost op: 2-05-2019, 15:52:54 »
https://www.vier.be/video/de-mol/het-uur-van-de-waarheid

 ::hyper::

 ::ok:: zinin

Geen idee waar ik deze vraag moet stellen, maar is het einde van a.s. zondag net als in NL "dat zien jullie volgende week?" of loopt dit anders af?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #77 Gepost op: 2-05-2019, 16:04:23 »
Nee joh, dat is nou net zo fijn: er wordt toegewerkt naar de ontknoping die aan het einde van de aflevering ook echt volgt. (En dan volgende week worden alle sabotages en losse eindjes besproken, met veel humor erbij. Die laatste aflevering is altijd de kers op de taart.)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #78 Gepost op: 2-05-2019, 16:51:06 »
Precies! Echt alles aan de Vlaamse Mol is beter dan bij ons.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #79 Gepost op: 2-05-2019, 18:26:43 »
Zul je net zien dat dit jaar Gilles na de vraag "Wie is de Mol", ook ineens omdraait naar de camera met de beroemde woorden: "Dat zien jullie de volgende week"

 >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!