Auteur Topic: [CL] Dag 2: Eerste slachtoffer  (gelezen 51174 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #40 Gepost op: 23-01-2020, 22:13:19 »
Ik ben er van overtuigd dat er een paar op Molebuster hebben gestemd.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #41 Gepost op: 23-01-2020, 22:13:39 »
Ik heb al gezegd op wie ik van plan was te gaan stemmen maar das nu een beetje ongeloofwaardig dus ik laat het daar maar bij... ik was te druk met mezelf verdedigen om eerder vandaag al te stemmen
nog sorry daarvoor sloeg een beetje door, als je zelfs niet gestemd hebt geeft wel aan dat je er van slag van was<3
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #42 Gepost op: 23-01-2020, 22:14:09 »
Also waarom stemde Jacco nu ineens op mij terwijl hij Swifty verdacht aan het maken was?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #43 Gepost op: 23-01-2020, 22:14:33 »
Yay een overvaller weg ::bravo::

ik ben nog niet heel actief omdat ik overdag gewoon moet werken en de afgelopen avonden had ik weinig tijd. Dan kan ik niet in 5 minuten 10 pagina's teruglezen. Ik zie dat morgenavond meer tijd heb qua deadline dus dat hoop ik wel te kunn mee discussieren.

Wat ik al wel gelezen heb ...  Ik ben blij dat LdH me vertrouwt, terecht, maar LdH dat betekent niet dat ik jou direct vertrouw. Dus waarom moet ik je vertrouwen LdH. :P

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #44 Gepost op: 23-01-2020, 22:15:04 »
Also waarom stemde Jacco nu ineens op mij terwijl hij Swifty verdacht aan het maken was?
misschien was hij het mij mij eens? ik weet niet eigenlijk ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #45 Gepost op: 23-01-2020, 22:15:22 »
Ik ben er van overtuigd dat er een paar op Molebuster hebben gestemd.
Dit kan, maar daar moet je het niet zoeken omdat de kans daar een wolf te vinden beduidend kleiner is.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #46 Gepost op: 23-01-2020, 22:15:24 »
Om er een beetje vaart in te gooien aangezien ik er morgen nauwelijls ben:

Ik vind dat we sowieso op iemand moeten stemmen die niet op MoleBuster is gegaan. Ik sluit niet uit dat er overvallers op hem gestemd hebben. Maar de kans is imo wel kleiner.

You'll never walk alone

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #47 Gepost op: 23-01-2020, 22:17:00 »
Dan kan ik niet in 5 minuten 10 pagina's teruglezen.
Nouja zeg, dit mag ik toch wel van een Global Moderator verwachten?!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #48 Gepost op: 23-01-2020, 22:17:29 »
even over morgen: ik werk van 8 tot 17 en daarna ga ik schaken (of spelletjes spelen).... wellicht dat ik in de pauzes wat kan lezen, maar veel reageren zal er morgen niet in zitten (ook omdat typen op de mobiel niet zo makkelijk gaat als op de laptop)
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #49 Gepost op: 23-01-2020, 22:17:40 »
ik ben vooral benieuwd naar de mensen die niet op chipie of Molebuster hebben gestemd

MV als enige op Miek
Ik heb omdat het zo'n chaos is met 34 man gestemd op iemand die 0x ter sprake is gekomen en er dan dus toch niet uit zou gaan (zelf ook weinig heeft gepost, maar dat terzijde) om te zien wat deze stemming zou brengen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #50 Gepost op: 23-01-2020, 22:17:54 »
wat ik dus al zei dat kaaasje op mij heeft gestemd vindt ik vreemd aangezien ik niet gepraat heb met hem en hij niet zoveel heeft gezegd in de chat volgensmij
hebben jullie kaasje veel in deze chat gezien?
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2020, 22:18:21 »
Heeft Bjornn vroeger meegedaan met forumspelletjes
Ja, veel

Citaat
en is hij er goed in of totaal niet?
Meestal haalt ie de helft van het spel niet, dus nee ;D

Citaat
Is hij actief op het forum of totaal niet?
Buiten de forumspellen en de spelletjesmiddagen niet.

Citaat
Indien hij een tactical mastermind zou zijn dan mogen we verwachten dat één van de wolven ook iemand met meer ervaring is.
Mastermind zou ie zelf wel zeggen, maar I don't know about that ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2020, 22:19:05 »
Ik heb omdat het zo'n chaos is met 34 man gestemd op iemand die 0x ter sprake is gekomen en er dan dus toch niet uit zou gaan (zelf ook weinig heeft gepost, maar dat terzijde) om te zien wat deze stemming zou brengen.

fair enough.... dat plan had ik zelf eigenlijk ook, maar toen ging nadat ik had gestemd ineens iedereen chipie verdacht maken
Wit is ook een kleur!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2020, 22:19:42 »
misschien was hij het mij mij eens? ik weet niet eigenlijk ::vergroot::

Met jou eens over welk argument? :P
Excuses aanvaard. Zullen we ons dan nu op de echte bad guys richten?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2020, 22:21:42 »
Nog een dienstmededeling. Zaterdag zal er geen deadline zijn. Dus na morgen, wordt de volgende deadline zondagavond  ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2020, 22:22:04 »
Met jou eens over welk argument? :P
Excuses aanvaard. Zullen we ons dan nu op de echte bad guys richten?
doen we!
ik heb morgen vrij en ben nog steeds ziek dus ben morgen ook best veel hier heb toch niks te doen.
hopelijk kost het me morgen niet de kop...
chipsverslaafde <3

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2020, 22:22:15 »
Oké, ik dacht dat ik nog wel tijd zou hebben om vandaag te stemmen, dat had ik dus echter niet, maar dat kon ik niet weten. Ik wilde nog wel stemmen, maar de waren helaas veel te streng in de restricties. Maar ik lees dat er een overvaller uit is, want natuurlijk schreeuwt natuurlijk om een feestje, met taart uiteraard.

Ik beloof dat ik van het weekend echt hard ga mee helpen zoeken naar aanwijzingen. Maar voor nu loop ik terug naar de hotelletje.

Yeey for us! ::joehoe::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2020, 22:23:12 »
Goed bezig! ::bravo::

Over Bjorrn: er was niet gezegd dat hij een gegijzelde was, toch? Misschien had hij een speciale rol en wisten de overvallers hiervan.

Mensen die heel hard tegen een inactief iemand wegstemmen waren:
Spacycolours, Mollenmania, LdHmolletje, De Witte, Lama en Lawliet

Explain yourselves honeys ;D
Dat wil ik best doen, maar ik vind het onterecht dat je nu zo hoog van de toren blaast. Ik heb volgens mij niemand horen zeggen: "Laten we Molebuster eruit stemmen, want hij is een overvaller!", het komt nu toevallig zo uit. De werkelijke reden dat jullie hem weg wilde stemmen was heel anders, namelijk omdat jullie ook geen idee hadden en dus maar een inactief persoon weg wilden omdat dat leuk was voor het spel.

Ten tweede; de discussie over inactieve leden wegstemmen ging destijds vooral om leden als de Dikke Controleur. Hij was nog helemaal niet online geweest, en dat vind ik heel wat anders dan iemand als MoleBuster, die gewoon online was en in andere fora zat te posten, en wist van het spel maar hier geen posts plaatste. Dat vond ik ook verdacht.

En ten derde: voor de mensen die nu roepen: iedereen die op mrchipie heeft gestemd is een overvaller, dat is ook nergens op gebaseerd. Wie zegt dat hij nu plotseling onschuldig is?

Ik moet toch íemand stemmen. Nou, ik ben hartstikke blij dat jullie MoleBuster hebben gekozen. Jullie hebben een goede keus gemaakt, dus... chapeau daarvoor! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Online Brent

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #58 Gepost op: 23-01-2020, 22:23:19 »
Oké, ik dacht dat ik nog wel tijd zou hebben om vandaag te stemmen, dat had ik dus echter niet, maar dat kon ik niet weten. Ik wilde nog wel stemmen, maar de waren helaas veel te streng in de restricties. Maar ik lees dat er een overvaller uit is, want natuurlijk schreeuwt natuurlijk om een feestje, met taart uiteraard.

Ik beloof dat ik van het weekend echt hard ga mee helpen zoeken naar aanwijzingen. Maar voor nu loop ik terug naar de hotelletje.

Yeey for us! ::joehoe::
Jaaah maar ja da kon ik ni weten ::love::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #59 Gepost op: 23-01-2020, 22:24:28 »
ik ben vooral benieuwd naar de mensen die niet op chipie of Molebuster hebben gestemd

Belg op Lucy

Lucy was een verdachte die sterke voor- en tegenstanders had. Het leek me waardevol om de rol van Lucy te kennen en zo extra informatie te verkrijgen over die voor- en tegenstanders.
Stemmen op een inactieveling zou ik gedaan hebben als iemand echt niet online was gekomen, want dat vind ik inactief. Maar nu werd inactief iemand die (zeer) weinig had gezegd. Er waren er wel meer dan MoleBuster alleen had ik de indruk. Misschien durven nieuwelingen minder zeggen? Is dat een reden om dan afgestraft te worden? (Met de kennis van nu wel  ;D).