Auteur Topic: LEGO  (gelezen 38244 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LEGO
« Gepost op: 17-11-2019, 20:07:18 »
...maar soms even niet :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: LEGO
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2019, 21:08:13 »
RTL is zeker geïnspireerd geraakt door de hernieuwde populariteit van Youtubefilmpjes over Minecraft. Daar zitten een paar flinke kunstenaars tussen. Als voormalig Minecraftspeler kijk ik er graag naar. Wie weet of LEGO ook wat is, we zullen zien.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Lego Masters
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2020, 20:43:38 »
Citaat
Lego Masters is een wedstrijd om de titel "Lego Master" en een prijs. De producent noemt het een “epische realityshow waarin de beste Lego bouwers het in duo’s tegen elkaar opnemen voor een geweldige prijs en de titel Lego Master. ” In elke aflevering worden acht teams van twee bouwers uitgedaagd met opdrachten die ze binnen enkele uren moeten volbrengen. De creaties worden beoordeeld door een jury. Elke aflevering bestaat voornamelijk uit twee opdrachten; een voordeel-opdracht en een eliminatieopdracht. In de voordeel-opdracht wint iedere aflevering het beste team de “Golden Brick” waarmee het immuniteit heeft voor de volgende eliminatie-opdracht. Bij de eliminatie-opdrachten wordt bepaald welk team het minst goed presteert en afvalt.

In 2020 gaat een Nederlandstalige versie van het programma van start, met acht kandidatenduo’s uit Nederland en België. Het programma wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland voor het Nederlandse RTL en het Vlaamse VTM. De opnames waren van 3 februari tot 6 maart.

Op dit moment is in België de eerste aflevering bezig.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2020, 21:13:05 »
Een Nederlander met een 'het leven is geen ponykamp' trui aan.  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2020, 21:19:30 »
In Nederland ook! een erg leuk programma krijg gelijk zin om lego te kopen!
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: LEGO
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2020, 21:25:44 »
Echt uitstekende timing wel. Opnames net afgerond voor de Coronacrisis en nu heeft iedereen genoeg tijd om wat nieuwe dozen aan te schaffen en met lego te spelen.

Ik kijk wel met wat vertraging, maar momenteel vraag ik me wel af wat vader en zoon in dit programma doen. Het 'samengestelde duo' vind ik nu al leuk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: LEGO
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2020, 21:41:58 »
Echt een leuk programma! Met 8 zeer verschillende koppels. Wat vader en zoon aangaat: het komt vooral op de schouders van de zoon aan. Als die tegen de druk kan kunnen ze wat verder komen. Maar ik denk dat hetzij zij 2 of de 2 'bananen'-dames als eerste zullen gaan.

Wat een gebouwen trouwens! Daar zaten echt een paar kunststukken tussen... En ik vond al dat mijn Simpsons huis zo'n superbouwwerk was ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2020, 22:46:06 »
Ik heb helemaal niks met LEGO. Dat is iets wat ik nooit deed, maar als ik dan al die kunstwerken zie, want zo kan je het wel noemen, is dat geweldig om naar te kijken! Ik ben heel blij dat ik dit programma een kans heb gegeven, want de komende weken kijk ik weer!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: LEGO
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2020, 23:03:46 »
Leuk programma inderdaad. Wat ik erg leuk vind is de plottwist. 15 uur gebouw(d) (no pun intended) en dan de winnaar van het gouden legoblokje is... is nog niet bekend.

Ga nog maar iets bouwen in 3 uur  ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2020, 23:28:22 »
Ik vond het op zich best een leuk programma. Mooi om te zien wat ze allemaal van Lego kunnen bouwen, maar het programma had wel wat sneller gemonteerd kunnen worden of gewoon wat minder lang moeten duren? Ik vond het erg langdradig, terwijl het programma in potentie alles mee heeft: leuke gevarieerde deelnemers, mooie bouwwerken, deskundige jury en leuke presentatoren. Ik geef het zeker nog een kans, maar hoop wel op wat meer actie volgende week.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #10 Gepost op: 12-04-2020, 00:05:42 »
Als groot fan van LEGO enorm genoten, ik ga dit blijven volgen hoor. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #11 Gepost op: 12-04-2020, 13:37:26 »
Mee eens dat het wel wat sneller gemonteerd had mogen worden. Ik ben er half ingevallen dus mag ook niet helemaal oordelen, maar wat mij betreft volgende week minder verplichte praatjes tijdens het bouwen en ook vind ik 3 presentatoren teveel van het goede. Wat mij betreft mag er wel meer aandacht zijn van hoe bouw je nou zoiets. Meer inzage in het tot stand komen.

Maar leuk dat je als volwassene gewoon lekker kan Lego-en.  ::bravo::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #12 Gepost op: 12-04-2020, 17:06:16 »
Het zijn 2 presentatoren he ::rofl:: Kurt Rogiers en ruben Nicolai. Die derde is gewoon de expert

Ze hebben 1,6 miljoen kijkers getrokken in Nederland ::oink:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: LEGO
« Reactie #13 Gepost op: 15-04-2020, 09:15:28 »
Ja weet ik dat die derde de expert is. Maar dan nog vind ik dat veel. Maar het zal wel 'moeten' omdat het een Belgisch/Nederlandse productie is.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #14 Gepost op: 15-04-2020, 18:18:44 »
In België waren er 727.087 kijkers! Als ik goed heb gekeken waren het er in Nederland 1.560.000

https://www.cim.be/nl/televisie/openbare-resultaten
https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,d1-3-0-p
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: LEGO
« Reactie #15 Gepost op: 18-04-2020, 21:25:46 »
Zonde van die bouwwerken, maar die Lego explosies waren wel tof om te zien  ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: LEGO
« Reactie #16 Gepost op: 18-04-2020, 22:54:53 »
eens zo zonde :(
chipsverslaafde <3

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #17 Gepost op: 18-04-2020, 23:52:58 »
Weer heel tof! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: LEGO
« Reactie #18 Gepost op: 19-04-2020, 08:37:04 »
Inderdaad weer een mooie aflevering!
(al had ik persoonlijk het andere koppel laten afvallen, dat bouwwerk zat gewoon minder goed in elkaar)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: LEGO
« Reactie #19 Gepost op: 20-04-2020, 10:38:38 »
Weet er iemand toevallig welk liedje er wordt gespeeld tussen het moment dat Kurt zegt dat er nog 5 minuten over zijn en wanneer hij zegt dat er nog één minuut over is? (minuut 34)
Ik kan het met shazam helaas niet vinden door de stemmen die er af en toe tussen komen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::