Auteur Topic: Tour de France pool 2019  (gelezen 56435 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #360 Gepost op: 15-08-2020, 13:10:07 »
We zijn er achter de schermen mee bezig, maar de waardes/gegevens krijgen we altijd van een externe site en die heeft ze nog niet beschikbaar gesteld  ;)
::bravo:: iets om naar uit te kijken. Goed bezig  ::ok:: (denk dat dat bedrijf ook even de huidige koersen afwacht. Voor hun ook een raar seizoen natuurlijk, waar je normaal voorjaar en begin zomer hebt als aanloop naar de tour).

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #361 Gepost op: 15-08-2020, 13:12:05 »
Ik sluit me, op afstand , aan bij de dansende poppetjes.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #362 Gepost op: 15-08-2020, 14:51:20 »
 ::ok:: Leuk, ik ga ook weer meedoen. Succes met organisatie.  ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #363 Gepost op: 19-08-2020, 14:41:58 »
Wanneer komt de nieuwe poule online? Heb er weer zin in!!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #364 Gepost op: 19-08-2020, 15:51:09 »
We zijn er achter de schermen mee bezig, maar de waardes/gegevens krijgen we altijd van een externe site en die heeft ze nog niet beschikbaar gesteld  ;)

;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #365 Gepost op: 23-08-2020, 19:55:46 »
We zijn er achter de schermen mee bezig, maar de waardes/gegevens krijgen we altijd van een externe site en die heeft ze nog niet beschikbaar gesteld  ;)
Hebben jullie al iets gehoord?  ::nieuwsgierig:: want over 6 dagen begint de Tour al :P

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #366 Gepost op: 23-08-2020, 23:50:25 »
We hebben voor het weekend een database ontvangen; maar deze is (door Corona) bij sommige ploegen nog incompleet.

Dit weekend is er na het ontvangen van de gegevens heel hard gewerkt door onze technische mannen om de boel klaar te hebben, maar door wat probleempjes is het (nog) niet gelukt.

Ik kan morgen in ieder geval de Excel-File van de database met jullie delen zodat je al kan puzzelen. Mocht het technisch niet lukken dan probeer ik offline (scoreverwerking via Excel) nog een pool op te zetten.

Ik begin echter ook met werken weer morgen, dus de samenloop van omstandigheden is niet ideaal, maar we doen ons best om iets te realiseren  ;)

Tot zover de update  :)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #367 Gepost op: 24-08-2020, 12:03:20 »
Dit weekend is er na het ontvangen van de gegevens heel hard gewerkt door onze technische mannen om de boel klaar te hebben, maar door wat probleempjes is het (nog) niet gelukt.

Stappen zijn inmiddels succesvol gezet ::ok::

Achter de schermen zijn ook allerlei dingen vernieuwd, zodat toekomstig eenvoudiger dingen kunnen worden veranderd & opgeslagen :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #368 Gepost op: 24-08-2020, 12:08:27 »
Ah super, ik weet uit ervaring dat het een ingewikkeld en foutgevoelig systeem was/is. ;D ::bravo::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #369 Gepost op: 24-08-2020, 12:18:28 »
Ah super, ik weet uit ervaring dat het een ingewikkeld en foutgevoelig systeem was/is. ;D ::bravo::

Het is zelfs gelukt om eenvoudig een renner toe te voegen - dus het is vermoedelijk niet meer een ramp als je een verkeerde renner hebt verwijderd! :o
Ja-ja, de techniek staat voor niks.


Hmmm, weet niet wat er gebeurt als mensen een verwijderde renner hebben gekozen. Laten we nog steeds proberen om dat niet te doen ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #370 Gepost op: 24-08-2020, 12:25:26 »
Nee dat was 1x maar nooit meer ::rofl:: ::schaam::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #371 Gepost op: 24-08-2020, 14:59:30 »
Leuk, zin in!  :D

Wat een race tegen de klok moet dit zijn voor jullie, petje af als het lukt. ::ok::

Invullen wordt ook nog een race tegen de klok, want ik ga donderdag een paar dagen weg en hoop dat het nog net voor die tijd kan. Normaal gesproken gooi ik de ploeg altijd nog meerdere keren om, maar nu moet het dus waarschijnlijk gewoon in één keer raak zijn. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Tour de France pool 2019
« Reactie #372 Gepost op: 24-08-2020, 15:41:04 »
Ik ben ready om weer tweede te worden  ::rofl::.