Auteur Topic: [CL] Dag 3: Frankfürter Würstchen  (gelezen 60173 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2020, 22:13:49 »
Stom, Ldh was helemaal niet verdacht
Precies. Echt wat wordt er dom gestemd.

Dus Swifty met haar "LdH gedraagt zich raar, anders dan normaal", Nieky met zijn harde aanval naar LdH en ook Lucy met haar openbare verdenkingen naar LdH zijn in mijn ogen sowieso vrij verdacht. Na deze drie volgden er vele anderen die ook op LdH gingen stemmen.
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2020, 22:14:45 »
Zal ik maar weer lekker kort door de bocht zijn? ;D

Mensen die op Ldh hebben gestemd zijn verdacht.
Ik hou je in de gaten, maar ben het wel met je eens :P

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2020, 22:14:56 »
Ik vind de linkjes naar je uitspraken erg leuk ;D

 ::love:: thanks

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2020, 22:15:57 »
Maar misschien wilden de overvallers iemand verwijderen die wat minder actief was?

Dit lijkt mij vooral de (slimme) tactiek inderdaad.  ::jaja::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2020, 22:16:15 »
Wat is nou eigenlijk de rede dat mensen op LdH hebben gestemd? Kan iemand dat uitleggen  :D

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2020, 22:18:32 »
Ja duh lees even het andere topic terug :P
Ik ben heel erg duidelijk geweest en ik zat fout maar ja dat kon ik natuurlijk niet weten

Ik vind mensen die nu heel hard roepen dat wij als LdH stemmers verdacht zijn erg verdacht ;D Okee niet per se verdacht maar wel kort door de bocht. Als je zo denkt dan is iedereen die MoleBuster gestemd heeft toch niet verdacht?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2020, 22:21:24 »
Mensen die op molebuster & LDH hebben gestemd:
molduck   molebuster   ldh
D*N      molebuster   ldh
Miek1999   molebuster   ldh
Swifty   molebuster   ldh
timvdons   molebuster   ldh
Daisy   molebuster   ldh
Tim579   molebuster   ldh <-- inmiddels dode gegijzelde

Ik denk dat het juist goed is om te kijken naar wie er de eerste keer niet op Molebuster hebben gestemd en de tweede keer wel op Ldh ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2020, 22:21:33 »
Ik vind mensen die nu heel hard roepen dat wij als LdH stemmers verdacht zijn erg verdacht ;D Okee niet per se verdacht maar wel kort door de bocht. Als je zo denkt dan is iedereen die MoleBuster gestemd heeft toch niet verdacht?

Dat is ook precies wat ik heb gezegd. En ja, dat is allemaal zeker kort door de bocht. Toch denk ik dat als je een paar dagen deze vorm van statistieken naast elkaar legt, dat je uiteindelijk een klein groepje overhoudt. En nee, dat is zeker geen sluitende theorie, maar wel het proberen waard.

EDIT: wat DN zegt dus.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2020, 22:22:11 »
Precies. Echt wat wordt er dom gestemd.

Dus Swifty met haar "LdH gedraagt zich raar, anders dan normaal", Nieky met zijn harde aanval naar LdH en ook Lucy met haar openbare verdenkingen naar LdH zijn in mijn ogen sowieso vrij verdacht. Na deze drie volgden er vele anderen die ook op LdH gingen stemmen.

Overigens strookt dit niet echt met de consensus dat wolven juist meer meegaan met de verdachtmakingen van anderen hè ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2020, 22:22:55 »
Dat is ook precies wat ik heb gezegd. En ja, dat is allemaal zeker kort door de bocht. Toch denk ik dat als je een paar dagen deze vorm van statistieken naast elkaar legt, dat je uiteindelijk een klein groepje overhoudt. En nee, dat is zeker geen sluitende theorie, maar wel het proberen waard.

EDIT: wat DN zegt dus.

Ja maar aaah ik ging op MB stemmen maar ik had geen tijd meer en nu gaat niemand dat geloven 😪😭
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2020, 22:23:28 »
Goed, ik kan niet echt onderbouwen waarom ik op Frank heb gestemd. Ik was zeer laat thuis en had nog maar enkele minuten op de klok, dus ik ben keihard naar mijn pc gerend om alsnog een stem door te voeren. Ik had echt geen idee.

Helaas heb ik ook weinig meegekregen van dag 2, dus als iemand het even wilt samenvatten, graag. Verder snap ik het allemaal heel goed hoor.
Ik snap de opdracht heel goed  ::love::

Queen
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2020, 22:24:03 »
Ja maar aaah ik ging op MB stemmen maar ik had geen tijd meer en nu gaat niemand dat geloven 😪😭
Had je maar moeten stemmen :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2020, 22:24:40 »
Ik denk dat het juist goed is om te kijken naar wie er de eerste keer niet op Molebuster hebben gestemd en de tweede keer wel op Ldh ;)
ik deed uiteindelijk een stemchange maar had eerder de keuze op molbuster gedaan vorige keer
chipsverslaafde <3

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2020, 22:25:33 »
ik deed uiteindelijk een stemchange maar had eerder de keuze op molbuster gedaan vorige keer

Maar daar hebben we natuurlijk geen bewijs/statistieken van. ;)
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2020, 22:26:12 »
Even tussendoor een theorie m.b.t een mogelijke hint. Het nummer Hey Mama was de inzending van Moldavië op het Eurovisie Songfestival. De enige die ooit hier op het forum Moldavië heeft gepresenteerd tijdens een songfestival was SanderFMC  ::vergroot::

Waarschijnlijk is het niks, maar wilde het toch even delen :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2020, 22:26:48 »
Maar daar hebben we natuurlijk geen bewijs/statistieken van. ;)
Maar het is wel logisch gezien hij een veel genoemde target was. Dan stem je mee op de andere veel genoemde target. Dus ik vind dit niet verdacht eigenlijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2020, 22:29:01 »
Ik denk dat het juist goed is om te kijken naar wie er de eerste keer niet op Molebuster hebben gestemd en de tweede keer wel op Ldh ;)

Lucy en Nieky sowieso. En dat waren ook nog eens de twee personen die er voor zorgen dat de rest er ook op ging stemmen imo, zij kwamen (blijkbaar) met valse beschuldigingen.
Frankje Lapi

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2020, 22:29:11 »
Maar het is wel logisch gezien hij een veel genoemde target was. Dan stem je mee op de andere veel genoemde target. Dus ik vind dit niet verdacht eigenlijk.

Oh nee, niet per se verdacht. Maar vind ook niet dat je dit mee kan nemen als je die statistieken naast elkaar gaat leggen, want dan kan iedereen natuurlijk zoiets gaan roepen.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #38 Gepost op: 24-01-2020, 22:29:25 »
Maar misschien wilden de overvallers iemand verwijderen die wat minder actief was?
Dat was ook mijn gedachte. Dat zet overvallers +jes bij mensen die denken/zeggen dat ze graag met actieve mensen spelen.
Of tja misschien wilden de overvallers wel dat we die mensen gingen verdenken en het is ook gewoon leuker om te spelen met activiteit (zelfs als dat betekent dat je soms 20 pagina's achterloopt...)


Ik vond het voor de deadline al verdacht hoe mensen op de "ik ga mee met LDH" wagen stapte. Dit merkte Mollenmania ook al op (minder verdacht voor hem). Dat betekent overigens niet dat ik iedereen die op LDH stemde verdacht vind, maar vooral de meelopers. En wie zijn dat dan? Ja dat duurt nog even voor ik dat gevonden heb want er wordt zoveel gepost..


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #39 Gepost op: 24-01-2020, 22:32:36 »
Ik denk dat het juist goed is om te kijken naar wie er de eerste keer niet op Molebuster hebben gestemd en de tweede keer wel op Ldh ;)

Zou ik ook doen, dit rood-groen lijstje zegt niet zoveel.

Voor mij deed LdH gewoon vreemd. Als je random namen gaat noemen van mensen die je vertrouwt, loop je kans dat mensen dat gaan wantrouwen, ik iig wel en dat was voor mij de reden om LdH te kiezen. Maar het 32 mensen in het spel en nog maar 5 overvallers in het spel is de best kans aanwezig dat je een keer mis schiet. Dat is zelfs een kansberkening waar LdH het mee eens moet zijn. ::jaja::