Auteur Topic: Planetrace feest, zaterdag 13 december  (gelezen 14614 keer)

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Gepost op: 10-12-2003, 21:53:00 »
Ja,

Daar is hij weer. ??? Jullie weten ik heb een eigen mening, maar door de onduidelijkheden, mensen die de twinstigste niet kunnen en de korte termijn een zaaltje te regelen,
TREK IK DE VOLGENDE CONCLUSIE!!!!!!!!

Het feest dat in eerste instantie door de fans van Ellen is georganiseerd is ondertussen uitgegroeit tot HET eindfeest van de avonturiers van Planet Race 2003. Alle AVO's van 2002 en 2003 zijn aanwezig en zij nemen allen hun eigen fans en gidsen mee.

Het zou wel erg eigewijs zijn dit feest zelf proberen te overtreffen, als je deze club al samen hebt de 13de. Vandaar dat ik mijn eigen feest wil samenvoegen op deze avond. Zoals beloofd kunnen de mensen die op mij hebben gestemd rekenen op een kleine verfrissing en zal ik voor hun een aantal consumpties proberen te regelen als schrale tegemoedkoming voor de ontzettend grote steun, (RSI handjes) die zij mij hebben gegeven tijdens de race. Ik zal jullie niet vergeten, zoals toegezegd.

Laten we van de 13de gewoon een KNALFEEST maken en de Stairway in Utrecht (landelijk centraal) omtoveren tot een groot "Planet Race paleis"!!! Ik begrijp heel goed dat ik hiermee sommige mensen moet teleurstellen, maar het schijnt de beste oplossing en soms moeten beslissingen zo vroeg mogelijk genomen worden. Ik hoop daarom, dat ik zoveel mogelijk van jullie mag verwelkomen op dit PR Feest.

Laat net als de 20ste wel aan mij weten, dat je komt, in verband met de consumpties. Schrijf mij een prive bericht op www.planetrace.org, en geef aan wie je meeneemt, zodat ik een gasten boek voor mijzelf kan opstellen en een zooi consumpties voor jullie kan regelen.

Bedankt en we gaan er de dertiende een onvergetelijke avond van maken!!! Spread the word!!! :-* :-* :-*

Peter-Paul ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2003, 21:57:51 »
 jammer ik kan er dus niet bij zijn
nou ja volgend jaar beter dan maar

iedereen veel su6 en mischien tot volgend jaar of op een andere site zoals bv
www.pekingexpress.org
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2003, 22:12:40 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Helaas planetrace.org moet het dus af laten weten!!!!!!!
Het spijt mij ontzettend dat ik er niet bij kan zijn. Ik had zo graag een grote ploeg van onze users persoonlijk willen ontmoeten.
Het zij zo. Laat PR.org dan maar jullie basis op de achtergrond blijven (zei zij theatraal ;)). Anyway, ik hoop velen van jullie weer te zien bij een volgende gelegenheid. Hetzij Pekingexpress, of wie weet planetrace volgend jaar. Hou in ieder geval Realitynet.nl in de gaten!!!! :D :D 8) ::vergroot:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 10-12-2003, 22:54:14 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2003, 22:21:14 »
Mapel en Jeroen,

Snap precies hoe jullie je voelen. Echter de inschrijvingen bleven behoorlijk achterwege. Ik tel tot en met vannavond 7 inschrijvingen. Dit is waarschijnlijk onvoldoende animo om een zaal te kunnen bespreken. Ik ben bang dat ik zo uiteindelijk op het laatste moment alsnog af had moeten zeggen. Vandaar dat ik jullie op tijd wil laten weten toch naar een groot feest te kunnen komen. En zo mijn beslissing. De zaal zal pas interressant worden vanaf minimaal 50 personen. Dus uiteindelijk kan ik met dit animo geen zaal gereserveerd krijgen.

Hoop wel op jullie begrip en betrokkenheid.

Uiteraard kunnen we de 20 ste treffen, maar het ziet er niet uit als een knalfeest vooralsnog.

Peter-Paul

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #4 Gepost op: 10-12-2003, 22:26:39 »
pp ik begrijp dat

maar zorg je nog wel dat planetrace.nl weer een sos stuurt heel veel fans komen niet hier en ook niet op jou forum
maar die weten dus wel dat je op de 20ste een feest geeft

zou zonde zijn als die dan voor niks komen en stond daar ook niet in over aanmelden er voor
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2003, 12:59:59 »
Aanmeldingen gaarne ook nog altijd via mij.
Bij PP voor de consumpties, maar bij mij om het aantal bezoekers te registreren.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2003, 13:43:04 »
Citaat
Omdat het nu één planetrace feest is geworden ik denk om verwarring te voorkomen in 1 topic door te gaan en hier een slotje op te zetten. Kan ze ook samenvoegen, maar dan lopen er reacties doorelkaar.
Dus post en meld je van af nu aan in topic Planetracefeest,13 december

Mapel,
Waarom dan niet verder in de thread die daarvoor bedoeld is, waar alle informatie in staat betreffende dit feest inclusief routebeschrijving enz ?
Op deze manier zakt die thread dus weg en krijgen we straks het probleem dat mensen niet meer weten waar ze heen moeten.
Ook staat in die thread de lijst met bezoekers die zich aangemeld hebben, dit schiet natuurlijk niet op.

Edit : Besides, je kan de naam van het topic veranderen
« Laatst bewerkt op: 11-12-2003, 13:44:58 door Secbomb »
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Planetrace feest, zaterdag 13 december
« Reactie #7 Gepost op: 11-12-2003, 14:01:43 »
je hebt gelijk oke doen we dat .... ;D
Dus vanaf nu aanmelden en posten in topic  Eindfeest planetrace, Utrecht, 13 december
« Laatst bewerkt op: 11-12-2003, 14:09:10 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....