Auteur Topic: The Masked Singer  (gelezen 98833 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #220 Gepost op: 16-10-2020, 21:19:09 »
Beetje rare opmerking chipie, dat jij geen spoilers nodig hebt betekent niet dat andere die ook niet willen. Maargoed, ik vermijd voorlopig het topic wel.

Koning:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #221 Gepost op: 16-10-2020, 21:22:55 »
Hoezo rare opmerking? Het is toch ook al eerder besproken. En wat is er spoilerig aan raden? De afvallers die zijn goed om in spoiler tags te doen. Je hoeft het topic niet te vermeiden.
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #222 Gepost op: 16-10-2020, 21:30:24 »
Lama vandaag heel duidelijk Joris linssen

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #223 Gepost op: 16-10-2020, 21:41:28 »
Indd en dit is Samantha steenwijk de kameleon
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #224 Gepost op: 16-10-2020, 21:51:58 »
Hadden xe vorige week niet GTST als hint?.

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Masked Singer
« Reactie #225 Gepost op: 16-10-2020, 21:54:38 »
Lijkt me niet Joris Linssen.. ::)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #226 Gepost op: 16-10-2020, 22:07:21 »
Ik twijfel nog over de kameleon van de andere karakters van vandaag ben ik overtuigd.


Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #227 Gepost op: 16-10-2020, 22:08:06 »
Spoiler: Afvallers (klik om te tonen/verbergen)

Ik ga nog effe wachten tot de vlaamse versie. Wat een fantastisch programma blijf dit toch.
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #228 Gepost op: 16-10-2020, 22:10:47 »
Hoezo rare opmerking? Het is toch ook al eerder besproken. En wat is er spoilerig aan raden? De afvallers die zijn goed om in spoiler tags te doen. Je hoeft het topic niet te vermeiden.
Omdat jij een topic zonder spoilers wil betekent niet dat anderen dan ook willen. Ik zou graag dit topic lezen zonder telkens alle zelfde namen te zien als degenen die rondspoken op internet, want daar komen de meesten vandaan. Zou graag het programma kijken en toch het topic kunnen lezen / hier kunnen speculeren zonder steeds al die namen te zien.

Raden is leuk zolang de namen die hier genoemd worden niet van sites als RTL Boulevard komen - en er vervolgens door sommige mensen hier ook nog gedaan wordt alsof ze er zelf op komen  ::)

Vandaar leken spoilers me een zeer goede toevoeging. Maargoed, jij hebt er blijkbaar geen behoefte aan dus dan gebeurt het uiteraard niet  ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #229 Gepost op: 16-10-2020, 22:18:22 »
Ik had na aflevering 1 gelezen dat er behoefte zou zijn om namen in spoilers te zien, maar ineens deed niemand het meer.

Ik ga vanaf nu elke gok ,of gedachte gewoon terug in spoilers zetten.
Mijn namen komen Van nergens dan hier en wat uk meen te horen.

Vandaag was voor mij het volstrekt duidelijk wie skelet en lama waren omdat ik het gewoon ineens kon horen. Zoals neptunus na vorige keer al duidelijk was. Koning daar dreven de tips me  in een bepaalde richting . Zebra hoorde ik vandaag ook veel meer dan vorige keer. Kameleon blijft de minst duidelijke voor mij

Zebra.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Skelet
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Lama
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Koning
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kameleon
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Neptunus
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #230 Gepost op: 16-10-2020, 22:20:08 »
Ehm, sorry hoor maar Frank ik gebruik toch spoilers? Ik heb nergens gezegd dat er nergens spoiler tags mogen komen. En sorry, maar hoezo als ik iets wil gebeurd dat? Het is eerder besproken en ik zeg het gewoon nog een keer. Dan hoef je mij niet persoonlijk aan te vallen. Met je ''jij hebt er blijkbaar geen behoefte aan dus dan gebeurt het uiteraard niet'' En hoezo via rtl boulevard etc? Ik denk gewoon mee met de hints hoor? en af en toe lees ik eenbeetje op twitter wie hun denken, Maar daar komt niet mijn mening vandaan.

Sommige Namen zijn nu eenmaal veels te duidelijk dat iedereen die namen al zegt zoals een Astronaut de afgelopen week, Maar dat betekent toch niet dat iedereen het van een rtl boulevard hebt? Die nemen juist alles over van twitter etc.

Tarbozan, Je was het ook met me eens. Als een Frank opeens alles wil hoef je het niet perse te veranderen.
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #231 Gepost op: 16-10-2020, 22:32:19 »
Ik heb enkel geen spoilers meer  gebruikt omdat niemand het meer deed. Dat ik het met je eens ,mrchipie , was over je drie namen bij de 3 karakters in ronde1 vandaag . ::rofl::

Over heel de discussië en de post van sanmol heb ik niets of weinig meegekregen.

Puur op persoonlijk niveau vind ik het noemen van namen hier niet so erg omdat het gewoon de gedachtes zijn van mensen en er dys zeker foute namen tussen kunnen zitten . Maar aks iemand aangeeft geen namen te willen Lezen om er blanco in te kunnen staan, dan zet ik het weer in spoilers , kleine moeite toch.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: The Masked Singer
« Reactie #232 Gepost op: 16-10-2020, 22:37:32 »
Ik zie het nut niet helemaal van in dit topic komen als je niets wilt weten. Dit topic is toch vooral bedoelt om te discussiëren over de namen lijkt mij. Hierbij kan je aannemen dat iedereen die hier komt wel bij is.
Bovendien zijn inmiddels alle kandidaten al voorbijgekomen, dus er is niet echt iets nieuws te melden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #233 Gepost op: 16-10-2020, 22:40:28 »
Een nieuwe naam voor de Kameleon
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Schoot ineens te binnen bij mij. Geen flauw idee of ze kan zingen.
Så hva gjør vi nå?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #234 Gepost op: 16-10-2020, 23:59:00 »
Zojuist de Vlaamse versie gezien.

Elke week opnieuw word ik daar verrast door het stemgeluid van koningin. Maar de prijs voor het optreden van de aflevering mag  vab mij deze week naar aap gaan.

Aap
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zeemeermin
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Duiker
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wolf
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Suikerspin
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Koningin
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: The Masked Singer
« Reactie #235 Gepost op: 17-10-2020, 00:11:32 »
Ik ben er alleen langsgezapt vandaag. Was Rob de Waylon/Neptunus-figuur? Of waarom zat hij bij Jinek samen met Diederik  :)
...óf niet!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #236 Gepost op: 17-10-2020, 00:12:15 »
Spoiler: Zeermeermin België (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #237 Gepost op: 17-10-2020, 00:14:38 »
Ik zie het nut niet helemaal van in dit topic komen als je niets wilt weten. Dit topic is toch vooral bedoelt om te discussiëren over de namen lijkt mij. Hierbij kan je aannemen dat iedereen die hier komt wel bij is.
Bovendien zijn inmiddels alle kandidaten al voorbijgekomen, dus er is niet echt iets nieuws te melden.

In de beginweken deden we het toch ook zo, waarom nu niet meer? Daar gaat de discussie vgm over. Daarnaast is het, zoals Tarbozan zegt, een kleine moeite om spoilertags te gebruiken als mensen dat fijner vinden. Maargoed  :-X
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #238 Gepost op: 17-10-2020, 00:44:32 »
Dat zeg ik toch niet? Maar Frank je bent de enige die spoiler tags wilt voor de namen te raden. Ook al zijn dat geen spoilers, Maar gewoon geroep. De Afvallers lijken me sowieso dat dat gewoon in spoiler tags moet. En de mensen die het niet live kunnen kijken, Gaan sowieso uit voorzorg nooit dit topic openen. Dus waarom zou het wel moeten dan? Voor de rest prima om het te gebruiken hoor,Maar Frank je hoeft niet je zin door te drijven aangezien je de enige bent.

Maar ja frank je krijgt toch altijd  je zin :P ::)


Spoiler: Afvaller belgie (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 17-10-2020, 04:28:18 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The Masked Singer
« Reactie #239 Gepost op: 17-10-2020, 10:49:46 »
Ik wil ook wel spoiler tags hoor 🤷🏻‍♀️
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!