Auteur Topic: [Aflevering 1] - 10 maart  (gelezen 10799 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2019, 00:39:01 »
Opvallend dat er ook echt 10 kandidaten zijn nu die al ''ja'' hadden gezegd op de vraag of ze de mol wouden zijn. Wel zeer logisch gezien de opzet, maar dat zorgt wel voor een specifieke groep dan. Ben nu al benieuwd naar de laatste aflevering en waarom ze de mol uiteindelijk hebben gekozen op basis van zijn/haar reactie. Wel fantastisch dat er al zo veel te halen valt uit nog maar een aflevering, respect weer voor de producers hierachter!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2019, 01:52:23 »
Heerlijke aflevering om erin te komen dit ::ok::. Ik heb nog geen duidelijke verdachten, wel al wensmollen. Maar daar ga ik komende week nog eens over nadenken ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2019, 02:01:55 »
Amai wat een goede aflevering. 48 minuten of pure treat. effectief genoten, chapeau!

 ::bravo:: ::bravo:: Keken de makers van De Mol Nederland hier maar eens naar.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2019, 03:05:02 »
Super aflevering ::love::

Net teruggekeken en het had van mij nog uren mogen duren!
Jongleren en bungeejumpen. Een combinatie die ik nooit had aan zien komen  ::rofl:: Wel slim gedaan weer!

Ook interessant om de reacties van de kandidaten te zien wanneer ze de brief ontvingen en vervolgens dat gesprek! Inside informatie waarmee vast nog wel iets mee gedaan kan worden, maar wat nu nog vrij breed is.

Dank je wel  ::bravo::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2019, 03:36:32 »
Ben ik de enige die het ‘er is nog geen mol’ gebeuren destijds in Nederland beter gedaan vond dan hier?  :-\\

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #45 Gepost op: 11-03-2019, 07:26:49 »
Ben ik de enige die het ‘er is nog geen mol’ gebeuren destijds in Nederland beter gedaan vond dan hier?  :-\\

Wanneer was dat in Nederland dan? Kan me het niet herinneren en kijk het toch al behoorlijk wat jaar (als het een seizoen is dat ik wel gezien heb, dan heeft het vast geen indruk gemaakt   :-X )

Maar over deze eerste aflevering  ::oink::
Echt fantastisch!!  ::bravo:: Vorig jaar voor het eerst de Vlaamse de Mol gekeken, en dat begin in die graven vond ik toen al top, maar dit, wauw! Heel goed bedacht en die gezichten toen ze ‘de zin’ lazen, onbetaalbaar  ::rofl::

Jahoor, ik zit er alweer helemaal in, heerlijk dat het precies nu begint na de Nederlandse. Kan niet wachten tot de volgende aflevering!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2019, 08:33:53 »
Ben ik de enige die het ‘er is nog geen mol’ gebeuren destijds in Nederland beter gedaan vond dan hier?  :-\\

Mag ik even vragen waarom? Ik kan me die aflevering maar half meer herinneren, dus ben benieuwd  ;)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #47 Gepost op: 11-03-2019, 09:01:00 »
Heel leuk hoe ze pas na de eerste opdracht wisten dat er geen mol was (leuke mindgf*ck) en ook hoe extra achterdochtig ze waren na t hele schermpjes-kijken.

Ben heel benieuwd hoe De Mol gaat proberen zich NIET anders te gedragen en toch geld uit de pot gaat spelen.


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #48 Gepost op: 11-03-2019, 10:02:19 »
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dit een mindere aflevering vond. Ja, top gelaagde opdracht, maar wij kunnen niks met deze aflevering. Opdracht 1 was er nog geen mol. Die ondervragingen is iedereen zenuwachtig en kunnen we ook echt nog niks mee. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend maar ik ben bang dat dat me hier niet in dank wordt afgenomen... :-X
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #49 Gepost op: 11-03-2019, 10:06:50 »
Hoezo "niet in dank afgenomen"? Ieder zijn mening toch? Het is inderdaad zo dat we nog weinig kunnen speuren. Ik kan ook niet wachten op aflevering 2. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #50 Gepost op: 11-03-2019, 10:13:11 »
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dit een mindere aflevering vond. Ja, top gelaagde opdracht, maar wij kunnen niks met deze aflevering. Opdracht 1 was er nog geen mol. Die ondervragingen is iedereen zenuwachtig en kunnen we ook echt nog niks mee. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend maar ik ben bang dat dat me hier niet in dank wordt afgenomen... :-X

Ik vind het vooral een leuk opzetje naar de echte afleveringen toe. Het is ten slotte een extra aflevering. Geen eerste afvaller de eerste aflevering en je krijgt veel achter de schermen materiaal te zien. Volgende week gaat het natuurlijk pas echt beginnen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #51 Gepost op: 11-03-2019, 10:17:24 »
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dit een mindere aflevering vond. Ja, top gelaagde opdracht, maar wij kunnen niks met deze aflevering. Opdracht 1 was er nog geen mol. Die ondervragingen is iedereen zenuwachtig en kunnen we ook echt nog niks mee. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend maar ik ben bang dat dat me hier niet in dank wordt afgenomen... :-X

Als ik het vergelijk met vorig jaar toen ze onder de grond begonnen, dan was deze aflevering inderdaad minder.

Maar ik zie deze aflevering dan ook als aflevering 0. Vorig jaar kregen we een Café De Mol van een uur om te openen en nu krijgen we een verkorte aflevering in de plaats. Ik zit dus toch wel met een goed gevoel.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #52 Gepost op: 11-03-2019, 10:17:41 »
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dit een mindere aflevering vond. Ja, top gelaagde opdracht, maar wij kunnen niks met deze aflevering. Opdracht 1 was er nog geen mol. Die ondervragingen is iedereen zenuwachtig en kunnen we ook echt nog niks mee. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend maar ik ben bang dat dat me hier niet in dank wordt afgenomen... :-X

Klopt dat we er niets mee kunnen, maar daarom is het ook een soort extraatje. Maar eigenlijk kunnen we er wel iets mee, we zien hoe iedereen als kandidaat reageert of er personen al wat lopen te saboteren, ... je kan er meer uithalen dan je denkt!

Hopelijk bevalt de volgende aflevering je beter!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #53 Gepost op: 11-03-2019, 10:22:20 »
Misschien was het ook niet de allerbeste move om de campagne op te bouwen rond dat er nog geen Mol gekozen was.

Het heeft de hype verlegd naar anderhalve week voor de start van het programma. De reactie van de kandidaten was leuk, maar wij waren natuurlijk niet zo verbaasd.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #54 Gepost op: 11-03-2019, 10:25:51 »
Net op Youtube gezien. Fantastisch. En nog geen vloek gehoord!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #55 Gepost op: 11-03-2019, 10:28:05 »
Net op Youtube gezien. Fantastisch. En nog geen vloek gehoord!

Ik heb toch al een "F*ck! F*ck! F*ck!" gehoord bij Axel. ;)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #56 Gepost op: 11-03-2019, 10:35:23 »
Ik heb toch al een "F*ck! F*ck! F*ck!" gehoord bij Axel. ;)
Potentiele mollen moeten zich een beetje kunnen beheersen, dus ik hoop dat het meevalt de komende afleveringen.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #57 Gepost op: 11-03-2019, 10:46:07 »
Fantastische aflevering  ::respect:: ::respect::
En meteen een opdracht waarbij we alles te zien kregen. Zelfs bij de schermen bleef het mooi om te kijken hoe iedereen reageerde.
Nog spannender was geweest als wij de twist ook niet kenden. Maar nu kon je ook rustig de kandidaten wat leren kennen.

Gilles start in de nacht zomaar een kamer binnen voor een briefing. Zou de mol apart slapen en/of zou het anders een man zijn? Doorgaans stapt een man niet zomaar een vrouwenzaaltje binnen. Waarschijnlijk sliep iedereen wel vast na deze enorm lange dag.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #58 Gepost op: 11-03-2019, 10:48:18 »
Gilles start in de nacht zomaar een kamer binnen voor een briefing. Zou de mol apart slapen en/of zou het anders een man zijn? Doorgaans stapt een man niet zomaar een vrouwenzaaltje binnen. Waarschijnlijk sliep iedereen wel vast na deze enorm lange dag.

Natuurlijk zal de Mol (en waarschijnlijk iedereen) in een aparte kamer hebben gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat ze de Mol weglokken waar anderen bij zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - 10 maart
« Reactie #59 Gepost op: 11-03-2019, 10:50:22 »
Ik kan me niet voorstellen dat ze de Mol weglokken waar anderen bij zijn.

Hoe lok je mollen eigenlijk? Asking for a friend. ::fluit::