Auteur Topic: [CL] Dag 1: De taakverdeling  (gelezen 50362 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 1: De taakverdeling
« Reactie #280 Gepost op: 23-01-2020, 21:39:10 »
Ah toneelles, interessant  ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 1: De taakverdeling
« Reactie #281 Gepost op: 23-01-2020, 21:52:10 »
ik wist dat zou komen ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 1: De taakverdeling
« Reactie #282 Gepost op: 24-01-2020, 08:36:33 »
Ik heb niet op tijd kunnen stemmen. Vergadering op werk was uitgelopen, toen naar huis gesjeesd, snel eten binnen gegooid en weer vertrokken, uurtje rijden. Daar kwam ik om 20u aan, bij mensen op bezoek. Ik heb nog snel aangelogd om te stemmen, maar zag dat ik 8 pagina's aan reacties achter stond, waar ik geen tijd voor had om bij te lezen. Dus wou ik mijn stem op Dikke Controleur insturen (omdat de laatste keer dat ik hier geweest was dat de enige was die 5 dagen nog niet online was geweest), maar toen begon mijn internet irritant te doen waardoor hij m'n pm box niet wou openen. En toen heb ik uit frustratie mijn telefoon uit gezet, want ik had een uur gereden om bij mensen op bezoek te gaan en zat vervolgens op m'n telefoon bezig in hun huiskamer en dat vond ik ongepast. (verklaart trouwens voor convans en mitchkox waarom je me wel online zag maar geen stem insturen. Sorry, ik heb geprobeerd, maar de technologie zat niet mee... ik weet hoe irritant het is om er als spelleider op te zitten wachten, sorry)

Ik heb nu ook nog steeds die 8 pagina's en het nieuwe topic met alweer 4 pagina's nog niet bij kunnen lezen, want was vannacht om 1:30 thuis en zit nu op het werk. Dus ook geen idee of Dikke Controleur al een teken van leven heeft vertoond en zelfs nog niet wie er eigenlijk uit ligt. Ik probeer het zo snel mogelijk in te halen... ::sorry::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 1: De taakverdeling
« Reactie #283 Gepost op: 24-01-2020, 09:23:44 »
OK en DC was 2 uur nadat ik voor het laatst bijgelezen had online gekomen en actief en goed bezig geweest!  ::ok:: Ik ben intussen al blij dat het niet meer gelukt was mijn stem op hem in te sturen.


Verder...
Robbyazerty wil niet zoeken naar hints omdat ze 'te cryptisch' zijn. Opvallend als je de overvallers wil ontmaskeren.
(Robbie)
Ik heb neit gezegd dat ik niet wil zoeken. Ik heb gezegd dat ik daar heel slecht in ben. Maar intussen heb ik sowieso ook nog niks gezocht omdat ik iedere keer alleen maar moet bijlezen.

Niet iedereen heeft alle tijd om alle berichten uitgebreid te lezen en terug te lezen ::)
Dit dus.


En dit:
Focus legt de focus op de tekst van de spelleiding..... Waarom? Bij weerwolven is het toch juist de bedoeling dat de spelleiding zich niet met het spelverloop bemoeit? ::hypocriet::
Met die verhaaltjes en hints erin zoeken worden er ook een hoop nepdingen en foute links gevonden want je kan elk woordje zo draaien dat je er wel weer iets anders achter kan vinden. En nu hebben de overvallers Bjorrn gekilled, waarschijnlijk in de hoop dat hij met Lucy een koppeltje is en ze zo 2 in één klap konden uitschakelen. Maar dat ligt dan meer aan "de hints in het verhaaltje" dan aan iets anders. En bleek nog fout te zijn ook! (tenminste, ik ben nog op pagina 1 van het Dag 2 topic)

Vandaar dat ik niet zo'n fan ben van verborgen hints in een verhaal, want die worden toch verkeerd geïnterpreteerd en dan krijg je dit als gevolg.

Maar anyway, ik ga nog proberen de rest van de pagina's te lezen en dan weer verder werken.  :-X