Auteur Topic: The Masked Singer  (gelezen 97288 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Masked Singer
« Reactie #60 Gepost op: 9-08-2020, 16:49:56 »
En 15 ipv 12 gemaskerde zangers  ::vergroot::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #61 Gepost op: 9-08-2020, 16:53:13 »
Hoe meer hoe beter natuurlijk ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Masked Singer
« Reactie #62 Gepost op: 9-08-2020, 16:54:48 »
Helaas moet je met minimaal 2 personen gaan én uit hetzelfde huishouden komen.
Dat wordt helaas een beetje ingewikkeld voor mij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #63 Gepost op: 4-09-2020, 19:31:43 »
The masked singer begint over een paar weken weer en ik ben deze week naar twee opnamens gegaan van het programma. En het is dit jaar moeilijker dan vorig jaar (zelfs met mijn enorme bner kennis) En de pakken zijn ook weer super vet en mooi, beter dan vorig jaar.

Het is door corona wat anders natuurlijk, maar het is super geregeld. Als je binnen komt moet je een mondkapje op tot je zit en als je weer terug gaat ook.  Iedereen zit uit elkaar en we mogen niet joelen haha.

Ik weet ondertussen alle masked singer namen aangezien je als publiek mag stemmen, heb ik op de tweede opname dag op de site gekeken en zag de namen.
Dit seizoen zijn er 15 masked singers in plaats van 12 en komen de 2 met de minste stemmen in een heuse sing-of en mag het publiek daarna nog een keer stemmen wie ze willen dat blijft.
Het programma is erg verbeterd vind ik, de pakken zijn veel mooier en meer op zijn Amerikaans. Het concept is verbeterd. meer bners die meedoen en hints waarbij je niet binnen 1 keer weet. Vorig jaar had ik grote deels wel 100 procent door maar nu echt 1 a 2 waarbij ik het zeker denk te weten en de rest geen idee of twijfelen. De hints zijn er ook nog, maar verbeterd en moeilijker de filmpjes zijn ook raadsel achtiger en ze zingen live, met wat autotune af en toe haha

Ik ga nog niet mijn gedachtes vertellen natuurlijk dat doe ik als het programma begint  :)
Oh en voor de mensen die willen weten of ik al 2 afvallers weet, Nee helaas niet. Voor de bekendmaking moeten we de studio uit. Maar tussendoor moeten we wel acteren dat we iemand zien en echt niet verwacht hadden dat die in het pak zou zitten ::rofl::
Dus hierbij de namen:
Spoiler: Namen aflevering 1 (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: Namen aflevering 2 (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: Namen aflevering 3 (klik om te tonen/verbergen)

En De eerste 5 zijn bij deze bekend ::bravo:: De rest komt 16 september volgens rtl boulevard

De muis, Het skelet, De yeti, De aap en De zebra. (Alleen yeti was nieuw voor mij haha)
« Laatst bewerkt op: 4-09-2020, 20:11:22 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #64 Gepost op: 4-09-2020, 20:12:34 »
Deze pakken ::love::. Nog steeds jaloers dat ik niemand uit mijn huishouden kon ompraten om mee te gaan.
Så hva gjør vi nå?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #65 Gepost op: 4-09-2020, 21:26:27 »

Naast Onze tweede Nederlandse seizoen 25 september, Gaan de belgen een week eerder ook op zoek naar 8 bv'ers in de The masked singer Belgie. De libelle, De wolf, Het monster, Het duiveltje, De otter, De koningin, De duiker en De aap gaan de strijd met elkaar aan! Gepresenteerd door Niels destadbader en in jury Julie Van den Steen, Karen Damen en Jens Dendoncker. Vanaf 18 september half 9 op vtm, Maar via vtm go kan je na afloop als Nederlander de afleveringen terug kijken geloof ik.



En mocht je nog niet genoeg hebben is er vanaf 23 september De Amerikaanse versie terug met het 4e seizoen. De afleveringen zetten sommige mensen online op youtube en anders kan je ze kijken met vpn via fox Amerika.
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #66 Gepost op: 4-09-2020, 22:52:22 »
De Muis in Nederland is op het zicht een vrij klein persoon.en de aap heeft qua houding en attitude iets weg van brownie Dutch.


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The Masked Singer
« Reactie #67 Gepost op: 5-09-2020, 13:53:21 »
De Muis in Nederland is op het zicht een vrij klein persoon

Ah, de muis is dus Roel van Velzen ;D ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #68 Gepost op: 5-09-2020, 18:42:56 »
Ik denk eerder aan Andre hazes junior. Of evt zelfs een dame bv Georgina verbaan

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #69 Gepost op: 5-09-2020, 19:04:42 »
De pakken zijn niet perse hoe ze in het echt zijn he :P

Maar oprecht vind wel dat er veel dieren bij zitten  en die yeti pak is wel heel lelijk hoor, voelt als een carnaval pak
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #70 Gepost op: 16-09-2020, 19:27:32 »

Alle 15 Masked singers zijn bekend ::bravo::

De lama, De muis, kameleon, De aap, De zebra
De yeti, Het skelet, De vos, De koning, De astronaut
Neptunus, De vuurvogel, De vlinder, De panter en de dino

Vanaf 25 september om 20:00 op rtl 4 ::love::
chipsverslaafde <3

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: The Masked Singer
« Reactie #71 Gepost op: 16-09-2020, 21:59:59 »
Dat schaakstuk! Wat een outfit  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: The Masked Singer
« Reactie #72 Gepost op: 16-09-2020, 22:11:11 »
Leuk!! ::bravo:: Ik heb hier zin in ::hyper::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #73 Gepost op: 17-09-2020, 00:12:42 »
Ook in België begint deze week The Masked Singer. Beetje raar dat ze exact tegelijk beginnen. Heeft deze versie (op zender VTM) ook al een topic?
Lomperik..

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #74 Gepost op: 17-09-2020, 00:58:14 »
Gewoon hier puzzelen voor de vlaamse en nederlandse versie.

Ja dat schaakstuk echt love it en neptunus ::love::

Edit: Ik zag net op de insta van de masked singer belgie dat ze een soort spel er van gaan maken en dat je op de site punten kan inzetten op wie jij denkt dat het is elke aflevering, super vet!
« Laatst bewerkt op: 17-09-2020, 16:11:05 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #75 Gepost op: 18-09-2020, 20:40:56 »
Je kan nu live via de vtm app the masked singer belgie kijken. en mee raden en punten krijgen op de site echt super leuk. https://themaskedsinger.vtm.be/competition
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #76 Gepost op: 19-09-2020, 16:02:56 »
Punt is dat ik veel te weinig Belgen echt ken , dus mijn commentaar is Inclusief het horen van de gokjes van de jury.

Verder meteen weer dat toffe sfeertje. Ik ga het bewust niet vergelijken met series hier of in Amerika. 

Ik zou bij aap meteen Slongs hebben ingevuld vanwege de beweginskes , maar toen die Ruth Beeckmans opgezocht. En die kende ik dus wel, en zie ik ook wel zoiets kunnen doen.  Als derde gok hier Nathalie Meskens

De duiker, sowieso een geweldige zanger. Door goud kwam ik bij de zanger van bazart. Maar er zit teveel geacteerde beweging in de de duiker.  En matthieu komt uit Gent, niet van bij de kust.  Dus voorlopig toch een voetballer? ( de tip) . Maar daarvoor vind ik de zang eigenlijk te goed.

Libelle, geen zangeres van nature en dat hoor je. Ook bewegingen lijken aangeleerd en niet echt natuurlijk. Dus geen zangeres of actrice en dan zijn mijn keuzes al vrij klein.  Ik denk hanne decoutere nieuwslezeres. 
Of toch mijn eerste gok op figuur Lien van de kelder
Zou de stunt om de partner van jens als deelnemer te hebben geniaal vinden.

Duiveltje begin goed gezongen, rest niet super . Mogelijk toch Sergio. Die de ridder trekt er wek wat op qua bewegingen maar die is echt pak kleiner.
Verder is het wrijven over de buik erg opvallend, lekker eten een kok? 
Peter Goossens

Monster matige zang en aangeleerde beweging
Politicus, dus kansloos, sporter kan maar dan wel ex sporter, namen geen idee


Koningin, djeez wat een stem, wat een optreden . Echt de beste by far. Maar toch hier in het filmpje heel veel rare zaken die me doen denken dat het een sportster is, met name de roze tennisbal.  Maar zo kunnen zingen ?  Pff lastig ik gok een tennisster.
Alison van uytvanck.
Maar waarom die stellage, is dit iemand wiens postuur haar verraadt

Otter, tja bij het zingen werd dan duidelijk dat dit een vrouw is.of tich niet. In filmpje oude camera, zwemmen tegen de stroom , enkele decennia geleden. Dit zou weleens een dame op leeftijd kunnen zijn. Zang niet zo super.  Dus ik denk een actrice  van paar jaar terug. Naam ?  Ik vind de opmerking Sam Bettens dje gemaakt werd , wel een om te onthouden al zingt die beter.

Wolf, ruig acteur super mannelijk. 
Reisboeken erg opvallend in filmpje. Jan van Looveren.
Peter van de Veire past qua tips ook wel.




Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #77 Gepost op: 23-09-2020, 20:20:57 »
Ik heb gister nog een keer bekeken en wauw wat doen ze het goed ::bravo::
1,3 miljoen kijkers ook. Een nieuwe tv hit is geboren in vlaanderen ::bravo::

Ik Vind het nog best lastig ook al ken ik redelijk wat bv'ers

Ik dacht zelf door hoe ze doet aan Ruth beeckmans. Actrice en kan zo grappig spelen.
En ik heb opgezocht en een filmpje gevonden van Ruth die zingt, en het klinkt erg identiek.
en die hint van tommorow land zou heel goed op die film waar in ze heeft gespeeld kunnen zijn. Voor de rest niet echt hints gevonden hier.
Dus mijn voorlopige naam voor aap is: Ruth beeckmans

Duiker: Ik denk hier Giovanni kemper een acteur uit Nederland die veel in België doet.
Ik zag een aladdin achtige lamp. Hij heeft in de musical Aladin gespeeld. De stem lijkt heel erg op die van hem. goud kaas, Kaas uit Nederland?
Voor duiker ga ik nu voor Giovanni kemper.

Libelle: Hier kunnen het een paar zijn.  Annelien Coorevits  of Astrid coppens.
Ze zij dat er iets met ogen en spiegels. Ik heb opgezocht en gezien dat Annelien een brillenmerk heeft/had genaamd mirror ::vergroot:: ze hebben beide Donald trump gesproken.
Denk Annelien voor nu.

Duiveltje: ik denk nu christoff aangezien hij zei íets met 7 zonden en hij heeft een nummer genaamd 7 zonden ::vergroot::

Monster: had ik gelijk door 70 duizend mensen valt op de mensen die in oostende woont. 5 kinderen hij heeft 5 kinderen. Het is Bart Tommelein ::love::

Koningin: By far de beste!ben er bijna zeker van dat het  Sandra kim is.  Ze zei ''vergiftigd geschenk'' dat heeft ze een keer in een interview gezegd. En die stem is bijna identiek aan die van sandra kim.


Otter: Sam bettens, vandaar ook die verwarring of het een man of een vrouw is aangezien hij transgender is. Sam doet aan yoga wat een online hint was.


Wolf: Ja eerst dacht ik Jan schepens, Vanwege de wolfenhuil echt hetzelfde is als dat hij deed in de 3 biggetjes musical waar hij een van de wolven was. Maar door de reisboeken kan het ook kurt rogiers, sieg de doncker of Tom waes zijn.

Al met al heel moeilijk, Maar zeker een super toffe versie. en zag net dat er een nieuwe masked singer komt volgende aflevering ::oink::


De zeemeermin ::bravo:: Ik denk gelijk te weten in de promo dat het Kathleen moet zijn. Die stem is echt hetzelfde.


chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #78 Gepost op: 24-09-2020, 09:13:50 »
Nieuwe?  Wat doen die dan, is het daar geen afvalreeks? 
En Met Kathleen erbij wordt dat niet wat duur, die woont tich In zuid afrika of zo. Corona, reizen etc.


Ik heb niks terug gekeken of geluisterd, maar Ben Idd bij aap wel redelijk zeker van Ruth Beeckmans. Zeker Met hint, al zijn de bewegingen gewoin van een rapper gepikt, dus zou slongs dat ook kunnen

Duiker, Ik had de lamp ook al gespot In het filmpje, maar ken de naam die jij  noemt niet. Nederlands hoor ik er niet echt In en goud naar goudse kaas, mwah.
Ik Ben nog niet overtuigd maar door Aladdin en de lamp zit er wat in.

Libelle, ik ken beide namen die je noemt niet

Duiveltje ik ken Christoff en vindt de zang van christoff normaal beter

Koningin. Idd beste zangeres, Sandra Kim Met vergiftigd cadeau , songfestivalwinst. Kan zomaar. Waarom dan roze tennis bal?

Otter vrij wel zeker aan houding en hints Sam bettens inderdaad. Allen was zang matig.

Wolf Jan schepens zou er wat te duidelijk opliggen ( drie biggetjes etc). Ik zit nu op Jan de loovere Ivm op reis Met Jan dn d3 reisboeken die we Zagen, of de gast van de Columbus. Tom Wales is geen slechte gok, maar of die kan zingen. Verder James Cooke ( reisboeken link naar Thomas Cook).


Moeten vanaf morgen dus 2 series door elkaar heen volgen! Niet te doen.

Dit is echt mijn guilty pleasure programma. Eigenlijk zit er buiten het raden en de cheeky humor niets In wat ik normaal tof vindt en in Nederland was ik na 1 afl verkocht en nu In vlaanderen weer.

 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 24-09-2020, 09:50:07 door Tarbozan »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: The Masked Singer
« Reactie #79 Gepost op: 24-09-2020, 12:21:11 »
Nieuwe?  Wat doen die dan, is het daar geen afvalreeks? 

Ook in Nederland zullen ze niet allemaal in één aflevering te zien zijn. Vandaag en volgende week worden er dus nieuwe Masked Singers geïntroduceerd in het programma.  ::ok::