Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10  (gelezen 65005 keer)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #320 Gepost op: 12-01-2020, 21:26:51 »
Ik heb geen Insta maar heb die vier uur gewoon gevonden in het vakantieverslag van Daisy hier (of was het toch op FB?)
Vast wel, ik heb er vast wel eens over gehad. ::jaja::
Ik heb erop gezocht, maar op het forum in ieder geval niets kunnen vinden ::ohno::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #321 Gepost op: 12-01-2020, 21:27:36 »
Even mijn antwoorden uitleggen, dan kijken welke jullie goed hebben.

1. Dit jaar eens een vakantiemoment genoemd, terwijl ik niet eens echt op vakantie ben geweest. Lissabon is gewoon een erg leuke stad.

2. Wij zijn in september verhuisd van onze huurwoning naar het huis dat we de afgelopen twee jaar verhuurden via AirBnB. Volgens de gemeente mogen we hier niet wonen, en de buurman wil ons ook al niet. Hij heeft de gemeente gevraagd te handhaven, en de gemeente heeft ons dus gesommeerd te vertrekken. Daar zijn we tegen in bezwaar gegaan. Binnenkort is de hoorzitting voor de bezwaarcommissie. Als de gemeente dan nog vindt dat wij hier niet mogen wonen zullen we naar de rechter moeten.

3. Heel Zap! was goed maar The Walking Dead was echt een geweldige opening

4. Jann. Ik was verbaasd dat hij niet vaker genoemd werd.

5. Beste tv-moment (en sportmoment in eerdere jaren ook) vind ik altijd heel lastig. Het Songfestival winnen was natuurlijk heel bijzonder.

6. Sinds het vertrek van Edwin Evers overgestapt naar Radio 10, Ekdom in de morgen bevalt goed.

7. Meat Loaf, ik heb geen tekst nodig, alleen de muziek is genoeg ;D En een fijn iemand die de andere partij zingt, kunnen we lekker tegen elkaar in brullen.

8. Geen echte vakantie dus dit jaar, maar een verhuizing. En de eerste dag van mijn drie weken vrij waarin dat verhuizen moest gebeuren, blesseer ik mijn elleboog als we een bank ophalen. Een maand last van gehad. Weinig kunnen sjouwen en zo, echt heel handig ::)

9. Auto dus. Sorry ;D

10. Ik onthou dromen ook maar zelden, maar dat vond ik een te flauw antwoord. Ik heb wel eens gedroomd dat ik aan het bevallen was. In de tijd dat ik nog wel een kinderwens had.

11. Ik had mijn antwoorden al ingestuurd toen in dit topic een vraag werd gesteld over deze vraag. Ik heb het dus ingevuld met een Guilty Pleasure. Ik zou last van mijn maag en mijn darmen krijgen van drie dagen alleen chocolade dus als ik verstandig was zou ik ook een salade kiezen of zo. Ach ja, weggevertje is ook best aardig denk ik

12. Zie bij 2.



Edit: Lissabon was de weggever, iedereen goed. De huisperikelen bijna iedereen. Chocolade was toch maar erg weinig aan mij gekoppeld. Meatloaf was minder een inkopper dan ik dacht, maar is toch wel vaak ingevuld. Vaak een songfestival-antwoord aan mij gekoppeld, en ook vaak Zap! Dat is dus pech met de keuze van het formulering. Naast de bevallen-droom zie ik ook een paar keer een toekomst met kinderen genoemd, niet gek gedacht. De auto had niemand goed, Jann bijna niemand. Ik had verwacht dat Ekdom in de Morgen vaker bij mij geplaatst zou zijn, Radio 10 is wel een beetje een ouwelullenzender natuurlijk ;D
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 21:38:19 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #322 Gepost op: 12-01-2020, 21:29:18 »
Oh wauw, ik heb dus gewonnen op de droom-, voorwerp- en blonde moment-vraag.. die ik op een paar antwoorden na die ik dacht te weten in het laatste uur nog heb moeten gokken ::rofl::

Ik weet niet of dat nou heel hoopgevend is voor jullie of dat het juist betekent dat niemand me kan verslaan omdat ik zelfs nog win als ik gok ;D

Je bent wel de enige die ingevuld heeft dat ik een hekel heb aan karaoke
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #323 Gepost op: 12-01-2020, 21:30:06 »
Die voetbalwedstrijd was een van de weinige dingen die ik live op tv gezien heb überhaupt afgelopen jaar ;D

Was leuk omdat papa en broertje zo hard voor Ajax zijn :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #324 Gepost op: 12-01-2020, 21:33:22 »
Datgene van Swifty m.b.t. haar huis en de gemeentelijk problemen had ik gelinkt doordat we het een paar jaar geleden ober gehad hebben toen we een spelletjesdag hadden bij haar thuis, omdat ik actief ben in die wereld. Volgens mij heb ik voor de zekerheid zelfs het bestemmingsplan van die omgeving zelf opgezocht.  ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #325 Gepost op: 12-01-2020, 21:33:55 »
Oh dat wist ik sowieso wel van Swifty. Daar hebben we het toch wel meer over gehad?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #326 Gepost op: 12-01-2020, 21:35:38 »
Ik wist dat van Swifty ook, volgens mij heeft ze er wel eens iets over verteld op 't forum.

Mijn toelichting komt later vanavond of morgen.
Frankje Lapi

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #327 Gepost op: 12-01-2020, 21:38:21 »
Zeg mensen, ik doe weliswaar soms aan creatief schrijven: maar m'n antwoorden in de MFQ zijn eigenlijk altijd eerlijk, open, en concreet :P

Een leer voor de volgende keer ;D

Wellicht enigszins uitzondering daarop:

HDD die niet Starlight heeft ingevuld bij Lingo ??? (ik twijfelde tussen taal is ons ding en wij rocken dat, maar dat het Starlight moest zijn is toch evident)

Het was gewoon evil dat Hans voor Starlight ging, en dan precies in mijn bewoording met 'wij rocken dat' ::rofl::
Trouwens, ikzelf heb meermaals bij dergelijke vragen ingevuld dat ik Jann zou kiezen, zodat ik hem ook eens ontmoet - dus je gaat zelf ook niet vrijuit, dame ;)


Die had Starlight overigens ook fout, evenals m'n tv-moment.



Ik ga morgen toelichtingen schrijven, want daar heb ik niet meer echt energie voor vandaag ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #328 Gepost op: 12-01-2020, 21:40:17 »
Ik denk dat ik na afloop met alle antwoorden erbij wel kan stellen dat dit niet echt een spel is voor mij. Maar voor een keer wel leuk om mee te doen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #329 Gepost op: 12-01-2020, 21:45:36 »
Je bent wel de enige die ingevuld heeft dat ik een hekel heb aan karaoke
Ja, dat vond ik echt duidelijk een antwoord voor jou. Ben verbaasd dat niet meer mensen dat goed hebben.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #330 Gepost op: 12-01-2020, 21:46:01 »
Ik denk dat ik na afloop met alle antwoorden erbij wel kan stellen dat dit niet echt een spel is voor mij. Maar voor een keer wel leuk om mee te doen.
Nee joh, gewoon lekker actiever worden komend jaar. Veel in de Relaxhoek en andere topics posten en lezen. Kom je een heel eind. Leuk dat je meegedaan hebt in ieder geval  ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #331 Gepost op: 12-01-2020, 21:46:38 »
Ja, dat vond ik echt duidelijk een antwoord voor jou. Ben verbaasd dat niet meer mensen dat goed hebben.


ik vond dat ook typisch iets voor de_witte of Pac of Robbie, mensen die niet graag in de spotlight staan volgens mij ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #332 Gepost op: 12-01-2020, 21:50:41 »
Ik vond het erg lastig en heb heel veel moeten gokken, maar toch super leuk om mee te doen! ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #333 Gepost op: 12-01-2020, 21:52:20 »
Had Hdd dan het LdH miljard antwoord bij Lingo? Dat vond ik zo typisch jou. Maar aangezien hij elk jaar Jann invult bij dit soort vragen uiteindelijk dat ook nog gewisseld en daarvoor gegaan.
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #334 Gepost op: 12-01-2020, 21:53:26 »
1. Het BK in Blankenberge.... makkelijk te googlen inderdaad
2. Naar het ziekenhuis moeten.... weet even niet heel zeker of ik dat hier genoemd heb, maar denk het eigenlijk wel aangezien best veel van jullie het goed hebben. Dat was overigens  vlak na (of eigenlijk zelfs een soort van tijdens) mijn verhuizing  ::hypocriet:: Na 5 dagen mocht ik gelukkig weer naar huis
3. De spelletjesweek obviously. Maar daar waren natuurlijk 6 personen aanwezig en het antwoord stond er maar 2x tussen.
4. Ik heb hier voor onze leraar gekozen
5. de Belgische mol. Ik dacht, laat ik eens geen sportmoment kiezen. Hoewel de F1 in Duitsland en Brazilië of het WK van Schulting of de handbaldames (of waren die na de inleverdatum?) ook best in aanmerking zouden komen.
6. Als ik zelf mag kiezen ben ik te laat wakker voor de ochtendshows... maar in de auto staat altijd radio 2 aan.
7. Hey Jude... vooral vanwege de meezingminuten voor het publiek aan het eind..... na na na nananana
8. Blonde momenten vergeet ik liefst zo snel mogelijk
9. Groene verf.... voor op de muren van mijn nieuwe woning uiteraard
10. Dromen onthoud ik nooit. Hoewel ik me soms vlak na een droom wel afvraag van Hoe zijn die en die persoon ineens daar en daar gekomen. Dingen die totaal niet bij elkaar passen zeg maar.
11. Ik heb deze vraag echt opgevat als "je mag maar 1 ding eten". En dus niet samengestelde gerechten. Meloen is lekker, zit genoeg vocht in en je overleeft vast wel op 3 dagen met alleen meloen
12. Volgend jaar is nog een jaar weg. Daar denk ik nog niet echt over na.
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #335 Gepost op: 12-01-2020, 21:54:05 »
Nee joh, gewoon lekker actiever worden komend jaar. Veel in de Relaxhoek en andere topics posten en lezen. Kom je een heel eind. Leuk dat je meegedaan hebt in ieder geval  ::bravo::

Ja, maar ik heb officieel ook nog andere dingen te doen. Ik heb sowieso al nooit gesnapt hoe sommigen hier uren per dag aanwezig zijn.
Ik denk overigens wel dat ik iets actiever ga worden in de relaxhoek e.d. (na WIDM en De Mol, dan)
En ik ben ook niet zo goed in het onthouden van teksten en wie wat zegt. In real-life onthoud ik bijna alles, maar dan kan ik er een stem en gezicht aan koppelen.

Ik zie wel of ik volgend jaar weer mee ga doen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #336 Gepost op: 12-01-2020, 21:55:42 »
Hey Jude niet bij Pac. Dat vind ik ook heftig
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #337 Gepost op: 12-01-2020, 21:57:06 »
Ik vond het heel erg tof dat jullie meededen Brtdm en Mitchkox ::bravo:: Kom gewoon eens naar een spelletjesdag of zo, dan leer je ons al snel wat beter kennen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #338 Gepost op: 12-01-2020, 21:58:14 »

ik vond dat ook typisch iets voor de_witte of Pac of Robbie, mensen die niet graag in de spotlight staan volgens mij ;D

mwa.... met het organiseren van al die schaaktoernooien en het voor de klas staan is die angst wel een beetje weggegaan hoor ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 10
« Reactie #339 Gepost op: 12-01-2020, 21:58:41 »
Ik vond het heel erg tof dat jullie meededen Brtdm en Mitchkox ::bravo:: Kom gewoon eens naar een spelletjesdag of zo, dan leer je ons al snel wat beter kennen.

Ja, hallo! Komen jullie maar lekker naar Armenië!  ;D :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?