Auteur Topic: Welkom AmyZ!  (gelezen 597 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom AmyZ!
« Gepost op: 4-08-2019, 17:41:37 »
AmyZ van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline AmyZ

  • Forumlid
Re: Welkom AmyZ!
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2020, 22:46:46 »
Beste Starlight,

Sorry voor mijn heeeele late reactie. Ik kwam er net achter dat ik blijkbaar ook een inbox heb en volgens mij heb ik inmiddels drie keer geantwoord op hetzelfde bericht. Ik probeerde het eerst vanuit de inbox, maar aangezien ik niks zag, probeer ik het nog even hier. Sorry als er nu ineens drie berichten staan, whoops. In ieder geval bedankt voor je leuke berichtje  ::ok::

Ik heb me aangemeld op dit forum om mee te lezen (en heel soms ook te reageren) op het Wie is de Mol forum. Ik had allerlei "geniale" theorieën over waarom Sinan in 2019 deed alsof hij heel lui was om zo, op momenten dat niemand keek, toe te slaan als Mol en ik wilde die graag delen met mede-molloten. Inmiddels weten we hoe die tunnel geëindigd is (niet al te best haha).

Verder kijk ik bijna geen TV, maar voor WIDM zit ik trouw elke zaterdag voor de TV in onze gemeenschappelijke woonkamer in een studentenhuis. Als iemand anders de TV al geclaimd heeft, dan verplaats ik met alle snacks naar m'n kamer om daar op de laptop te kijken.

Nogmaals bedankt voor je leuke bericht en veel plezier met speuren naar de Mol van dit jaar! ::vergroot::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Welkom AmyZ!
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2020, 22:56:29 »
Ah, gezellig dat je er bent! En leuk dat je alsnog jezelf even voorstelt. ::jaja::

'Welkom' is misschien wat gek om te zeggen als je hier al even rondloopt, maar: leuk wat over je te horen! ::bravo::
En wie is dit jaar volgens jou de Mol?
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom AmyZ!
« Reactie #3 Gepost op: 18-02-2020, 08:39:16 »
Welkom hier op dit forum, Amy! En nog veel plezier de laatste weken van dit seizoen!
Ich bin ein Bärliner!