Auteur Topic: Welkom nano100!  (gelezen 1547 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom nano100!
« Gepost op: 21-10-2019, 15:07:10 »
nano100 van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op VIER, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en een spelletjesboard. Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline nano100

  • Forumlid
Re: Welkom nano100!
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2020, 08:07:07 »
Dit is een hele late reactie van mij. Alvast mijn excuses hiervoor!
In ieder geval heel erg bedankt dat ik lid mocht worden. Heb het heel druk gehad met school, enz. vandaar mijn late reactie.
Ik zal meteen iets over mezelf vertellen.
Ik ben nano100 en net als jullie een grote WIDMfan. Ik kijk ben vanaf 2014 fanatiek gaan kijken. Daarvoor keek mijn broer wel al. Hij was begonnen in 2012. Ik heb destijds wel enkele afleveringen gekeken. Toen ik bij kees tol de eerste aflevering keek, de rest niet en ik toch wist dat hij de mol was, vond ik het toch wel leuk. Nu ben ik erg fanatiek om op zoek te gaan naar de mol. Ik zou heel graag zelf eens mee willen doen met WIDM, maar ik denk dat ik op deze site niet de enige ben.
Naast WIDM fan ben ik pabostudent en werk ik op een kinderboerderij als vrijwilliger. Op de kinderboerderij beheer ik samen met 2 collega's het animatieteam. Hier doen wij leuke activiteiten en sinds 2 jaar ook Wie is de mol. Dit is een groot succes en vinden de kinderen geweldig om te doen. Dit jaar zouden we het 2 keer doen, in de meivakantie en in de zomervakantie. Ik was dan ook al sinds januari bezig om Wie is de mol voor te bereiden(zit veel tijd in ::rofl:: ). Helaas hebben we door de huidige omstandigheden die voor de meivakantie geannuleerd. We hopen hem naar de zomervakantie te kunnen verplaatsen met dezelfde kandidaten en natuurlijk dezelfde opdrachten en dan hopen we volgend jaar 2 keer Wie is de mol op de kinderboerderij te doen. Ik heb deze website(en dan vooral het archief van alle WIDM jaren) geraadpleegd voor eventuele opdrachten.
Daarnaast ben ik nu bezig met het terugkijken van de Belgische Mol! Wat is die gaaf zeg! Beter dan de Nederlandse? Nee, maar hij doet er ook niet voor onder. Ze zijn allebei totaal anders en toch hetzelfde.

Wat ik verder nog kan vertellen? Ik ben 22 jaar en ik heb een hond :D

Ik hoop hier veel plezier te hebben op het forum en zal proberen ook vaker en meer actief te zijn i.p.v. een paar maanden niet reageren. Sorry ::schaam::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom nano100!
« Reactie #2 Gepost op: 6-04-2020, 14:13:22 »
Welkom hier op dit forum!
Ich bin ein Bärliner!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welkom nano100!
« Reactie #3 Gepost op: 6-04-2020, 18:33:43 »
welkooom
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Welkom nano100!
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2020, 22:47:09 »
Welkom!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::