Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10  (gelezen 65000 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #220 Gepost op: 12-01-2020, 16:47:24 »
Ja same.

Ik snapte wel ineens nog Pac's hint over de Filipijnen ;D
Ik neem aan dat dat de blond-vraag was ;D

Een aantal van die blonde momenten waren echt heerlijk om te lezen! Maar ja, wie heeft wat gezegd, dat is een heel ander verhaal. Net als die apartste aankopen van het jaar. Wie vindt er nou onderbroeken zijn bijzonderste aankoop?
Ik zal het nog wel uitleggen ;D
...óf niet!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #221 Gepost op: 12-01-2020, 16:53:04 »
Argh ik hoopte toch ergens op een bonus want voor mijn gevoel stond het toch wel goed ::hypocriet::

Opvallend vond ik:
-> Starlight die eind vorig jaar gestoken was door een hoornaar, zou dat zoveel pijn hebben gedaan dat ze het dit jaar nog voelde? ;D
-> Degene die bij forummoment "Mijn forummoment kwam eigenlijk nog eind vorig jaar. Al had ik dit jaar nog een soortgelijk moment" dit heeft ingevuld vind ik persoonlijk dat diegene gediskwalificeerd moet worden ::hypocriet::. De vraag was WAT is je forumhoogtepunt niet wanneer die was ::). #frustratie
-> Hulpdakdekker had meer dan 1 droom in het rijtje gehad ::rofl::. Uiteindelijk wel de juiste gevonden want die details waren wel erg specifiek haha.
-> "Convans, die is het beste in spellen!", duidelijk iemand die niet veel in het spellengedeelte komt ;D.
-> Ik hoop dat Starlight en Hdd hetzelfde antwoord hebben ingevuld bij vraag 12 want dat zou ontzettend cute zijn ::love::
-> Voor de rest heel veel gewisseld tussen mensen, meerdere mensen die volgens mij met hun master bijna klaar zijn bijvoorbeeld of die wel wat liefde kunnen gebruiken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #222 Gepost op: 12-01-2020, 16:55:45 »

-> Ik hoop dat Starlight en Hdd hetzelfde antwoord hebben ingevuld bij vraag 12 want dat zou ontzettend cute zijn ::love::



Dat gokte ik ook ;D

En een paar keer was er een antwoord dat alleen van 1 van hen tweeën kon komen, maar ja, van wie van de 2 dan he, grr...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #223 Gepost op: 12-01-2020, 17:00:04 »
Ik neem aan dat dat de blond-vraag was ;D
::jaja::

Ik denk dat ik er anders ook wel op was gekomen, maar het hielp wel om de link sneller te leggen ;D

-> Starlight die eind vorig jaar gestoken was door een hoornaar, zou dat zoveel pijn hebben gedaan dat ze het dit jaar nog voelde? ;D
Ik had in m'n hoofd dat dat op Nieuwjaarsdag was, dus achteraf had ik dit mss niet in moeten vullen ::dom:: Maar het was dus op Oudejaarsdag, en ik begon het nieuwe jaar met een washandje met ijsblokjes tegen m'n hand omdat het nog zoveel pijn deed. Niet direct de beste manier om het nieuwe jaar te beginnen ;) Maar zal later m'n antwoord nog wel verder toelichten.

-> Ik hoop dat Starlight en Hdd hetzelfde antwoord hebben ingevuld bij vraag 12 want dat zou ontzettend cute zijn ::love::
;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #224 Gepost op: 12-01-2020, 17:01:16 »
Het zou mij niet verbazen als ik bij een of meerdere vragen de antwoorden van Starlight en HDD omgedraaid heb
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #225 Gepost op: 12-01-2020, 17:08:06 »
Ik zie nu dat ik ook ergens onbedoeld ergens twee keer hetzelfde antwoord heb gegeven.. nouja, het zal weinig verschil maken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #226 Gepost op: 12-01-2020, 17:08:59 »
Ik neem aan dat dat de blond-vraag was ;D

Ah oké ik snap deze nu pas  ;D

En inderdaad, ook ik heb die twee dezelfde antwoorden bij vraag 12 bij HDD en Starlight neergezet  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 17:11:42 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #227 Gepost op: 12-01-2020, 17:09:32 »
-> Degene die bij forummoment "Mijn forummoment kwam eigenlijk nog eind vorig jaar. Al had ik dit jaar nog een soortgelijk moment" dit heeft ingevuld vind ik persoonlijk dat diegene gediskwalificeerd moet worden ::hypocriet::. De vraag was WAT is je forumhoogtepunt niet wanneer die was ::). #frustratie
Ik dacht dat die juist heel makkelijk was, aangezien er in de laatste paar weken van vorig jaar maar heel weinig gebeurd was op het forum, zodat je die heel simpel naar een bepaalde persoon kon herleiden, en zeker met het tweede deel van het antwoord erbij... ::jaja:: Het tweede gedeelte staat zelfs onder mijn nickname... ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #228 Gepost op: 12-01-2020, 17:09:47 »
Ik zie nu dat ik ook ergens onbedoeld ergens twee keer hetzelfde antwoord heb gegeven.. nouja, het zal weinig verschil maken.

Om 20.30 -> En Starlight wint de MFQ 2019 met 1 punt verschil van Brtdm ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #229 Gepost op: 12-01-2020, 17:11:00 »
-> Hulpdakdekker had meer dan 1 droom in het rijtje gehad ::rofl::. Uiteindelijk wel de juiste gevonden want die details waren wel erg specifiek haha.

Is dat het geval? ::oink:: Ik had geen idee ::rofl::

Ik droom bizar veel de afgelopen maanden, zo 3 per nacht, maar die zijn overwegend niet zo boeiend.
Probeerde een hoop te graven om iets in te vullen, maar kon niets verzinnen, dus ben daarom zelf 't topic ingedoken, omdat ik weet dat ik daar voorheen veel heb gepost :)

En wederom: ik ben er niet voor de vage antwoorden, dus soms zijn ze gewoon met de zoekfunctie te vinden. Daarom alle details erin verwerkt ::ok::

-> Ik hoop dat Starlight en Hdd hetzelfde antwoord hebben ingevuld bij vraag 12 want dat zou ontzettend cute zijn ::love::

We zijn ook ontzettend cute ::love::

En een paar keer was er een antwoord dat alleen van 1 van hen tweeën kon komen, maar ja, van wie van de 2 dan he, grr...
Het zou mij niet verbazen als ik bij een of meerdere vragen de antwoorden van Starlight en HDD omgedraaid heb

Zegggggg, we zijn beswel verschillend.

Ik ben veel langer.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #230 Gepost op: 12-01-2020, 17:12:28 »
Ik ben veel langer.

Klopt, maar jullie zijn wel beide naar Wenen geweest ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #231 Gepost op: 12-01-2020, 17:18:31 »
Om 20.30 -> En Starlight wint de MFQ 2019 met 1 punt verschil van Brtdm ;D

ik denk eerder het verschil tussen 13e en 14e. Maar misschien ben ik wel heel goed in gokken. Heb wel enorm op interpunctie gelet steeds.

Ja same.

Ik snapte wel ineens nog Pac's hint over de Filipijnen ;D
Over blond moment gesproken.. nu nog steeds geen idee wat de hint is..
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 17:22:15 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #232 Gepost op: 12-01-2020, 17:22:37 »
Ik dacht dat die juist heel makkelijk was, aangezien er in de laatste paar weken van vorig jaar maar heel weinig gebeurd was op het forum, zodat je die heel simpel naar een bepaalde persoon kon herleiden, en zeker met het tweede deel van het antwoord erbij... ::jaja:: Het tweede gedeelte staat zelfs onder mijn nickname... ;D
Ik heb deze uiteindelijk gevonden, maar dat is echt niet zo makkelijk hoor ::ohno:: Bij zo'n vaag antwoord moet je eerst helemaal gaan nadenken waar het überhaupt over kan gaan, want anders heb je ook geen idee waar je naar moet zoeken. Uiteindelijk kwam ik op het idee om even in de Hall of Fame te kijken naar wat er ook alweer allemaal gewonnen was, eigenlijk vooral vanwege het antwoord "Winnen!", en pas toen realiseerde ik me ineens waar dat antwoord op sloeg.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #233 Gepost op: 12-01-2020, 17:24:27 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het was dus gewoon moeilijk dit jaar, vandaar dat iedereen er zo'n slecht gevoel over heeft  ;D


Ik zocht naar iets wat Daisy dit jaar gekocht kon hebben, en toen kwam ik bij haar een post tegen over wat ik als antwoord had ingevuld. Ik was helemaal vergeten dat zij dat ook gekocht had, sorry dat ik jullie allemaal op het verkeerde been heb gezet :P

::rofl:: Ik dacht dat wel 14x bij mij te krijgen, maar dat nog net niet. Het juiste antwoord overigens ook door niemand, maar deze was echt wel moeilijk te raden bij mij.

Meest grappige moment tijdens de quiz, Nieky die mijn blonde moment op twitter liked. ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #234 Gepost op: 12-01-2020, 17:25:50 »
::rofl:: Ik dacht dat wel 14x bij mij te krijgen, maar dat nog net niet. Het juiste antwoord overigens ook door niemand, maar deze was echt wel moeilijk te raden bij mij.
De nieuwe auto hoorde niet bij jou? :o
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #235 Gepost op: 12-01-2020, 17:27:21 »
Nope

De vraag was bijzonder voorwerp, aangezien ik dagelijks auto rijd vond ik het niet bijzonder genoeg. Iit wat ik wel heb ingevuld, dat zou je niet zo snel achter mij zoeken.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #236 Gepost op: 12-01-2020, 17:29:33 »
 :o ik had de auto ook bij Daisy

Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #237 Gepost op: 12-01-2020, 17:30:40 »
De nieuwe auto hoorde niet bij jou? :o
Ik dacht dus de sleutelhangers, als aandenken van Daisy's vakantie. Maar als het echt iets aparts is zou het misschien wel het vingerhoedje kunnen zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #238 Gepost op: 12-01-2020, 17:33:26 »
De nieuwe auto hoorde niet bij jou? :o


::sorry::


hij is elektrisch, en ik vind m wel bijzonder ;D en ik kreeg 'm 3 december, dus het zat nog vers in mijn geheugen
Keep calm and eat chocolates!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #239 Gepost op: 12-01-2020, 17:39:27 »
Je hebt in Wii Party ook zo'n spel waarin één iemand persoonlijke vragen krijgt, en dan moet de rest raden wat diegene heeft geantwoord. Daarin heb je heel vaak situaties dat anderen zowat boos op je worden omdat ze een bepaald antwoord van je verwachten, terwijl je zelf iets anders kiest. ;D
Sky might be falling but remember you can fly